24 Nisan 2017 Pazartesi

Evlilik Yıldönümü / 1.yıl


Bugün bizim Evlilik yıldönümümüz tam 1 yıl oldu ☺

Ne kadar çabuk geçiyor zaman geçen sene şu zamanlarda fotoğraf çekimindeydik . 

Evliliğimizin ilk zamanlarında sanki zaman hiç geçmiyor gibiydi belki uzun yıllar flört ettiğimizden , belki evliliğe alışma sürecinden bilmiyorum ama şu an bir bakmışım ki 1 sene olmuş.

Allah herkese sevdikleriyle birlikte mutlu , huzurlu , sağlıklı bir yaşam sürmeyi nasip etsin.

"Ben seni kocaman bir yürekle sevdim , gözlerim değil yüreğimdi seni gören.
Sen damarlarımdaki kana karışıp , geldin oturduğun yüreğime.
Bir başka yerde olamazdın zaten..!"

Seni Seviyorum Aşkım ❤

23 Nisan 2017 Pazar

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Kutlu Olsun

19 Nisan 2017 Çarşamba

Tantavi Sosyal Tesisleri / Ümraniye

16 Nisan Pazar günü eşimle önce oylarımızı kullandık daha sonrada havanın güzelliğini fırsat bilerek kendimizi Tantavi Sosyal Tesislerine attık. Bu arada daha önceden de söylemiştim eşimle ikametlerimizi aynı anda aldırmadığımız için ayrı yerlerde oy kullandık , eşimin oy kullandığı okulla sosyal tesis birbirine çok yakındı hava da güzel olduğu için motorla gittik inanır mısınız ona rağmen sıcak bastı bizi.Bizim ev kuzey cephede olduğu için serin oluyor eve aldanıp montlarla çıktık yandık resmen ☺


Biz buraya ilk 2013 yılında gitmiştik zaten o sene açılmıştı.  Tantavi Sosyal Tesisleri yazan yerin üstü restaurant o gördüğünüz alan açık alan , bir de kapalı alanı var. 2013 yılında gittiğimizde açık alan restaurant kısmında oturabiliyorduk (sigara içiminden dolayı,o zamanlar hatırladığım kadarıyla camlar yoktu) yalnız bu sefer gittiğimizde o alanda da içilmediğini gördüm hoş ben sigarayı bıraktım ama eşim maalesef ki devam ediyor ! Neyse restaurant kısmında oturduğumuz da oranın bir sosyal tesis olduğunu birine söylesek inanmazdı çünkü o kadar lüks ki zannederseniz boğaza nazır bir restaurantta yemek yiyorsunuz , fiyatları da gayet uygundu.



Biz eşimle aşağı kısma indik , restauranttan ayrı aşağıda yine çay kahve satan küçük bir büfe yapmışlar daha bir sürü şey vardır da sıcaktan bunaldığım için eşim sıraya girdi bende yer aramaya başladım.

Bu kısımda çocuklar için park var bir de bizim gibiler için ne bilim sadece çay kahve içmek için gelenlere yapılmış çardaklar var öyle bir iki tane değil bayağı var sayamadım. Hatta bunların bile bir kısmında cam var orada sigara içilmiyor , cam olmayan kısımlarda içilebiliyor.

Yer bulmam kolay olmadı , bir masa boşaldı da oraya oturdum.Eşimi beklemeye başladım.


Bir baktım eşim elinde kahve bir de kendine elmalı soda almış geliyor. "Aşkım ben çay bekliyordum senden " dedim oda " değişiklik olsun diye Türk kahvesi aldım " dedi. " Ee aşkım bari sütlü kahve yada üçü bir arada alsaydın ya " dedim ☺ Türk kahvesini severim ama çok aramam bazen akşam üzeri kendime yaparım yada arkadaşlarla bir araya geldiğimiz de. Ben daha çok sütlü Türk kahvesini seviyorum Türk kahvesini suyla yapacağıma sütle yapıyorum gayet lezzetli oluyor ☺

Osmanlı Tarihi kitabı eşime ait, ben de ipadimi yanıma almıştım eşim kitap okurken bende oyun oynadım☺ Yeni kitaplar almam lazım evdekiler bitti bu yüzden bir daha gideceğim zaman bende kitap alacağım yanıma.



1.30 saat falan kaldık bayağı iyi geldi diyebilirim.

