17 Ekim 2015 Cumartesi

Fiyat alınan yerler ve Nikah sonrası eğlence mekanı arayışı?

Yine bir cumartesi mesaisindeyim , yine bir can sıkıntısı.. Dün doğum günümdü kutlama yaptık , bugün de ailecek bir kutlamaya yapacağız detayları daha sonra ki postlarım da yazacağım. Normalde cumartesi günü post kolay kolay yazmam ama bu aralar yaşadığım bazı sıkıntılı süreçlerim var sizlerle de paylaşmak istiyorum..

Evlilik işi zor zanaat.. İnsanın gerçekten istediği hiçbirşey olmaz mı ?  Oturup ağlıyorum artık. Kiminiz " aman sende çok şey istiyorsun yap bir nikah olsun bitsin " diyebilirsiniz kiminiz de " kız haklı evin tek çocuğu bütün gözler onda hem insan hayatında bir kere evleniyor bu da güzel olsun istiyor 'keşke' demek istemiyor" diyebilirsiniz.Evet işte can alıcı nokta da bu " Keşke " demek istemiyorum içimde kalsın istemiyorum. Serhat hep " beklentiyi yüksek tutma " der. Bende her zaman için konu Serhat olunca beklettiyi yüksek tutmam. Dışarda nişan yapmadım sırf güzel bir kır düğünü yaparız, boşuna bende nişan için para harcamıyım diye. Ama olmuyor işte bir yandan maddi durumu düşünüyorsun bir yandan hayallerini ve bu hayalinin bir daha gerçekleştirememe ihtimalini..

Fotoğraf Kaynağı : Kentur

Üsküdar Evlendirme Dairesi Kır Bahçesi : Bir kere gidip gördüğüm ve o günden sonra evlenmek istediğim tek yerdi.Şimdi olayın giriş,gelişme ve sonuç bölümünü anlatıyım. Bu kadar zaman bekleme sebebimiz 2016 rezervasyonlarının 1 Ekim itibariyle başlamasaydı. Bu süre içinde Nişanlımın Üsküdar'da bir abinin aracılığıyla X beyi tanıdığını öğrendik. 3 Ekim Cumartesi günü saat 11.00 civarında Üsküdar evlendirme dairesine gittik o X bey'le görüştük. X bey Kentur'u aradı" bir tanıdığımı gönderiyorum " dedi. Sonra bize döndü "Oraya gidip x hanım 'la görüşün , ben bilgi verdim yine siz benim aracılığımla geldiğinizi söylerseniz benim fiyatları konusunda bilgim yok " dedi. Teşekkür edip kalktık.
Kentur'da Çetinkaya'nın ilerisindeydi motorla 5 dakika bile sürmedi gitmemiz. İçeri Bismillah diyerek girdik. Kalabalıktı iki bayan bu organizasyon işleriyle ilgili çalışıyordu. Bir giren bir daha kolay kolay çıkmıyordu.Neyse 1 saat sonra bize sıra geldi. Mutlu mutlu içeri girdik. Sevgilim " Biz Mayıs'ın 14 ünde veya 21 'inde Kır bahçesinde düğün yapmak istiyoruz " dedi. Kadın ise " tamam bilgi verelim menümüz 39.5 TL 'den başlıyor "dediği anda biz Serhat'la birbirimize baktık.Serhat " Yok biz kokteyl düşünüyoruz " dedi. He işte benim şansıma zaten. Bunlar hep beni bulur ! "2016 'da artık kokteyl'i hafta içi yapıyoruz hafta sonu sadece yemekli düğün gerçekleştiriyoruz " demez mi ! Ben şok onu duyduğum an ağladım ağlayacaktım. " Biz x bey'in bilgisiyle geldik ayrıca ben eskiden dj'lik yapıyordum orada hani bize bari kokteyl olarak hafta sonu yapın " dedi.Kadın ise " maalesef bu şekilde yapamıyoruz bu sene olsaydı 10.500'a süslemesi dahi yapabilirdiniz ama şu an yapamıyoruz " dedi. Serhat ısrar etse de bir sonuca varamadık. Bizim görüşme kısa sürdü ve biz çıktık. Hemen söylenmeye başladım huyum kurusun , bir yandan da ağlıyordum. Şimdi okey yemek konusunda 39.5'tl yi verdik 250 kişi den 9875 TL yapıyor ama bunun yanında süsleme için 3.000 TL istemez mi ? Ya bir tül takıyor alt tarafı versinler bende takarım onu , fotoğraf ve müzikle birlikle bize 2.000 TL daha çıkıyor etti mi size 14.875 ! 15.000 TL de ! Serhat o bize yardımcı olan abiyi aradı ben artık " süsleme falan istemiyorum çıkarsınlar onu " dedim.Ama o gün bugündür bir haber gelmedi en azından 11.875 TL süslemesiz ona bile razıydım . Evet oda deli para ama ben Nişan yapmadım 3.500-4.000 TL'lik bir yer tutup ,300-400 TL lik elbiseler giymedim , saçım 200-300 TL tutmadı , ayrıca bir fotoğrafçıyla anlaşmadık. Evde temiz iş yaptık benim derdim buydu zaten. Sırf dışarda güzel bir yerde Nişan yapsaydım inanın sadece nikah yapar onlar yoluna ben yoluma olurdum. Düğün salonları bile 5.000-6.000 TL oda tabi 1 yıl önceden tutanlar. Şimdi olmuş 7.000-8.000 TL işte bizde diyorduk ki biraz daha koyar 10.000-11.000 TL güzel bir yerde yapardık ama hayallerimiz suya düştü.


