14 Nisan 2014 Pazartesi

Sevgili Günlükcüm / 7

 14.o4.2o14 / Pazartesi

Sevgili Günlükcüm ,

        Pazar günü (13.o4.) sevgilimin Çarşı izniydi.Normalde cumartesi günleri çıkıyordu ama bu hafta Pazar gününe almışlar.Sevgilim beni aradığında saat 09.00 gibiydi.Konuştuk ama nasıl konuştuğumu bilmiyorum o kadar uykum var ki gözümü açamıyorum.Sevgilim mesaj atıyor ben cevap bile veremiyordum.. ee gözümü açtım artık bir daha uyuyabilir miydim ? gözüm yarı açık yarı kapalı uyandım.. Güzel bir kahvaltı hazırladım evdekilere..Ama sevgilim hala daha kahvaltı yapmakla meşgüldü..Bide kızıyorum " Ben sana demiyormuyum,beni nete girmeden önce ara,bak 1 saat oldu seni bekliyorum"dedim."Ama aşkım seni çok seviyorum napıyım"diyor.Oda haklı yavrum uzaklarda..Sabahın 06.00 'da ayakta ee ama bende çalışıyorum bir haftasonum var onda da bir gününde uyuyım istiyorum zaten bütün gün evde oluyorum canım sıkılıyor..Sevgilimin askerliği bitecek biz hala daha bu uyku meselesini çözemicez :) En sonunda kavuştuk birbirimize bende kahvaltımı bitirmiştim çay içiyordum.Sevgilimde müzik açmıştı bende sesi duydum direk yerimde zıplamaya başladım Sevgilimin surat ifadesini görmeniz lazımdı " Bu kız delirmiş gibi"bakıyordu."Aşkım manyak mısın " diyor bir de gülüyor.Öyle de özledim ki o beni etkileyen , sevmeme , aşık olmamı sağlayan gülüşünü.. Bende " Napııyım aşkım kulaklıktan şarkı geliyor bende dans ediyorum işte " dedim. Bayağı bir koptuk. Ellerimizi , kaşımızı gözümüzü ayrı oynatmaya başladık :) Havada mis gibiydi.İpad'i cama dayadım ve sevdiceğime Boğaz'ı gösterdim.." Aşkım bir daha göster " dedi tekrar gösterdim." Çok özledim aşkım " dedi. "Gelince acısını çıkartırız aşkım "dedim.Sonrasında Sevgilimi yolladım :) Yolladım derken net düşmüş tekrar girememiş bende mesaj attım " istiyorsan bir daha girme aşkım " dedim.Oda "tamam arkadaşları arayım ben " dedi..Eh asker adam biraz da kafasını dağıtsın değil mi ? (=
Sevgilimle mesajlaşmaya devam ettik ah bir de telefonu sürekli kendiliğinden kapanmasa daha iyi olacaktı ama.Kanalları geziyordum Kanal Türk de yayınlanan Dünyayı Geziyorum programına rastladım. Dubaiyi gösteriyorlardı. Dubai'nin zaten çok güzel bir yer olduğunu biliyordum ama böyle canlı canlı izleyince anaam bir gidesim geldi. Sevgilime hemen " Aşkım Dubaiye gidelim mi " diye mesaj attım..Ardından Yalın - Yeniden şarkısını dinleyip aklıma Bodrum geldi bu sefer de " Yaa aşkım Bodruma gitmek istiyorum " dedim.Klibinde Bodrumla alakası yok bırakın Bodrum'u Türkiyede bile çekilmemiş ki (= İspanyanın Mallorca kentinde çekilmiş. Sevgilim " Aa ama aşkım seninde isteklerin bitmiyor " dedi (= Daha Maldivleri söyleyecektim ama =((



    Sevgilim gittikten sonra haftasonu vazgeçilmezlerimizden Türk Kahvesi yaptım. Evdekilerde alıştı artık. Bayılıyorum zaten ben bu Türk kahvesine hele bir de yanında Çikolata olunca ımmm ! mis mis ! Bir de o çikolata benim en bi sevdiğim Damaksa eğerse oo keyfime diyecek yok :) Hafta içi Şirket içinde sadece Nescafe 3'ü 1 arada ve bazen aynı gün Nescafe Sütlü Köpüklü içiyorum. Bazen eve gidip Türk Kahvesi yapasım geliyor.Ama malum yemekti , çaydı diyene kadar Kahve aklımdan gidiyor :)



                                     

       o9.o4.2o14 Çarşamba günü Nurayla birlikte Dondurma Sezonunu açmış bulunmaktayız. Çarşamba günü Nogger ile Perşembe günü Magnum Double 'ı bir güzel mideye indirdik ama Cuma günü boğazımın ağrımasıyla birlikte bir süre daha dondurma yememe kararı aldım :) Sevgilim olsaydı " Ama sende çok çıt kırıldımsın aşkım " derdi.. Ah ah keşke yanımda olsaydı da çıt kırıldım olsaydım =(


Sevgilim seni çok ama çok özledim.
Seni Çoook Seviyorum.

Saygılar..
Şafak : 57 / Sinop

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Share