9 Şubat 2015 Pazartesi

14 Şubat Sevgililer Gününde İsteme,Söz ve Nişan'ım bir arada

Evet o gün geldi sayılır artık. O söylemeye çekindiğim " aman nazar değer " deyip gizlediğim tarih bugün işte 14 Şubat Sevgililer Günü  :) Peki neden bugüne karar verdik önce o konu üzerinde konuşalım sonrada bu 3'ü bir arada gibi özel günleri aynı güne denk getirmeye nasıl başardığımı anlatayım..

Kasım ayının sonlarına doğru Sevgilim o zamanlar daha yeni işe başlamıştı. Mesaj attım " Hayatım beni ne zaman istemeye geleceksiz"diye. Sevgilim de " durumu bir toparlayım uzatmadan geliriz " dedi. Benim aklıma o an bir fikir geldi , hemen takvimime baktım " 14 Şubat Sevgililer gününde gelsenize :) "dedim sevimli sevimli.Sevgiliden cevap " olur hayatım" dedi.Ben havalara uçtum.O gün bugündür şafak sayar gibi 2.5 ayı saydım ve şimdi o tarih geldi çattı. Bugün evet herkes için özel bir gün fakat benim için daha özel..Sevgilimin bana 2012'de ilk Sevgililer Günümüzde aldığı tek taş yüzükte bugündeydi..Biz zaten özel günlerin insanıyız.Doğumgünüm de Evlenme teklifi alırım, Sevgililer gününde istemeyi,söz'ü,nişan'ı yaparım :)  Şimdi diyeceksiniz ki kız isteme ve söz olacaktı nereden çıktı Nişan'ı da araya sıkıştırmak ? Sormakta haklısınız.Nişan olayı çok ani verilen bir karar oldu bu yüzden ben bile hala daha şok'un etkisindeyim ve inanın ki hala daha eksiğimiz var en basitini söyleyeyim Nişan bohçamız yok :) Bu konulara çokta takılmıyorum. Nişan olur ondan sonra yapılır eski geleneklere bağlı kalmadık ne yapalım eski geleneklere bağlı kalacak vaktimiz de yoktu :) Mesela dış çekim fotoğraflarımız da olmayacak, gidipte stüdyo da fotoğraf çektirmekte istemiyorum.Havaların güzel olduğu bir zaman da Büyükada'ya gidip yine aynı şekilde giyinip fotoğraf çektirmeyi düşünüyoruz.Arkadaşlarım artık dalga geçiyor " sen bu gidişle önce düğünü bir hafta sonra da nikahı yaparsın " diye :) Ne yapalım vakit yok,hemde bu hava da gidipte Büyükada'da fotoğraf çektirmek hele bir de sıfır kollu bir elbiseyle dona dona oradan oraya gezmek hiç akıllıca bir fikir gibi gelmedi :)

Sözümüze son 10 gün kala Serhatıma dedim ki " Aşkım sizin aile kalabalık anlıyorum benim sadece anne tarafı olacak şöyle evde 40 kişi falan olsakta evde yapsak olmaz mı " dedim. Sevgilim de okeyledi evde yapmaya karar verdik. Aslında neden evde onu da değineyim. Ben Haziran'da yapmak istiyordum Haziran'ın 13'ü veya 14'ün de.Ramazan dan önce ki son hafta olduğu için fiyatlar bir hayli fazlaydı. Yani inanın yolda yürürken dönüpte bakmayacağız kıytırık yerler bile 3.000 TL 'den aşağı fiyat vermiyor.. Sayılı yapayım , kokteyl tarzında olsun,150 kişi falan çağırırım diye düşündüm fakat bu sefer ya yerler dolu oluyordu yada 4.000-4.500 TL 'den aşağı fiyat çıkmıyordu. Bunun yanında yok ses sistemi yok süsleme yok bilmem ne olacaktı. Eee nişan elbisesi,ayakkabısı , saçı , makyajı o su bu su derken fiyat 6.000-7.000TL 'ye kadar çıkıyordu. Bu kadar masraf yapacağımıza evde 40 kişi oluruz, kendimiz birşeyler hazırlarız diye düşündüm söz'le birlikte nişan'ı da aradan çıkarmış olduk..