Fotoğraf Kaynağı : Organizasyon Platformu

Bambi Garden / Küçük Çamlıca : Eski türk filmlerinde " O ağacın altı " dedikleri yer varya işte orası burası. Bambi garden markasıyla hizmet vermektedir. Karşınızda deniz manzarası , sıralanmış ağaçlarıyla çok güzel bir yer. Hatta biz bir keresinde kahvaltıya gitmiştik yıllar yıllar önce ama cafe bölümündeydik. Neyse aslında amacımız büyük çamlıca da farklı bir yerle görüşmekti randevu almıştık 17.00'dan sonra görüşecektik 2 saat vardı Serhat " Anneannenler yakın bizde istersen oraya gidelim " dedi. Tam Anneannemlerin olduğu yere doğru ilerliyorduk ki " gel bambiye bakalım " dedi Serhat..Aklımız da yoktu bile..
 İçeri girdik bir garson bize "kaç kişi " dedi biz de "250 " dedik. Bizi 250-300 kişilik alana götürdü. Bu yukarıda ki fotoğrafta gördüğünüz yer değil he orası olsa amenna öpüp başıma koycam. Yukarıda ki gördüğünüz yer 900-1000 kişilik doğal olarak o kadar fiyat istiyorlar. Diğer yerin internetten fotoğrafıını bulamadım benim de çekmek aklıma gelmedi. Şimdi diğer yere girdik ilk giriş güzel sağlı sollu sıralanmış masaları düşünüyorsunuz hoşunuza gidiyor ama sorun şu ki yer gittikçe daralıyor. Bir üçgen düşünün heh işte aynen öyle ben oraya 250 kişinin sığabileceğini pek zannetmiyorum hani sığdı diyelim. İnsanlar sıkış tıkış olacak ve atıyorum ki 260 kişi geldi o 10 kişi nereye sığacak bilmiyorum.. Tamam ortada ki oyun alanı büyük ama sona doğru daralması çok kötü insanlar oturduğu yerden göremez bile. Bi de bu bahsettiğim yer kır değil açık hava konsepti. Kokteyl 55 TL yemek ise 75 TL bunların için de süsleme , 3 günlük balayı (onların belirlediği yer ) , müzik falan içinde.. Bir bayan " aa kimleri görüyorum " dedi. Serhat " aa merhaba" falan dedi. Serhat'ın yine üsküdar'dan tanıdığı bir bayan şimdi organizasyon işiyle uğraşıyormuş. " Siz içeri doğru geçin ben geliyorum " dedi. Biz onların ofisine doğru giderken işte bu fotoğrafta ki yeri gördüm ve bayıldım. Neyse bayanın adını söylemiyim şimdi X "nasıl birşey istiyorsunuz " dedi ben " kokteyl ama öyle burada ki gibi ıvır zıvır şeyler istemiyorum konsept böyle olsun burada ki pahalı " dedim. İşte bize seçenek sundu " bunu normalde kolay kolay kimseye yapmıyoruz ama tanıdığımızsın diye size indirim yapacağım tabakta zeytinyağlı dolma olacak, salata çeşidi olacak (başka birşeyler daha saydı ama unuttum ) 35 TL'den ayarlarız süslemesine de tanıdığım için ben hallederim. İşte girişte volkan istiyorsan onun parasını alırız, fotoğrafçı ayrı oluyor 1000-1100 tl civarında" dedi. İşte 10.000 tl'yi buluyordu menüsüydü, süsüydü herşeyi aslında hoşuma gitti fakat dedim ki " Büyük yerde yapamıyor muyuz " , " maalesef sayınız az orası daha büyük organizasyon için " dedi. Menüsü fiyatı hani içime sindi ama o küçük yer olunca çok muallakta kaldık . Teşekkür edip kalktık . Anlayacağınız yine bana hüsran yine bana yollar vardı..

