3 Nisan 2014 Perşembe

Sevgili Günlükcüm / 5

                  o3.o4.2o14 / Perşembe 

                           Sevgili Günlükcüm,

                           Bu hafta sevgilimin çarşı gününü yazmadım nedeni ise sevgilim geldiğinde yazdığım bloglarda ki fotoğrafları görecek olması :)  Şaşırmasın dimi.. Bunlar ne ? Sil şunları ? demesin diye artık günlük şeklinde yazıcam ve fotoğraf eklemeden :) Cumartesi günü Sevgilimle yaklaşık 3 saat internet başında konuştuk. Güzel oldu bol bol hasret giderdik çok özlüyorum ben bu çocuğu ya =( zaman çabuk geçsinde sevgilim bir an önce gelsin istiyorum artık...
                           Bu aralar stresliyim. Hem sevgilimi özledim , hem yıllık izinlerimi bir arada kullanıp kullanamayacağım muallakta. Şöyle ki , 6.yılım bitecek 7. yıla gireceğim Temmuzda inşaallah. Bu sene 3 hafta iznim var. Daha önce ki yıllarda diğer arkadaşlara baktığımda 1 haftasını önce veya sonra kullanıp , 2 haftasını üstüste kullanabiliyorlardı. Ne yazık ki bu sene o kural kalkmış .. ! Şansa da beni buldu..! Halil Sezai den İsyeeaannn moduna geçtim..İzin durumu için üst birimlerden onay bekliyoruz ee onay bekledikçe de insan daha çok strese giriyor. En sevmediğim şeylerden biridir : Kararsızlık.. Benim için birşey ya vardır ya yoktur.. Ya Evettir Ya Hayırdır bunu uzatmanın ne anlamı var değil mi ?  Neyse ki güzel bir haberle bu stresimden biraz daha uzaklaştım. En yakın arkadaşlarımdan Havva'nın nikah tarihini öğrendim ve çok mutlu oldum. 9 yıl önce çıkmaya başladıkları tarih 8 Hazirandı ve bu yıl 8 Hazirana gün bulabilmişler :) Aslında benimde sevgilimle amacım buydu ama maalesef bizim 15 Haziran bu sene Pazar gününe geliyor :( Seneye de Pazartesi ee ben ne anladım bu işten ya =( Çok çok sevindim Havvacığımın bu haberine. Daha doğrusu en yakın arkadaşlarımdan ilkini evlendiriyorum..tabii ki daha öncesinden bir çok arkadaşımı evlendirdim ama Havva en yakın arkadaşım , dostum , kardeşlerimden biri.. Diğeri ise Mehtap. Onunda yeri Havva gibidir daha fazla veya daha az diyemem.. Çünkü Mehtap çocukluk arkadaşım Havvacık sonradan katıldı aramıza ama yinede ikisinin sevgisi arasında şunun ki daha fazla bunun ki daha fazla diyemem..Havvaya 2 ay 5 gün sonra " Gelin olmuş gidiyorsun " şarkısını söylerim :) bir de duygusalım..Kız isteme de , Nişan da hep gözlerim doldu ağladım bile diyebilirim. Herhalde Kına gecesi ve Nikahta halim ne olur orasını bekleyip göreceğiz :)



                          Dün beni çok mutlu eden bir şey yedim. Erik :) Resmen kaç aydır hayalini kuruyordum ben bu Eriğin ya. Alt tarafı 10 tanecik birşeydi küçük bir paket içinde satılıyordu tadı da çok aman aman değildi ama yinede nefsimi körelttim..Tuza batırıp batırıp yedim valla :) Bitince de bir üzüldüm ..Yetmedi ki =(  1 kilo verseler oturup yerdim .. O derece de çok seviyorum yani..

                         Sevgili Günlükcüm yazacaklarım bu kadar .

                         Görüşmek üzere :)

                                                                           Saygılar...

Şafak :68 / Aksaray

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Share