Bu arada fotoğraflar eşimin moturunun kaskına takmak için aldığı SJ4000'le çekildi küçücük boyu var türlü türlü huyu var ☺ Taşıma açısından gayet iyi , kullanışlı , görüntü kalitesi belki bir telefonun ki kadar iyi olmasa da yine de bizi idare ediyor. Bir de su altında çekme özelliği de varmış işte ben buna bayıldım , bayıldım bayılmasına da su altı için nereye gideceğiz merak ediyorum tatil planı yok, ben işe giremedim , girsem de iznim olmayacak Ramazan Bayramında Kahramanmaraş'a gidecektik o galiba Kurban Bayramına ertelendi aman kafam dolu valla ☺

Allah hepimizin gönlüne göre versin.
Saygılar..

13 Nisan 2017 Perşembe

Evlenecek Çiftlere Öneriler / Ev

Alıntı
Yeni gelinler her şeyin en güzeline sahip olmak isterler ee haksız da sayılmazlar. Ömrünün sonuna kadar " Evet " dediği , bir tanecik eşiyle birlikte geçireceği "o güzel günlerin " temelini kesinlikle EV oluşturuyor.İster kira , ister size veya eşinize ait , ister ev satın almış olun Ev'iniz sizin her şeyiniz oluyor. Ben arkadaşlarımdan hep duyuyordum " Eski yaşadığım , bekarlık evime gittiğimde kendi evimi özlüyorum " diye hakikaten inanmazdım ama öyle oluyormuş ben nereye gidersem gideyim evimi özlüyorum..

Şimdi yeni evlenenlere tavsiyem kesinlikle öncelikli olarak yeni binalara bakmanızı tavsiye ederim. Evet İstanbul'da yeni binalar 1000 TL'den başlıyor (ki bu da İstanbul'un biraz daha uç kısmı diyebilirim) ama kafanız rahat olur neden mi ?

Alıntı
 Öncelikle şuna değinelim kızın veya erkek tarafının ailesinden kalan bir ev var bu evde eski 20-30 yıllık bir bina gönlünüz razı değil belki oturmaya ama en azından kira verme gibi bir derdiniz yok ve istediğiniz her şeyi yapmakta özgürsünüz. Mutfak dolaplarınız mı eski yaptırın , duşa kabin mi yok yaptırın , yerler mi kötü değiştirin ama yeter ki cebinizden kira için para çıkmasın. Kira da oturmak , kiraya verilen boşa para insanın içine oturuyor. Neyse baktınız bir kaç sene bu evde oturdunuz sonra ister satarsınız ister müteahhit'e verilmeyi beklersiniz İstanbul şartlarında stüdyo dairen varsa bile senden zengini yok !

Gel gelelim kızın veya erkeğin ailesinden kalan bir evi yok (şekil biz) işte o zaman bütün evler sizin oluyor ister ailelere yakın ister uzak sizi bu konuda kimse yargılayamaz (hoş ben yinede kendi anneme yakın oturmayı daha çok isterdim ama yine de aramızda bir vesaitlik yol var en geç yarım saatte yanımda) Bizim bina eski bina ,hani dışarıdan baktığın zaman 5-10 yıllık bina dersin fakat 20 senelik var , eski yani bildiğiniz.Eski ve yeni binalar arasında muhitine göre değişiyor kimisinde 200 TL oynuyor kimisinde 300 TL ve üzeri ama en azından yeni binanın eski binaya göre derdi olmuyor ya , arkadaşlarımdan biliyorum !