                             



Park Night Restaurant&Cafe-Bar / Büyük Çamlıca : Bambi Garden'da ki görüşmeden sonra önce Anneannemlere gittik birşeyler atıştırıp tekrar motorumuza bindiğimiz gibi Büyük Çamlıcadaydık... Büyük Çamlıcayla ilgili daha önceden yazı yazmıştım okumak isteyenler için (TIK TIK)
Park Night da daha önceden iki arkadaşım evlenmişti. En azından bildiğim yerdi. Yine Serhat'ın DJ'lik yaptığı yerlerden biri olduğu için ve tanıdıkta olduğundan gittik konuştuk.Önce yere baktık ilk katı değil ikinci katına çıkmıştık 250 kişilik alandı , mekan ne çok büyük ne çok küçüktü 250 kişi sığarmıydı sıkış tıkış anca sığardı oyun alanı orta seviye de ama düz değildi yani bir basamak yukardaydı. Oturduğun yerde yine deniz manzarasını görebiliyordun..İçime ne çok sindi ne çok sinmedi. Kapalı bir mekan olduğu için hani normal bir düğün salonunda da yapabilirdik.. Neyse fiyata göre karar veririz diyordum.
Normalde 60 TL kokteyl 70 TL'den de yemek menüsü başlıyordu. Bize tanıdık diye 50 TL 'den kokteyl menüsünü yapacaktı. Bir de burada mesela sınır yoktu en azından 200 kişi diye de anlaşabiliyorduk. Ama sıkıntı şu 200 kişiye 50 TL'den 10.000 TL hesap ödeyecektik.Bir de fotoğrafçı 700 TL dediler etti mi bize 10.700 TL ama 200 kişi çok azdı. Tamam ben sadece Anne tarafı , Suadiyede oturduğum zaman ki belli başlı komşularımızı ve arkadaşlarımı davet edecektim ki ben bir liste çıkardım 110 kişi bu 110 kişiden gelse gelse 70 kişisi gelirdi.Ama Serhatların ailesi öyle değil ki. 1 aile en az 4-5 kişi. Öyle küçük çocuklarda değil en az 14-15 yaşlarında çocuklar da vardı. Onlar bir liste çıkarmış neredeyse 200 kişi (ki kayınvalidem daha uuttuklarım var ) diyordu. Hani onlardan da gelse gelse 150 kişi etti mi size 220 kişi.Bize etti mi 11.700 ee öyle insanlara geçipte sen gel sen gelme de denilmez bize orası 12.000 TL'den aşağı patlamayacaktı.Benim içime pek sinmedi Serhatta "200 kişi anlaşırız hani 5-10 kişiye tolerans ederler onların parasını almazlar " dedi. Bende " iyi de 5-10 kişi değil de 30-40 kişi gelse ne olacak. Ben olsam onların yerine kendimi koyuyorum ben 5-10 kişiye hani tolerans ederdim ama 30-40 kişiye de tolerans etmezdim."dedim.

