17 Mart 2015 Salı

Diyet için faydalı bilgiler 2 / Yoğurt - Limon - Pul Biber Kürü

Evet daha önceden yazdığım Maydanoz - Limon Kürü umarım birçoğunuzun işine yaramıştır.

Bugün ki kürümüz ; Yoğurt-Limon-Pul Biber Kürü


Malzemeler ; 

3 yemek kaşığı yarım yağlı Yoğurt
- Yarım kesilmiş Limon
- Damak zevkinize göre (acı eşiğinize göre ) Pul Biber
 ( Eğer Pul Biberi sevmiyorsanız ya çok az atın yada hiç atmayabilirsiniz. )




3 yemek kaşığı yarım yağlı yoğurdumuzu bir kaseye alıyoruz. Üzerine sıktığımız yarım limonun suyunu ekliyoruz.


Fotoğrafta gördüğünüz gibi sanki sulanmış yoğurt gibi bir görünüme kavuşuyor.


Yoğurt ve Limon'umuzun üstüne Pul Biberimizi ekliyoruz.


Pul biberimizi ekledikten sonra kaşıkla iyice karıştırıyoruz ve kürümüz hazır hale geliyor .

Afiyet olsun.

Çok basit değil mi ?

Bu kürümüzü gece yatmadan yarım saat öncesinden yiyoruz.
Göbek eriten bir kür olduğu için en az 2 ile 3 hafta sürekli kullanılması öneriliyor.

Dip Not : Kürümüzün içinde Limon olduğu için tansiyon hastalarının dikkatli tüketmesi gerekmektedir.

Saygılar..

39 yorum:

  1. paylasim için tesekkurler Yagmur, bugun maydonozlari alip yarin baslicam insallah maydonoz-limon kurune sabahlari hatta 10 dakka once kalkicam taze taze yapmak icin, bunu da aksamlari deneyeyim bari

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ,
      Teşekkür ederim yorumunuz için.
      Arkadaşım da aynı şekilde sabahları maydanoz-limon, yatmadan önce de yoğurt - limon kürünü yapıyor.Çok işe yaradığını söylemekte :)
      Sevgiler..

      Sil
  2. Thanks for sharing these. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    YanıtlaSil
  3. Ben yoğurt, keten tohumu ve pul biberi tercih ediyorum geceleri. Oldukça faydalı oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keten tohumunu da duymuştum güzel bir bilgilendirme oldu teşekkür ederim :)
      Sevgiler..

      Sil
  4. Emzirirken herşeyi yapamıyorum bunu denemeliyim 0 zararlı madde var :) teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim umarım faydasını görürsünüz :)
      Sevgiler.

      Sil
  5. Limon tansiyonu yüksek olanlar için güzel bir çözüm bizzat denediğim için yazıyorum.Yoğurtla birlikte şekeri de düşürdüğü söyleniyor, faydali bir paylaşım olmuş.teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgilendirme yaptığınız için teşekkürler :)
      Faydalı olduysa ne mutlu bana..
      Sevgiler..

      Sil
  6. şu an en çok duyduğum kürlerden biri; ama fırsat bulup henüz deneyemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet şu aralar moda oldu bu kür :) Bende arkadaşım sayesinde tanıştım. Faydasını gördüğünü söylüyor..
      Sevgiler..

      Sil
  7. Yağmur Merhaba,
    Blogumdaki buluşma etkinliğine yorum yapmışsın ama o kadar yoğundum ki bir türlü gelemedim bloguna..
    Pazar günü tanışıp daha da kaynaşmak üzere sevgiler
    (:

    Not:Belirtmeden edemeyeceğim siz nasıl tatlı bir çiftsiniz öyleeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için teşekkürler öncelikle :)
      Gelip tanışmak güzel olurdu ama bakalım programımıza uyarsa gelmeye çalışacağız :)
      Sevgiler..

      Sil
    2. Hmm o zaman şimdilik görüşmek dileğiyle diyelim :)

      Sil
  8. Mrb lutfen banada bıgı verın ben emzırıyorum ve yogurt kuruna basladım bugun bı sakıncası varmıdır acaba. Cvp

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ,
      Net bir bilgim yok ama duyduğum kadarıyla emziren annelere bu tarz kürler önerilmiyor.

      Sil
  9. Merhaba sürekli devam etsek pul biber yoğurt kurune zararı olur mu acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ,
      2 ile 3 hafta arasında önerilmektedir benim de bilgim bu yönde :)

      Sil
  10. merhaba ,
    iadeyi ziyarete geldim siz faydasını gördünüz mü bu kürün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar hoşgeldiniz öncelikle.
      Ben kullanmadım ama yakın bir arkadaşım kullanmıştı bu kürü zaten bende o sayede öğrenmiş oldum arkadaşım çok faydasını gördüğünü söylemişti :)

      Sil
  11. Yoğurt diyeti hakkında detaylı bilgi almak istiyorsanız, aşağıdan vermiş olduğumuz detaylı listeye bakabilirsiniz.
    Yoğurt Diyeti

    YanıtlaSil

Share