Benim evin mutfak dolapları

Biz bu evi evlenmeden 2.5 ay önce tuttuk yani bayağı erken çünkü şubatın başıydı tutulduğunda biz neredeyse Nisan'ın son haftasında evlendik boşuna kira verildi bir de bunun depozitosu bilmem ne..Biz ekimde Nikah tarihimizi baktığımızda eşim sürekli ev bakıyordu bende " daha erken ben görmedim bu zamana kadar yeni evlenecek olup da evsiz kalanı illa ki buluruz " diyordum ama yok paşam dinlemedi biz ilk baktığımız evi tuttuk oda bu evi bizde bulmadık kayın pederimin bir tanıdığının sayesinde bulduk.Sadece bir kere bakma fırsatı elde ettik ben,Serhat ve kayınvalidem. Hayır ben zaten anlamam , Serhat da anlamaz ev büyük 100 m2 salon , yatak odası , diğer bir oda daha var onlar büyük kayınvalidem de büyük ev sevdiği için beğendi fakat mutfak dolapları çok kötü yukarıda gördünüz milattan önce kalma ,  benim.1.60'lık boyumla anca ilk kata yetişebiliyorum bir bölümüne tabakları koyabildim , diğer bölümüne de süzgeçler,borcamlar falan annem ayrıca mutfak dolabı ve baharatlıkları koymam için raf verdi (Allah razı olsun kız anneleri bu konuda nedense daha duyarlı oluyor diye düşünüyorum çünkü etrafımdaki bütün kız anneleri bu şekilde erkek annelerine laf ettiğim düşünülmesin sakın ama en azından bizim durumumuz bu , benim Annem olmasa daha çok masraf yapardık bu eve ) biz ev sahibine söyledik kiradan düşün biz yaptıralım diye çok ilgili bir ev sahibim var anlatamam size olmaz dedi.Soracak olursanız alıştım artık alışmak zorunda kaldım ama evleneli 1 sene olacak benim hala daha söylendiğim zaman oluyor bir de tahta sert kapanıp açılıyor alışmışım ya başka birinin evine gidince yeni dolapları da sert açmaya sert kapamaya çalışıyorum bir gün elimde kalacak birininki de hayırlısı ☺

Benim beyaz eşyalarım inci gibi buzdolabı , çamaşır ve bulaşık makinesi üçü de yan yana duruyor çünkü banyo küçük ve yer yok.Banyoda da dolap yoktu yine Annem sağolsun evde kullanmadığımız bir dolap vardı onu verdi en azından içine deterjanları , kağıt havluları , sabunları üstüne de diş fırçaları işte eşimin spreylerini falan koydum bir de bir tane çekmecesi var onda da taraklar,saç düzleştirici,jiletler v.s. var.Banyo duşa kabini çıkmış ,  altınlar sular geliyor kayınpeder'im nalbur olduğu için onun sayesinde bir çok şeyi ücretsiz olarak yaptık hadi biz ücretsiz yaptık da başkaları ne yapsın 3-5 vere vere cebinden para çıkıyor. Yazın bir ara mutfağın musluğu bozuldu artık sıkmaktan kolum ağrıyordu resmen , damla damla akıyordu da o ay su faturası normal su faturasından 10 TL fazla gelmişti eşim yine kayınpeder'den musluk aldı da bu şekilde çözümledik bir de ev sahibinin kardeşini mi ne görmüşler kayınpeder " musluk bozulmuş"tarzında bir şeyler demiş " adam ne demiş dersiniz " sen zaten nalbursun , yaparsınız " demiş ceplerinden para çıkacak diye ödleri kopuyor Allah'ım ne insanlar var ya zaten bütün bina size ait cebinizde akrep mi var ?

Alıntı

Daha anlatmak istediğim ama anlatamadığım çok şey var bu yüzden diyorum ki yeni binalara bakın benim gibi yeni gelinliğinizden hiçbir şey anlamamış olarak kalırsınız. Şimdi ki aklım olsa ben hayatta tutturmazdım burayı zaten ben hevesli değildim ki burayı tutmaya Allah'tan suç benim değil ☺ Acele karar verdirdiler bize Annem bu evi görmemişti temizlemeye geldiğimiz zaman bir söylendi bir söylendi ki anlatamam size " bu eve 930 verilir mi , 800 eder en fazla " bilmem ne ay görmeniz lazımdı ben sustum Annemin huyunu biliyorum çünkü ☺Şimdi oldu kira 1000 TL üzerine apartman için temizliğe gelen kadına da 17 TL veriyoruz hayatta değmez , değmiyor da bir de üst katım çatı katı oradaki kar suları aşağı indi duvarlarım kararmaya başladı valla eve daha davet edemediğim bir sürü arkadaşım var utanıyorum davet etmeye , gelip gördüklerinde artık kendilerini korku filminde sanacaklar..

Alıntı
Yerlerde güzel değil anam , cağnım eşyalar bile kendini göstermiyor o kadar da para verdik ben bilseydim ilerde kendi evime geçeceğim zaman bu kaliteli şeyleri alırdım ,  eşyalarım mahvolacak diye korkuyorum.Evime gelenler, evimi beğeniyor aslında beğendikleri bu eşyalarla bu ev ilk taşınmadan önceki halini görseler iyi akşammmmlar der, bu nasıl bir ev der giderlerdi aha da yazıyorum şuraya.