Şimdi bir yandan hayallerim bir yandan maddiyat düşünüp durmaktan çok yoruldum ve herhalde en son nikah sonrasında eğlence yapacağım. Ama sırf arkadaşlarımla değil. Benim ve onların ailesinden de gelmek isteyen olursa ona göre bir yer ayarlayacağım. Şimdi size sormak istediğim şey ise aklınızda varsa İstanbul Anadolu yakasında uygun fiyatlı olabilecek hem yemek yiyeceğin hem eğlenebileceğin hem de mümkünse sadece "biz bize "olabileceğimiz bir mekan , önerilerinizi
bekliyor olacağım.. 

Nikah sonrası parti mekanları için seçenekler neler? Düğün sonrası after party mekanlarınikah sonrası eğlence mekanları ve tüm düğün mekanları DüğünBuketi.com'da



Saygılar..

37 yorum:

  1. Bence sade birseye kaç benden sana tavsiye hepsini okudum.çok maliyet.evet herşey istiyor insan ama herşey olmuyor.hayatta sana bir dost tavsiyesi o.kadar paran varsa bir kısmını at.köşeye evin.için lazim olur ilerde.arzu ettigin değişmek.istedigin birşey olur, ne.bileyim bence arkadaş eğlencesi daha güzel, diğer düğün orta halli geçse de olur gene de sen.bilirsin ben mesela nikah salonunda yaptım eğlence yapmadim diye de ınan zerre içimde kalmadı,çünkü hayatı bildiğim için esimde milti milyoner olmadigindan ee ben onu seviyorsan bu da demektir ki.beklentiyi aza indirerek daha mutlu bir yaşam,eksikliğini hiç hissetmiyorum sonuçta gelinlik.giydim eğlenceyide çok güzel yaptım kinaya masraf ettim kına da kadinlarla eglendim arkadaslar geldi.hep çoğunluk zaten, hevesini aldim
    Sonrasında masraflarim oldu evime istedigim seylerin en.iyisini aldim almaya da devam ediyorum şükür bir eksiğim yok
    Düğün islerindeki abarti beni çok sıkar, ama sen.içimde.kalır.muhakkak yapmam lazim dersen milletin sikismasini dert etmeyerek belki.ucuncusu olabilir, beykoz da var bir yer ama adını unuttum sana da uzak kalır yoksa orası da açık hava kapali si da var mi emin olamadim
    Üsküdar da belki vardir arkadaslara danisirim orda yapanlar vardi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşünmeye başladıkça artık o kadar da kasmıyorum kendimi yıllardır hep kır düğünü olsun istedim. Küçüklüğümden beri. Ama kısmet böyleymiş diyorum. 10.000 TL gerçekten çok fazla oturup düşününce hak vermiyor değilim Nişanlıma.. O da " yine yaparız ama düğünden kalanların yarısını vermiş olacağız " diyor. Sade bir nikah da olsun istemiyorum. En son nikah sonrası eğlence dedik bakalım :) Nişanlıma da söz verdirdim "10 yıl sonra çok zengin olursak nikah tazeleyelim kır da yapalım " dedim :)

      Sil
    2. Değerli okurlara bildirmek isteriz İnanç organizasyon sitesini araştırarak ucuz maliyetlere istediğiniz gibi organizasyon programı yapabilirsiniz. https://inancorganizasyon.com/dugun-organizasyonu/ 0532 581 0885 numaradan iletişim kurabilirsiniz. Yardımcı olmak isteriz.