Elbise olayına gelince daha önceden size saks mavisi (TIK TIK)bir elbise göstermiştim. Bir aksilik olmazsa bunu giyerim demiştim. Aksilik olacak ya  stresten , sıkıntıdan, heyecandan verdiğim kilolar yüzünden (Aslında iyide oldu) elbise bir bollaştı anlatamam size :) Giydim, bir baktım arkadan kamburum çıkmış gibi duruyor.Madem Nişanı da araya sıkıştıracaktık o zaman daha güzel bir elbise almam gerekiyordu. Daha güzel dediğim daha şık ve biraz da nişanımsı bir elbise :) Kayınvalidem ile Ümraniyenin bir ucundan bir ucuna turladık ı ıh hiç birşey bulamadık. Cuma günü de Annem'le birlikte önce Capitol AVM 'ye sonra da Kadıköy'e gidip baktık. Yani çok iyi markalardan çok dandırık markalara kadar her yeri talan ettim. En sonunda elbiseyi nereden aldım .? Batik mağazasından hem de 120 TL ye ve yeni sezon.. Açıkcası benim bedenime göre adam akıllı hiç yerde kıyafet bulamadım. Bazen isyan ettim keşke boyum 1.70 olsa biraz daha toplu olsam diye. Ciddiyim yani Türkiye'de galiba 34 Beden bayan sayısı çok az.Zaten 1.60 Boy, 50 kiloyum. Pantolonlar da 34 tam oturuyor , üst kıyafetlerde bile S değil çoğu zaman XS alıyorum. Mağazalara baktığımızda 36 Bedenden aşağı yok. Hatta çoğu yer "kim için bakmıştınız " dediklerinde kendimi gösteriyordum " maalesef sizin için yok " diyorlardı. İnanın 5 saatin sonunda tek bulabildiğim elbise bu..! Fakat şöyle isim vermiyim de Kadıköy ' de bir mağaza vardı.Güzel elbiseler var 350-400'den fiyatlar başlıyor. Benim bir iki tane beğendiğim oldu tadilatta yapabileceklerini söylediler.Fakat tadilat için son bir hafta vardı hem istediğim gibi olabilecek miydi , hemde o elbiseyi alınca başka hiç bir yerde giyemeyecektim. Bir de parayı peşin verecektim olmazsa ne olacaktı ? Bu yüzden o kadar yorgunluğa bu elbiseyi bulduğuma şükrettim ve çokta beğendim :) İçime sindi yani.


Daha önce farklı bir postta belirtmiştim (TIK TIK ) az topuklu ayakkabıyı tercih edeceğimi. Fakat elbise balık model ve uzun olduğundan Platform topuklu bu ayakkabıyı tercih ediyorum. Kahve taşımakta zorlanırım diye düşündüm.Annem de" Serhat, Annesi,Babası, Dedesi bir de Anneanesine verirsin gerisini teyzenler bide arkadaşların halleder " dedi :) Artık yapacak birşey yok.

Saks mavisi elbisemi giyerim dediğim için elbisenin altına daha önceden Penti'den siyah ince çorap almıştım. Fakat durum değişince çorapcağızım artık hangi özel günde giyilecekse o günü bekleyecek. Bir de masraf yapmış oldum 11.95 TL kolay mı :)

Yine Saks mavisi elbisemi giyerim diye Ceketimi kuru temizlemeye vermiştim.Hatta almıştım da Oda elimde patladı 12 TL 'de ona verdim. Olsun temiz temiz dursun dolabım da ne olacak :)


Kız isteme ve söz yapıyor olsaydım , saçıma sadece Fön çektirecektim fakat Nişan'da araya girince , saçlarımı yukarıda ki hatun gibi yaptırmayı düşünüyorum. Saçımı toplamayı sevmediğim için yana aldırıp lüle lüle yaptırmam yeterli olur. Son ana kadar fikrim değişmezse tabi.Valla kendimden korkar oldum, son 5 gün içinde bile her an herşeyi değiştirebilirim :)

Makyajımı da kendim yapmayı düşünüyorum.Artık o gün o heyecanla nasıl yaparım onuda bilmiyorum ama neyse :)

Nişan/Söz için Yemek Menümüz ;

* Gül Böreği (Sosyete mantısı)
* Zeytinyağlı Yaprak Sarması
* Makarna salatası
* Kısır
* Patatesli,havuçlu meze(açıkcası bunun tam adını bilmiyorum.Yengem yapacağı için bu şekilde yazayım bari dedim:))

Kahve yanına herkes Lokum koyuyor fakat ben bir değişiklik yapacağım ( değişmezse fikrim ) Komşu Fırın 'dan Fıstıklı Kurabiye koyacağım.Aslında yemeklerle birlikte kurabiyeleri de koyarız diye düşündük ama zaten çok çeşit yemeğimiz var.Eminim ki herkeste aç gelmeyecek kimisi tok gelecek kalacak tabaktakiler..Eee zaten Pasta da kesilecek tatlı ihtiyacımız da oradan giderilecek :)


Bu güzel güne özel elbette ki sürprizlerim var onları farklı bir postta yazmayı düşünüyorum.
Bana şimdiden şans dileyin..

