16 Ağustos 2017 Çarşamba

Nikah Tazeleme - 16.YIL / Fenerbahçe Faruk Ilgaz Tesisleri

Siz daha önce hiç nikah tazeleme törenine katıldınız  mı?  Valla bende duyduğumda inanamadım hani ünlüler falan yapar ya bende öyle televizyonda görmüştüm gerçeğine ilk kez şahit oldum ve sanki ilk gün ki gibi bir aşkla kutlandı ☺

Acıbadem'de oturduğumuz dönem de çok yakın komşumuz olan Sunay abla ve eşi Devrim abi ile sıkça görüşürdük biz oradan taşınmamıza rağmen Annem'le Sunay abla irtibatı hiç koparmadılar hatta evlendikten bir altı ay sonra da Sunay abla beni ziyarete geldi " hala inanamıyorum akşamları hep beraber oturup çay içtiğimiz kız şimdi evlenmiş evinin hanımı olmuş" demişti.



18.06.2017 Pazar günü Annem ben ve Serhat Fenerbahçe Faruk Ilgaz Tesislerine gittik mekana daha önceden eski çalıştığım yerle birlikte yeni yıl eğlencesi için gelmiştik hemde Grup 84 konseriyle birlikte ☺ Normalde havuz başı düğün olacaktı fakat yağmur yağdığı için iç kısıma alınmış konseri de burada izlemiştik ☺

Girişte bizi Sunay & Devrim yazılı banner karşıladı bir baktık 16 yıl olmuş vay be hemen Serhat'a döndüm " bizde 10.yılımız da yapsak mı " dedim bizimki bir şey demedi zaten bende öylesine söylemiştim ☺





Mekan'da her şey düşünülmüş sanki ilk defa evleniliyor hissi verilmişti nikah şekerleri bile vardı ☺
Ramazan ayında olduğu için yemekli bir düğün konsepti düşünülmüştü yalnız yemeklerini soracaksanız benim hiç damak zevkime uygun değildi aç kaldık diyebilirim ☺




Çıkış müziği : Fenerbahçe Marşı

Ciddiyim bende inanamadım romantik bir şarkı çalar diye düşündüm ama FB marşı çaldı önden Devrim abi çıktı , Sunay abla ise arkadan yakışıklı iki oğlunun koluna girmiş geliyordu.

 

Nikah kıyılma esnasına geçildi bildiğiniz gerçekten nikah kıyılıyordu Sunay abla eski kızlık soyadını falan söyledi , nikah memuru da gerçek nikah memuruydu sanırım çünkü " Bunca yıldır memurluk yapıyorum 16 yıl sonra hala daha ilk defa birbirlerine aşkla bakan iki insana denk geliyorum " dedi. Şahitler de oğulları Işık ve Ata oldu. Sunay abla " Eveeet " diye bağırdı güzeldi çok hoşuma gitti ya insanın tekrar evlenesi geliyor ☺


Nikah kıyıldıktan sonra ilk dans edildi sonra danşçılar çıktı bir kaç dakika oynadılar içeri geçtiler.


Sunay abla ve Devrim abi bütün masaları gezdiler ve tek tek fotoğraf çektirdiler.
Bende o gün tulum giymeyi tercih ettim yalnız o dönemler telefon bozuk olduğu için boydan fotoğrafım anca bu kadar ☺

Telefonu geçen gün yaptırmaya gittim 50 TL kamera + 150 TL ekran için verdim benim telefonda donma problemi vardı ve kamera da çalışmıyordu. Tamirden çıkarttım telefonu donma yok çok şükür dedim 1 saat sonra ekran karardı tabi aynı gün gidemedim bir sonraki günde iş görüşmesi vardı 2 gün sonra gittim 150 TL'sini geri aldım 50 TL kamera için vermiş oldum kamera lazım oluyor yani 8 aydır bu telefonu böyle kullandım kim kullanır ki şu zamanda böyle kamerası çalışmayan bir telefonu ? Hele bir de sosyal medya tutkunu ise anında yenisini alır. Neyse ki benim sosyal medya hesabım yok eşimin instagramını kullanıyorum arada sırada..O yüzden bu zamana kadar kamerasız kullanmayı  göze aldım. Ama yine de anladım ki kamera gerçekten çok lazım oluyor Serhat'ın da telefonunun kapasitesi dolu olduğu için fotoğraf pek çekemiyor. Bakalım çalışmaya başlayayım da yeni telefon alacağım yurt dışından getirme durumu da var ama artık iyice saçmalamışlar işleteceğimiz pasaporta 2 yıl hiç telefon alınmaması lazımmış ayrıca son 1 ayda yurt dışına gitmiş olması gerekiyormuş falan filan.

Böyle işte,ölmeden bir nikah tazeleme olayına da şahit oldum ☺
Darısı tüm isteyenlerin başına.

Saygılar..

8 Ağustos 2017 Salı

İşte geldim burdayım..!

 O kadar uzun zaman oldu ki buralara gelmeyi konular birikti de birikti. Daha Ramazan'da gittiğimiz yemeği bile yazamadım ne yapayım o kadar yoğundum ki haftanın bir günde izinli olunca neye yetişeceğimi şaşırır oldum.