      Sil
  2. Buna bir bak cnm fiyatı sor öğren.menüler var.ama.fiyat yokhttp://www.camlikbahce.com.tr/resimler/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamdır bunu yazdım bir kenara daha detaylı bakacağım teşekkürler :)

      Sil
  3. Buna gittim mahallede kız evlendi burdan rahat bir yerdi begendim benhttp://istanbul-anadolu.dugunsalonlarim.com/beykoz/dugun-salonlari/assrom-balo-salonu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ses sistemi çalan söyleyen çok.hosuma gitmisti garsonları falan calismalari guZeldi kız Baya Baya rahat yaptı.düğünü birde.rahat.bir.kız ayakkabilari çıkardı.damatla saatlerce oynadilar yani ole telaşli aile değildi o yüzden de çok eğlenceli.geçti mekanı da begendim

      Sil
    2. Bayağı eğlenilmiş anlaşılan bunu da yazdım kenara buna da detaylı bakacağım :)

      Sil
  4. Zaten evlilik sektör olalı çok oldu, insanlarda bunu resmen kullanıyor. Kesinlikle yeni evlenen bir çift için 10 15bin mekan masrafı gereksiz.Benim en eğlendiğim gün düğün günümdü daha doğrusu arkadaşlarımızla eğlendiğimiz kısım^^ ama nasıl nerde olduğunu inan gözün görmeyecek o gün, müzik ve arkadaşlarınla eğlenebileceğin büyüklükte olsun hak vereceksin bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonradan düşündüm canım birazcık içimde kalacak ama olsun belki nikah sonrası eğlence olduktan sonra iyi ki de yapmamışız dicem :) kısmet hayırlısıyla şu nikah gününü alalım da içimiz rahatlasın :)

      Sil
  5. Yağmurcum bende Mayıs 2016 düşünüyorum, Beylerbeyi Polis Evi ile görüşmenizi tavsiye ederim. ayrıca Kır düdüğünü için Cumhuriyet köyde gecen sene sıkı pazarlık ile 500 kişi için 12500 Beyazet hersey onlara dahil anlaşmıştık, mekan ismini anımsayamıyorum, at çiftliğini geçince olan yerdi ve beyaz at da hediye vereceklerdi, kır alanına at ile gelmek güzel duygu. Bu yıl Mayıs yağmur riskini alamadığımız için oradan vazgeçtik ve yeniden bizde sizin gibi mekanlar arasında maddi olarak gidip geliyoruz. Bu arada perşembe günü düşünürsen sabancı öğretmen evi boğaz manzaralı 8500TL

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bilgilendirme için canım :) Çok düşündük taşındık , çok yer baktık bazı mekanlar içimize sinmedi bazı mekanları beğensekte fiyatları çok uçuk geldi. Bir de evet Yağmur riski bir hayli fazla olabilir o da Allahın takdiri...O kadar hazırlanıpta sonu hüsran olmasını da istemedim. Biz şimdi nikah yapmaya en son karar verdik. Bakalım nikah sonrası eğlence yeri bakıyoruz bu da pek zor :)