 Hani derler ya "eşinizle birlikte bir göz odada sağlıklı mutlu huzurlu yaşayın "o ayrı bir şey tabii ki de çok doğru ama yine de gerçekçi olalım arkadaşlar çok zor durumda değilseniz, iki kişi çalışacaksanız kesinlikle yeni binadan ev tutun 1000 TL kırık döküp bir eve vereceğinize mis gibi 1200-1300 verirsiniz kafanız rahat olur hem ısınma problemi de yaşamazsınız biz evi 3.(60) veya 4.(70) seviyeye getirmemiz lazım ki ısınalım yoksa ısınamıyoruz bir de yüksek fatura ödemek zorunda kalıyoruz bizde " zaten ısınamıyoruz 1.(40) kademe de kalsın kalın giyinip otururuz evde" dedik nadir kar yağdığı zamanlar 2.kademeye getirdik umarım bir sonraki kışı da burada geçirmeyiz ben çalışmaya başlasam aklımda var taşınmak bakalım.Ev almayı da düşünüyoruz ama sadece düşünüyoruz çünkü ev sahibi olmak İstanbul'da bayağı külfetli bir şey oldu çıktı kredi çekiyorsun ,  üzerine kaç kat geri ödüyorsun..

Kısacası kılı kırk yararak evin her tarafını inceleyin , iki kişi gidip bakmayın eve , ailenizi de alın (hoş bizde de vardı aile ama neyseee iki tarafın ailesi de muhakkak gidip görsün) , komşulara sorun nedir ne değildir rutubet olur mu bilir misiniz falan diye evet benim kaldığım fiyata yeni bina Ümraniye civarında ev bulmak zor ama bu eve de değmiyor , değse verdiğim para helali hoş olsun.

Allah hepimizin gönlüne göre versin.
Saygılar..

11 Nisan 2017 Salı

Nisan'ın ilk haftası nasıl geçti ?

Aslında geçen haftaya dair postu dün yazmayı düşünüyordum yalnız bir soğuk algınlığıdır gidiyor bende daha yeni yeni kendime geliyorum.



Fotoğraflar uzaktan çekip yakınlaştırıldığı için biraz kötü çıkmış,idare edin artık ☺

3 Nisan Pazartesi günü Havvacığım ve minnoş oğlu Göktürk geldi bana. Aslında hiç planlı değildi öyle telefonda konuşuyorduk bir anda Havva" geliyorum"dedi geldi akşam yemeğine kadar da kaldı bayağı bir sohbet muhabbet çok iyi geldi akşam da eşi almaya geldi.

Bizim kuş Göktürk'ü sevdi , Göktürk de onu sevdi normalde bizimkinin ısırma huyu var ya çok şükür ısırmadı ama bu sefer ne oldu Göktürk eline almaya çalışıyor (ee bebekler için ne derler " bir yılanı öldürecek güce sahiptir " diye ) biraz sert yaptı bizimki bir kaçtı bir daha da gitmedi yanına ama Göktürk'ün hoşuna gitti nasıl gülüyor zaten maşallah çok güleç bir bebek ☺


6 Nisan Perşembe sabah bir kalktım boğazım yanıyor o an dedim " bu sefer bayağı ağır bir grip olacağım " diye. Çünkü 1 senedir olmuyordum olsam bile ağır değil hafif boğazım ağrıyordu ilaç içiyordum ertesi güne geçiyordu veya burnum akıyordu sonra yine bakıyordum ki ertesi güne geçmiş çalışmadığım için çok şükür sürekli hasta olmadım çalıştığım dönemde 10 günde bir kesin bir boğaz ağrısı yaşıyordum . Bir de benim öyle bir şey ki bahar aylarına girdiğim zaman ağır grip olurum ya mart-nisan ya eylül-ekim hiç değişmez.