                                                                     Saygılar..

27 yorum:

  1. canım bütün detaylar düşünülmüş. Şimdiden hayırlı olsun. Nişan tepsisi detayını yazında okuyamadım. Aman atlama onu sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım hemen hemen hepsi hazır .. Farklı bir post daha hazırlayacağım tepsi,yüzükler v.s. aldıklarım yaptıklarım diye o zaman tüm detaylarını görebilirsin.
      Sevgiler..

      Sil
  2. ayy ayy elbiseye baaayyyıııılllddımmmm Maşaallah. Deniz kızı gibi duracak eminim heyecanla bekliyorum fotolarını ^.^ nişan bohçası halledilir artık tüm detayları düşünmüşsün zaten tadını cıkar artık uzat şöyle ayaklarını dinlen. İnşaallah herşey çok güzel gidecek ve milyon kat kere mutlu olacaksın. inanıyorum diliyorum ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay tatlım sorma gitsin :( Heyecan bir yandan stres bir yandan .. 14 Şubat'ı ilk defa bu kadar heyecanla bekliyorum..
      Elbiseyi beğenmene sevindim canım iyi dileklerin için de çok teşekkürler.
      Sevgiler..

      Sil
  3. Herşey gönlüne göre olur inşallah. Menü harika bu arada, gerçi o heyecandan birşey yer misin bilemiyorum yiyecek olsan da insan telaştan ve heyecandan inan ne yediğini bilmiyor :) Umarım çok güzel bir anı olur ikiniz için. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dilekleriniz için teşekkürler .. Sormayın bi kaç haftadır zaten iştahsızdım şimdi hiçbirşey yiyemez oldum :) o gün Allahın izniyle bi geçsin de kendimi yemeye vurucam :)
      Sevgiler..

      Sil
  4. Canım benim hayırlı olsun. Her şey plandığın gibi sorunsuz gitsin inşallah. Ama kıyafetini bir de üstünde görmek isterdim ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim iyi dileklerin için canım.. Üstümde çekmiştim fakat çoğu net değil artık Nişan'dan sonra diyelim :)
      Sevgiler..

      Sil
  5. Okudukca heyevanını hissettimmm :) sana pek cok sans diliyorum;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten hem stres hem heyecan bir arada yaşıyorum :) Üstüne üstlük ergenler gibi sivilce bile çıkartmaya başladım artık..
      Sevgiler..

      Sil
  6. mutluluğunuz daim olsun,hayatınızda güzel an ve mutlulukları blog takipçileriniz ile paylaşmak çok güzel birsey diyeceğimiz tek konu nazarlardan korusun allah sizin gibi çifti sevgilerle..esen kalın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dilekleriniz için çok ama çok teşekkürler :)
      Sevgiler.

      Sil
  7. isyanını okuyunca kendime çok benzettim:) ben de 1.58 boya 48 kiloyum. üstelik benim bacaklarım daha kalındır, üst kısmım daha ince,o yüzden kıyafet bulmakta ekstra zorlanıyorum, 34 beden elbiselerin bile vucudu tam gelir ama göğüs-omuz kısmı boş kalır maalesef. iş sebebiyle sıklıkla elbise giyiyorum. park bravo'nun 34 beden elbiseleri genellikle oluyor (omuz potlukları hariç işte) sezon sonunda da hep %70 indirime giriyorlar ve genelde 34 bedenleri kalmış oluyor. ben her sezon sonu toplu alışveriş yapıyorum park bravodan (genelde internet sitesinden alıyorum hiç denemeden, o kadar eminim olacağından:) tavsiye ederim. journey diye klasik giyime uygun bir marka var, ceket ve etekte 34, bazı modellerde 32 üretiyorlar, orayı da tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye için çok teşekkürler :)
      Girmediğim mağaza ve girmediğim abiyeci kalmamıştı diyebilirim... Aynı şekilde benimde omuz ve göğüs kısmında potluk oluyor. Oturup ağlayasım bile geliyor ne yalan söyleyeyim..Ama park bravo'yu aklıma yazdım :)
      Sevgiler..

      Sil
  8. Maşallah elbisenize bayıldım size de çok ama çok yakışmış hep mutlu olmanız dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Bulması biraz güç olsa da içime sinerek aldım..
      Sevgiler..

      Sil

Share