      Sil
  6. Merhaba :) ilk olarak tebrik ediyorum. Gerçekten bu düğün nikah vs olayları çok sıkıntılı insanın bir yanı düğün olsun istiyor bir yani 4-5saat için neden 10bin tl para vereyim diyor :) bu arada güzel gerçekten hakkını vererek yapan yerler en az 15binden başlıyor. Düğün.com daki hemen hemen bütün yerlerdeb teklif aldım düğün salonu hiç istemediğim icin genellikle kır dugunlerine baktim. Ben düğün pek istemiyorum fakat nişanlım olsun istiyor. Eger gelinlikle gidebilecegimiz guzel bir eğlence mekanı olursa 50kisilik bir eglence duzenlemek istiyorum. Moda teras gercekten cok guzel fakat ben arayip sordum eglence gekinlikle kapali alanda oluyormuş burada da muzik yok açık alanda ise sadece düğün organizasyonu yapilabiliyor. Bildiginiz guzel eglence mekanlari varsa paylasirsaniz sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Evet ne yazık ki 15.000 TL yi gözden çıkarmak gerekiyor . Bizde de tam tersi ben istiyordum sonra bir şekilde vazgeçtim gerçekten çok pahalı. Kiraya çıkacağımız için en sonunda nişanlıma hak verdim . Moda terası iyi ki yazdınız nişanlım da orayı düşünüyordu şimdi bu yorumu ona da okutacağım :) daha bakacağım bir kaç yer var pek bu duruma kafa yoramadım ama bunun içinde de yani eğlence mekanları için de post yazmayı düşünüyorum :)
      Sevgiler ..

      Sil
  7. şaka gibi.ben de aynı dertler internette araştırma yaparken yazınızı okudum.Öncelikle tebrikler.benim de 28 mayıs cumartesi kadıköy evlendirmede nikahım var.kokteyl salonları tadilata girdiği için ordaki kokteyl hayalim suya düştü.biz de 60 kişilik yer bakıyoruz nikah sonrası gidilebilecek.ama aklıma herkesin kendisi ödese olur mu diye de fikir geldi.Sizce nasıl olur?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ,
      Bende çok tebrik ederim . Biz şöyle düşündük mesala fix menü 50 TL ise gelenlerden yarısını alacağız yarısını biz karşılayacağız. Şu anlık düşünce bu ama ilerleyen zamanlarda ne olur bilmiyorum iki ay kaldı hala daha bir yer tutamadık :( sizin dediğiniz gibi yapan çok kişi var aslında mantıklı da ama bakalım belki biz de öyle yaparız önce bi yer ayırsaydık iyiydi :(

      Sil
    2. o zaman ben bi yer bulursam burdan paylaşırım.Siz nasılsa kendi sayfanızda paylaşım yapıyorsunuz,siz önce bulursanız belki ben de sizden kopya çekerim:)Bu arada diğer yorumlarda da değindiğin gibi o kadar teferruat var ki bazen bazı detaylar önemsizleşiyor gözünde.Umarım hepimizin hayalinde ki gibi bir nikahı ve evi-evliliği olur.

      Sil
    3. merhaba tekrardan.biz büyük ihtimal nakkaştepede ki bridge restaurantla anlaşacağız.vüp kısmı güzel manzaralı ama müzikli eğlenceye izin vermiyorlar.nakky club diye ayrı bir yerleri var ki orda manzara yok ama müzik var.en son şöyle bir alternatif sundular ,rest.kısmında bize 15 kişilk bir masa ayıracaklar.eğer eğlenceden yorulan ,kafası kaldırmayan olursa ki bizde dede-babaanne faktörü var,o tarafa kaçabilsin.kafamıza da yattı gibi.gidin bakın derim

      Sil
    4. Merhaba , özellikle eğlence olması taraftarıydım bende . Bir iki yerle görüşüyoruz galiba birinde karar kılcaz. Bizde ki kişi sayısı 50 60 kişi olacağı için büyük bir mekan olsun istiyoruz bakalım :)