Resmen yutkunmakta bile zorlanıyordum o gün neden sağlık ocağına gitmedim diyorum hoş ertesi gün gittiğimde de bir şey değişmedi neyse perşembe günü güç bela yemek yemeye çalışıyorum Serhat'a da dedim " bayağı ağır geçecek şimdi bak yarın grip sonraki günlerde öksürük başlayacak " dedim.Perşembeyi cumaya bağlayan gece uyuyamıyorum, yutkunamıyorum affınıza sığınarak söylüyorum yanıma kova aldım sürekli tükürüyordum tükürüklerim gitmiyordu, boğazımdan geçmiyordu.Uyuyamadım kalktım salona geldim yavaş hareket edeyim dedim kuş uyanmasın diye zigona bir çarptım bu bir çırpındı bi o yana bi bu yana hemen ışığı açtım " korkma annem korkma " dedim bildiğiniz kuşun kalbi ağzında atıyordu gözleri kocamandı hemen elime aldım saatte 4 . Kuşlar böyle zamanlarda felç geçirebiliyorlarmış o yüzden bir şey olacak diye çok korktum . Saat 5.30 eşim geldi "ne yapıyorsun gel uyumaya çalış" diye yattım ama saat herhalde 7'ye geliyordu uyudum kalktığımda artık griptim halsizlik , hapşırma ikinci level gerçekleşiyordu bende dayanamadım sağlık ocağına gittim kadına şikayetimi söyledim bu gece yutkunamama olayını" ben daha önce böyle bir şikayet duymadım" dedi tarihe geçicem galiba kimse böyle bir şikayet duymuyor benim en yakın zamanda kulak burun boğaza gitmem lazım , kadın da gargara verdi gönderdi. Sonuç hala hastayım burun akıntım dün kesildi yalnız üçüncü levele de atladım deli gibi öksürüyorum pazar günü falan sabah eşim benim öksürüklerime uyandı , kuş da ben öksürdükçe korkuyor bir de ben öksürdükçe söylenmeye başlıyor ☺


9 Nisan Pazar günü yıkılmadım ayaktayım kahvaltısı oysa çok halsiz,çok yorgun hissediyordum kendimi ama yine de hafta sonu kahvaltısına özenmem gerekiyordu.Hazır milföylerden aldım (ki bu arada bir de sabah kalktım alışverişe gittim) içine peynir,kaşarla sucuk artık önüme ne geldiyse onu ekledim güzel oldu ilk defa yapmıştım daha çok sigara böreği yapıyordum ama bunu da iyi ki yapmışım hem bayağı doyurucu oluyor.


Yine Pazar günü Survivor 2017 Birleşme Partisi vardı diğer senelerdeki yerlere göre bu seneki lokasyon çok güzeldi tatile gitmek istedim bir an için :(

Söyle söyleyebilirsen'in şampiyonu bence Adem olmalıydı sonuçta Furkan şarkı söyleyen biriydi zaten,  klibi falan vardı geçen sene Efecan'ı dahil etmemişlerdi yarışmaya bu sene de bence Furkan dahil olmamalıydı ama neyse.
Bu arada her ne kadar bazı davranışlarını beğenmesem de İlhan Mansız'ı destekliyorum ama ben bunu ilk daha fragman da gördüğümde söylemiştim. İzledikçe Adem Kılıççı'nın da şampiyon olmasını isterim.


16 Nisan Pazar günü seçim var oy vermeyi unutmayalım.

İstanbul'da o gün hava 21 derece gözüküyor , kocamın aklına girmem lazım oy verdikten sonra bir yerlere gidip bir çay kahve içelim diye.Bu arada biz eşimle aynı yerde oy kullanamıcaz biliyor musunuz ? Çünkü eşim ikametini önceden aldırdı ben ondan sonra aldırdığım için eşimin kayıdı düşmüş şu an sadece ben bu evde oturuyor gözüküyorum. Hani bileniniz vardır ama benim bilgim yoktu açıkçası o yüzden aklınızda olsun eşinizle birlikte aynı anda ikametinizi aldırmanız gerekiyor yoksa kim sonradan kayıdı aldırdıysa o evde oturuyor gözüküyor. Ben mahalleye göre baz alırlar diye düşündüm çünkü kayınvalimlerle aynı mahalledeyiz ama mahalleyi baz almamışlar.

İyi haftalar,
Saygılar..

7 Nisan 2017 Cuma

Blindspot - Kör Nokta Dizisi

Bir ara eşimle yabancı dizilere pek sarmıştık fakat bu aralar durulduk ☺
İzlediğimiz dizilerin arasında Blingspot'ta var biraz bilgilendirme yapayım.



Dizinin Konusu : Times meydanında bir bavulun içinde hafızası silinmiş ve vücudun da çeşitli dövmelerle kaplı bulunan Jane Doe ve onun üzerinde bulunan bu dövmelerin aslında bir suç haritası olmasını keşfeden FBI ajanı Kurt Weller ile macera başlamaktadır.