Öncelikle belirteyim ki işsizler kervanına yine katıldım hiç mutsuz da değilim hem çok yorulup , hem 6 gün çalışıp , hem de kuş kadar maaşa değmezdi diye düşünüyorum zaten ben asgari ücretle çalışacaksam bir de 6 gün çalışacaksam evimin çok yakını yerler vardı ben kabul etmemiştim şimdi o kadar umursamıyorum valla. 5 gün çalışabileceğim işleri yine arayacağım ama 6 gün çalışacaksam evime yakın mümkünse trafik çekmeyeceğim bir iş istiyorum zaten haftanın 6 günü çalışıyordum bir günde evin işleriyle uğraşıyorum hiç dinlenemiyordum ki hayırlısı olsun hatta işten çıkıp gecesine Çanakkale / Saros'a tatile bile gittik eşimle .. Çok ani oldu da detayları sonraki postlara saklıyorum ☺

Bu süre zarfında gerek üzücü gerek sevindirici olaylar oldu gelin bakalım neler olmuş ;


Çalışmaya 29 Haziranda başlamıştım iki günlük param yattı sonraki hafta yani 8 Temmuz'da kendi kuaförüme gittim saçımı kestirdim ☺ İyi ki de kestirdim o o kadar sıcaklar var ki çok rahat ettim hem kendi kuaförüme gittim ya gözüm kapalı kendimi emanet ettim biraz tuzlu fiyatı ama geçen sene kestirdiğim yerden sonra tövbe dedim.


9 Temmuz'da Serhat'ın yakın arkadaşlarından biri olan Bahadır'ın düğününe gittik biraz farklı bir düğün konseptiydi yani damadın dayısı çıkıp "bir tek dileğim var mutlu ol yeter" şarkısını falan söyledi ☺


19 Temmuz'da Serhat'ın doğumgünüydü muzlu küçük bir pasta aldım ☺Çalıştığım için yoğun bir hazırlık yapamadım valla.

Yine aynı gün öğrendim ki KPSS'de atanamadım ☺Hiç şaşırmadım ki zaten 71'le atanamazdım.


Benim için en üzücü olay ise oğlum Trump öldü :( zaten hastaydı tedavisi için neler yaptık antibiyotik mi kullanmadık özel mamalar mı yapmadık aklınıza gelebilecek her şeyi yaptık ama yine de öldü :( ben var ya yıkıldım bir de her sabah bakardım o sabah bakmadım Allah göstermedi işte , Serhat'ta o gün hastaydı beni aradı " Aşkım Trump ölmüş " diye ben iş yerinde o gün bütün gün ağladım aklıma geldikçe ağlıyordum eve geldim ruh gibiydim hani bir kaç gün kendime gelemedim ya o kadar alışmıştım ki o da bize o kadar alışmıştı ki üşüyordu giriyordu içimizde uyuyordu bebek gibiydi.Serhat kendini hazırlamıştı "ölecek "diyordu ölmeden son iki gün ise ben bile " ölecek" dedim inandım öleceğine iyice durgunlaşmıştı dışarı çıkıyordu uyuyordu , kafeste uyuyordu adam akıllı yemek yemiyordu hatta ölmeden bir gün önce öyle bir hissetmişim ki " çıksın biraz kafesin dışında dursun özgürlüğünü yaşasın " dedim ertesi gün öldü :( 

Serhat iki tane eş olmuş kuş aldı oğlanın adını Çiko kızın adını Çakıl koyduk hatta onların üç tane yumurtası vardı ne oldu dersiniz şu inanılmaz bir yağmur inanılmaz bir dolunun yağdığı gün var ya o gün bir tanesi doğmuş adını Dolu koyduk ikincisi de iki gün sonra doğdu diğeri boş çıktı.Oğlanda bizim ölen kuşun koyu mavi ve koyu siyah tüylü olanı çok tatlı resmen çocuklar doğdu ya kuş nöbetteydi hiç uyuduğunu görmüyordum ağlıyorlar hemen içeri atlıyordu dişi kuş Çakıl da yuvalıktan hiç çıkmıyordu arada tuvaletini yapmak için yuvalıktan çıkıyordu o kadar ama şimdi yavrular biraz büyüdü biri 11 günlük diğeri 9 günlük artık daha çok dışarda duruyor ama görmeniz lazım tüysüz kuşlar o kadar çirkin oluyorlar ki ilk zaman.Şimdi tüylenmeye başladı hatta Dolu bugün gözlerini açtı diğerinin adını da Temmuz koyalım dedik hayır güneş koyacaktık ama iki tane daha ayrıca bir kuş var evde Miço ve Güneş onların da bekliyoruz ki eş olsun. Kuş ticaretine başlayacağız yakında yavrularla birlikte toplam 6 tane evde kuş var. Ama bunlara Trump'a bağlandığım gibi bağlanamıyorum belki yavrulara bağlanırım onları ele falan alıştırırsak bakalım. Onların fotoğrafları yok bende telefon bozuk yaptıracağım en yakın zaman da onları da eklerim.



Nasıl dolu yağdı ama? Bu teyzemin mutfağının balkonuymuş ay ne gündü ya. Hadi ogün çok şükür otobüsteydim ama ondan önceki hafta bir sabah çok felaket bir yağmur yağdı ya o sabah sırılsıklamdım ajans firmasında çalıştığım için üstümü onların bünyesinde ki firmaların kıyafetlerini giyerek değiştirdim.Ama renk uyumuna bakın üstüm kırmızı , pantolon pembe , ayakkabı siyah valla diyorum " renk uyumu benim için çok önemlidir şu an bütün renk uyumsuzluğunu göz önünde bulundurarak giyiyorum bunları " diye çok komiktim görenler beni gülüyordu.Ama çok şükür dolu yağdığı gün dışarı da değildim indiğimde de evlerin camları kırılmış korktum bizim evin camlarına bir şey olmuş mudur diye ama olmamış sadece apartman aydınlığının camları kırılmış orda ki camlar da direkt bizim evin önüne yığılmış bugün de yağdı yağacak gibi hava korkuyorum yine aynı şeyler olacak diye he..

Benim yazacaklarım şimdilik bu kadar tatil yazılarım daha sonra ki postlar da hoşçakalın.

Saygılar..

Share