      Sil
  8. istanbul uçmuş gitmiş:) Ben ankaranın güzel bi salonunda, ama düğün salonu gibi arabesk değil. 200 kişi 4.500 tl kokteyl menü anlaştım. Kokteyl derken çerez, cips, peynirli patatesli küçük puaça tabağı, havuç ve salatalık kadehi, ve düğün pastası. 5 kişilik orkestra 1.500 tl. Masa süslemesi standart olduğu için ekstra bi ücreti yok. 50 adet fotoğraf ve video kaydı da bu fiyatın içinde. Toplam 6.000 tl ye denk geldi. Daha fazla fotoğraf istersek tanesi 6. tl den alıyoruz. küçük köfte, sigara böreği vs. olan bi tabak daha istersek ortaya kişi başı 5 tl daha vericez. Onu istesek mi bilemiyorum, çok ta masalar boş gözüksün istemiyorum. Başka şehirde daha düğün yapıcaz biz. Nişanlımın ailesi burdan değil. O nedenle ayrı kına gecesi yapmıycam. Burdaki düğünün sonunda kına kıyafeti giyicem. Kına mekanı parası vermedim yani. Kına için abiyede almadım. Kına kıyafetini de arkadaştan ödünç aldım. İki düğün masrafım olacak evet ama davetliler bölünecek, hem de ikisi toplam 11.000 felan tutacak. Üstelik kına masrafım yok. Kına olsa çerez al, mekan tut, kuaföre git, abiye al derken yine masraf olacaktı.Ama gelinliğimi satın aldım. İnsan hesap yapıyor ama içinde de kalsın istemiyor. Zor kararlar.. Herşey içine siner umarım:) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu arada sınırsız içecek de dahil fiyata, ve orkestra dinlenirken çalması için dj de dahil. Ve çok şık bir mekandı ama haftaiçi olması avantaj. 200 burda davetli olsa 200 de orda olsa 11.000 tl ye 400 kişilik düğünü halledicez. Az mı tabi ki değil, ama ben de çok gezdim. Ucuz olup, düzgün bir yer yok. Nikah sonrası eğlence de güzel olur eminim.

      Sil
    2. Ne kadar güzel İstanbul da bu fiyatları bulmak çok zor :( Aslında yok diyemem var ama hepsi çok uzakta. (Avrupa yakasının bir ucunda ki ben Anadolu yakasında oturuyorum) En sonunda nikah sonrası eğlence yapmaya karar verdik ama hala daha bir yer belirlemedik kafamız o kadar dolu ki bunları düşünemez duruma geldik ki ben en çok buna takıntılıydım bunda ki takıntım bile geçti :)

      Sil
  9. Merhaba Yagmur 😊 samimiyetine dayanarak Yaur diyorum.. Resmen öyle seyler yazmissin ki yani ancak bu kadar benzer durumlarin icinde kalabilir ve ortak noktada bulusabilirdik 😕 Bende kir dugunu yada sık bi yerde yemekli bi dugun hayal ediyordum ki maaalesef olmuyor. Dugun salonuda istemiyorum 😯 bizde nikah ve ertesinde eglence dusunuyoruz. Hic bakamadik ama ben netyen ne kadar arastirdiysam oyle bi yere de rastlamadim henuz. Fix menu eglenceli bi yer ariyorum. Aman canim gelende kendisi odesin diyorum acikcasi. Cunku zaten evlenmek gercekten zor zanaat.. sonucta bi aksamcik o parayi vercekler ki zaten bi cok arkdasim bi aksamda eglenmek icin o parayi yiyor. Anlayacagin fikirler var yer yok napcaz bilmiyorum. Sen bulursan ve yazarsan bu konuda cok sevinirim. Allah hepimize kolaylik versin 😣

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım . Hayaller hayatlar derler ya bizimkisi de öyle birşey olmuş :) eskiden çok ısrar ediyordum kır düğünü konusunda şimdi o hevesim bile kalmadı . İşin içine girince ' bir de düğüne şu kadar para verecektik Allahtan yapmıyoruz 'dedik. Evlilik , gelin , damat olunca herşey iki katına çıkıyor nereye para yetiştireceğini şaşırıyorsun.. En kısa zamanda şu eğlence yerini ayarlamayı düşünüyoruz her günümüz koşturmayla geçtiği için onu o kadar geri plana atmışız ki aklımızdan uçup gitmiş :) ayarladığım zaman paylaşmayı düşünüyorum . Allah kolaylık versin .
      Sevgiler..

