30 Nisan 2014 Çarşamba

3 yıl önce bugün..!




                                                   Sevgilim , Aşkım , Bitanem..

    Hatırlamısın 3 yıl önce bugün bana attığın ilk "Yağmur "mesajını ?
Biz 3 yıl önce , bugün ilişkimizin ilk temelini atmıştık..Evet 30 Nisanda çıkmadık ama biz bugünleri hep özel bildik.. 30 Nisan , 30 Mayıs , 15 Haziran ..! Kim derdi sana da , bana da " Siz uzun süre birlikte olup , evliliğe adım atacaksınız " diye .. Biri bunları 3 yıl önce deseydi gülerdik , hele ben kahkaha atardım. Ama şimdi diyorum ki iyi ki bana " Yağmur " mesajını atmışsın , iyi ki seninle görüşmem için çaba sarfetmişsin..


Her yıl bu günlerimizi kutluyoruz ..Ama bu sene yanımda değilsin.. Bu bizim ilk ayrı kaldığımız 30 Nisanımız ve bunun yanında ayrı kalacağımız 30 Mayısımız da olacak. En azından 30 Mayısta yanımda olsaydın da o gün önce Çengelköy Çınaraltına gidip daha sonra Kahverengi Cafeye gidip Aşk Tazeleseydik.
Biz bayanlar özel günlere gereğinden fazla önem veriyoruz. Serhatımda aynı şeyi söylüyor , "aşkım çok takılıyorsun bu özel günlere " :)

Seni Çok Seviyorum Herşeyim..

Seninle yaşlanmak istiyorum...
İyi ki benimlesin ,
İyi ki seninleyim...

30 Nisan ilk mesajlaşma , ilk konuşma günümüz kutlu olsun :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Share