Dizinin Oyuncuları : Jaimie Alexander (Jane Doe) , Sullivan Stapleton (Kurt Weller), Rob Brown (Edgar Reade) , Audrey Esparza (Tasha Zapata) , Ashley Johnson (Patterson) , Archie Panjabi (Nas Kamal 2.sezon)

Benim dizi hakkındaki yorumum : Aksiyon,polisiye,gerilim,dram ağırlıklı bu diziyi izlediğim zaman anladım ki ben hep bu tarz dizileri seviyorum muhakkak izlediğim yabancı dizilerin çoğunda FBI var yani polisiye dizileri seviyorum tabii bu yabancı diziler için geçerli.Bizim Türk dizilerinin gözünü seveyim o ayrı da Türk dizilerinde polisiye pek sarmıyor beni.
Şu sıralar İçerde'yi izliyoruz , konusu farklı geldi bana , eşim bu diziyi ilk bölümden beri izlediği için bende izliyorum yoksa benim pazartesi gün ki dizim belliydi Kırgın Çiçekler ama anladım ki evlendikten sonra eskiden izlediğiniz o dizilerin hiçbirini izlemiyormuşsunuz ☺ 



Dizinin özellikle iki bölümü beni çok heyecanlandırdı 1.sezonda Ankara'ya geliyorlar 2.sezonda ise dizi başlar başlamaz bir Türk müziği çalıyor hatta ben diziden geldiğini düşünmemiştim farklı sekme mi açtık oradan mı geliyor derken resmen o şarkıyı duyunca eşimle birbirimize baktık ☺ İnsan Türklüğünden gurur duyuyor , her yerdeyiz diyorum herhalde yapımcılarından biri mi Türk anlamadım ☺ hatta o ara şarkıyı aradık öyle bilindik bir şarkı değil şimdi internetten baktım da o şarkıyı söyleyen Karim Azedia - Hayal şarkısıymış.

Dizinin birinci bölümünü izlediğinizde ne oluyor falan diyorsunuz zaten dizilerin ilk bölümleri pek sarmaz ama sonrasında bayağı bir sarıyor sizi dediğim gibi aksiyon , polisiye tarzı filmleri seviyorsanız bu dizi size göre 2 sezondur devam ediyor biz ikinci sezonun ortasında kaldık hem eşim o aralar başka dizilere sardı hemde her hafta bekliyordun böyle toplu izleyince daha keyifli oluyor ☺

Hayırlı Cumalar.İyi hafta sonları.

Saygılar..

3 Nisan 2017 Pazartesi

1 ay daha bitti / Hoş geldin Nisan..!

Bir ay ne çabuk geçti yahu , sanki daha dün gibi " hoş geldin mart " postu yazmıştım...Valla göz açıp kapayıncaya kadar günler,aylar yıllar geçiyor. He bir de yaz geliyor ya yazın daha çabuk geçiyor keşke hep yaz olsa veya sadece 1 ay kış olsa ben yazı seviyorum , sıcağı seviyorum ☺


Nisan ayı benim için artık daha değerli geçen sene 2 Nisan'da Bekarlığa Veda Partisi ,


21 Nisan'da Kına gecem ,


24 Nisan'da ise Evlilik Törenimiz gerçekleşti.Şaka maka evleneli 1 sene olacak ☺

Adım gibi bu ay Nisan Yağmurları olabilir ama soğuklar artık olmaz sıcak havaları,çiçekleri,böcekleri özlemişim ☺

Daha önceki yıllarda yazdığım postlara istinaden bu ay yapılacaklar listesi hazırlayayım size ;



İstanbul'u İstanbul yapan , dizilerde İstanbul'la ilgili bir görüntü gösterildiğinde hemen karşımıza çıkan , gecesi gündüzü ayrı güzel olan , küçük bir adacık üzerine inşa edilmiş olan Kız kulesini gezmenizi tavsiye ederim.


Beylerbeyi Köy Kahvesine gidip denize nazır kahvenizi yudumlayabilirsiniz ben her gittiğimde çok kalabalık olduğu için ne içeride ne dışarıda bir türlü yer bulamıyordum ☺


23 Nisan'da Büyükada'ya gidip Aya Yorgi Kilisesine çıkabilirsiniz yıllardır bu günde akın akın Büyükada'ya gidip dileklerin gerçekleştiğine inanılan Aya Yorgi kilisesine çıkılır.