      Sil
  10. nikah sonrası yapmak istediğiniz eğlence ve yemek organizasyonları için boğazda tekne kiralama imkanınız da var. Lüks mekan, otel vb. yerlere ödenecek olan paranın çok daha azına tekne ve yatlarda organizasyon düzenleyebilirsiniz. WebTeknesi firması sizlere her türlü kolaylığı sağlayacaktır. www.bogazturu.com/nikah-sonrasi-yemek-ve-eglence.html sayfasından organizasyon detaylar hakkında bilgi alabilirsiniz. Sitenin fiyatlar sayfasında da kişi sayısına göre yemek, kokteyl ve alkol seçeneklerinde fiyat bilgileri yazılıdır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar ,
      Bilgilendirme için teşekkürler en kısa sürede sitenizi nişanlımla beraber ziyaret edeceğiz .
      Sevgiler..

      Sil
  11. Merhabalar. Bu yazı için çok teşekkür ederim, hepimizin dertlerini dile getirmişsiniz. İstanbul'da düğüne kalkışmak çok zor gerçekten. Bu araştırmalarınızın sonunda nikah sonrası eğlencenizi nerede yaptınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar ,
      Biz Beylerbeyi polis evinde yaptık canlı müzik vardı kişi başı menü olarak 50 tl ye anlaştık . Bayağı da eğlendik diyebilirim :)

      Sil
    2. merhaba, Polis evinde düğün yapabilmek için çalışan olma koşul var mı peki?

      Sil
    3. Geç cevap verdim kusura bakmayın . Hayır çalışan şartı yok bizim kimsemiz yoktu polis :) zaten tanıdık da anca anne baba veya kardeşinin polis olması gerekiyormuş ki oradaki indirimli polis fiyatından yararlanalım :)

      Sil
    4. Merhabalar, internette dolaşırken yazınızı gördüm. Temmuz 2017de nikah sonrası eğlencemiz olucak, bizde Beylerbeyi Polisevi'ni düşündük. Gördümki siz orda yapmışssınız. Kişi başı 50 tllik menünün içinde neler vardı, mekan için canlı müzik için video fotoğraf için ayrıca para ödediniz mi ? Bunları merak ettim açıkçası, bilgilendirme yaparsanız çok memnun olurum

      Sil
    5. Merhabalar ,
      Öncelikle hayırlı olsun . Biz kendimiz bir menü oluşturduk bir kaç çeşit meze , salata , içecek ve ana menü olarak karışık ızgara vardı :) müzik için ayrı bir ücret istenmişti ama tam olarak ne kadar olduğuna dair birşey söyleyemeyeceğim çünkü 300 tl ben kapora bıraktım . Fotoğraf işine gelirse ben bi fotoğrafçıyla anlaşmadım benim kendi fotoğraf makinem olduğu için oradan çektik daha doğrusu aklıma fotoğrafçıyla anlaşmak gelmedi :) isterseniz aşağıdaki linke tıklayarak o güne dair yazımı okuyabilirsiniz . Şunu da belirteyim biz memnun kaldık , biz bize olduğumuz içinde rahattık :)
      https://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/2016/12/nikah-sonrasi-eglence-sabanci-polisevi-beylerbeyi-polisevi24042016.html?m=1

      Sil
    6. İstanbul'da yaşıyorsanız son zamanlarda en çok tercih yapılan tekne düğünleri benim favorilerim arasında.

      Sil
  12. Yeni evlenen çiftlere inanç organizasyon 20 Kişilik olarak 1000 kişilik kapasiteyi taşıyan tekne ve yatları mevcuttur. Bizlerle 0532 581 0885 numaradan irtibat kurabilirler. Her zaman elimizden gelenin en iyisini yapmak isteriz.

    YanıtlaSil
  13. Düğünü bilmem ama evlilik teklifini yatta etmelisin bence mutlu bi anınız kalır.

    YanıtlaSil

Share