Ben o günde hiç gitmedim , kiliseye çıkayım diye hiç heves etmediğim için olabilir lakin bildiğim kadarıyla epey dik bir yokuş çıkıyorsunuz hani o gün gitmeseniz bile (illa kiliseye girmek zorunda değilsiniz ) başka bir gün sırf gezmek için gidecekseniz harika bir manzarayla buluşacağınızı biliyorum , bende öyle duydum ☺


Her yıl olduğu gibi bu yıl da düzenlenecek olan Lale Festivalini kaçırmayın derim bu güzelim çiçeklerin arasında fotoğraf çektirmek bir harika ☺

Saygılar..

31 Mart 2017 Cuma

Recep İvedik 5 / Cinemaximum Meydan AVM

Eşimle uzun zamandır hatta neredeyse 2 senedir sinemaya gitmiyorduk . Aklıma geldi de Serhat askerdeyken çarşı izninde Balıkesir'e gittiğimizde yapacak bir şey bulamayıp son bir gazla  Recep İvedik 4'e de beraber gitmiştik ☺


Geçen hafta Eşim bana sürpriz yaptı daha doğrusu cumartesi bir kaç işimiz vardı eve geldi " hadi hazırlan gidiyoruz " dedi ben nereye nereye nereye diye baskı kurunca " sürpriz yapacaktım sinema bileti aldım " dedi fakat o gün gidemedik çünkü yarım saat vardı ve yetişemezdik bu hafta sonu gideriz diye düşündük . Biraz soğuk algınlığı aldık eşimle ben daha iyiyim (çalışmadığım için çok ağır geçirmiyorum çok şükür) eşim iki gün raporluydu salı ve çarşamba günü. Hafta sonu da planlarımız olduğu için çarşamba günü kendini iyi hissettiğini söyleyince çıktık evden 16.30 seansı için Meydan AVM / Cinemaximum'a gittik.


Hafta içi olduğu için sakindi hava da mis gibiydi çok güzeldi valla iyi oldu kendimizi dışarı attığımız..Biletleri aldık yarım saat vardı biraz oturduk , bir kaç mağaza gezdik içeri girdik.



Film komikti, ilk yarıda ben çok gülmedim ama ikinci yarıda bayağı gözümden yaş geldi diyebilirim . Eşim bir gülüyor, bir gülüyor anlatamam onun gülmesine gülüyordum bende ☺

Elbette çoğunuz gitmiştik sinema vizyona gireli 1.5 ay oldu biz daha yeni gidebildik ama gitmeyenler varsa tavsiye ederim ☺

Hayırlı cumalar,güzel bir hafta sonu geçirmenizi dilerim.
Bu arada Regaip Kandilinizi de kutlarım .

Saygılar..

28 Mart 2017 Salı

Göktürk Bebek / Manevi Teyzelik

Lise'den beri kopmadığım Sevgili arkadaşım Havva'nın 2 Aralık 2016'da tatlış mı tatlış bir oğlu oldu.Adını da Göktürk koydular ☺

Doğum yapacağı gün ben yanına gitmiştim , devlet hastanesinde yapıyordu ve doğuma giren bayanların olduğu yere bizim girmemiz maalesef yasaktı hastane de yaklaşık 6 saat bekledim sonrasında bir 5 dakika görmemiz için çağırmışlardı gözleri dolu doluydu o an doğumun ne kadar zor olduğunu bir kez daha anladım ki Havva acıya dayanıklıdır zaten normal doğum yaptı helal olsun diyorum. Ben akşam olmuştu eve gitmem lazımdı eşine söyledim doğum yaparsa yapar verirsin diye gece 00.00 olmadan doğum yapmış.Sonrasında gitmek (ki kendimi çok suçluyorum bu konuda) nasip olmadı daha doğrusu bir süre Annesinde kaldı Havva bir süre kendi evinde ,  bir de çok yoğun bir kış oldu kar kış falan derken tam plan yapıyorduk ya müsait olmuyordu yada biz müsait olmuyorduk derken en son 26 Mart Pazar günü kahvaltıya gittik.


Havva'nın eşi Serkan'da olacaktı bu yüzden Serthat'la gittik zaten Serhat'ta görmek istediği için bir nevi gitme işi bu kadar ertelenmiş oldu. 
Evine gittik,kapıda bizi aile boyu karşıladılar Allah'ım ne kadar tatlı bir bebiş maşallah ya bir de güler yüzlü insanın ısırası geliyordu, bol bol öptüm.

Havva'ya gidersek aç kalma olasılığımız yok sofrada yok yoktu bu fotoğraf çekildiğinde Havva yumurta bile yapıyordu masaya oturduk Serhat " ne yiyeceğimi şaşırıyorum , çıtayı yüksek tutmuşsunuz bize geldiğinizde bu kadar performans beklemeyin " dedi valla yalan yok ben bu kadar çok şeyi bir arada hazırlayamam Havva'da" Yağmur yapar da sen yer misin " dedi evet sıkıntı burada insanların hafta sonu kahvaltıları vardır 1 saat başından kalkmadıkları ama bizde öyle bir şey yok.Mesela ben menemen , börek yapayım Serhat onları yer kahvaltılara dokunmaz işte patates kızartması , sucuklu yumurta , yumurtalı patates falan yaptığımda anca kahvaltı malzemelerinden biraz daha yer ee durum böyle olunca çeşit yapsan kalacak , kalmasın diye ben yiyeceğim bu sefer kilo alacağım (ki bayağı aldım) yemekleri çöpe atma alışkanlığım yok bazen kediye köpeğe veriyorum.Eee Serhat'ta hemen yer kalkar öyle saatlerce uzun uzunlamasına kahvaltı yapmayız..Adam 60 kilo ne diyim bir de diyor ki " az yiyip sık yiyorum " bende " ee böyle yaparsan kilonu dengede korursun senin kilo alman için çok yemen lazım "

Serhat " doydum " dedi Havva " ne yedin ki " dedi. Onlar Serkan'la kalktılar sofradan bir Havva'yla hala yiyorduk valla bayağı sıkı doymuştum ☺


İşte size Göktürk bebek.Maşallah demeyi unutmayalım.Kirpikleri görmeniz lazım o kadar uzun ki bizim rimelli kirpiklerimiz halt etmiş yanında ☺

Hep beraber fotoğraf çekemedik, hep beraber oturduğumuz vakit de kısıtlıdır ya biz Havva'yla  mutfakta bir şeylerle uğraşıyorduk ya da bebeği uyutmakla meşgul oluyorduk ☺

Güzel bir gündü , bol bol sevdim öptüm darısı isteyenlerin başına diyorum.

Saygılar..

24 Mart 2017 Cuma

Bir hafta daha bitti..!

Bir bakıyorsun bir haftanın daha sonuna gelmişsin , çalıştığın zaman sanki zaman geçmiyor gibi hissediyordun "bir an önce hafta sonu gelsin kendime bir geleyim" diyordun şimdi bana her gün hafta sonu ama zamanın bu kadar çabuk geçtiğine bazen bende inanamıyorum..

Geçen hafta da bir önceki haftaya dair bir şeyler yazmıştım bundan sonra bu tarz postlar yazmayı düşünüyorum en azından günlük yaşama dair de bir şeyler paylaşmış olurum. Sosyal medya hesabım uzun zamandır yok çokta aramıyorum açıkçası yokluğunu Serhat'tan arada sırada bakıyorum o kadar , benim tek sosyal medyam Blogger



Uzun zamandır eve gazete almıyorduk yani uzun zaman dediğim de 1 ay belki de 1 ayı geçmiştir. Gazete okunduktan sonra evde lazım oluyor kızartma yaparken, kuşun altını değiştirirken her zaman elinin altında olması gerekiyor.
Cumartesi günü ben kahvaltıyı hazırlarken Serhat'ı bakkala gönderdim ekmekle , gazete aldırdım kahvaltı yaptıktan sonra bulmacaya başladım sonra da gittim kendime sütlü bir Türk kahvesi yaptım bulmacanın 3 sayfasını da bitirdim ardından da gazeteyi okudum . Yaz gelsin de şu işi balkonda yapsam diye de bir iç geçirdim hoş bizim balkon ince uzun ama yine de o açık hava keyfi bir başka oluyor ☺


Pazar günü eşim kuşumuza mama almaya gitmişti, hava da yağmurluydu bizim evde de şu şeffaf şemsiyeler var ya hava yağmurlu olunca nereden çıktığı belli olmayan satıcıların sattığı heh işte onlardan vardı yine iyi 1 senedir bize iyi dayandı öncesinde de eşim kullanıyordu 2 senedir kullanılıyordur diye düşünüyorum. Serhat beni aradı " Aşkım şemsiye parçalandı buluşalım alalım " dedi. Bizim burada " süslü sokak " olarak adlandırılan bir sürü bir milyoncu , incik boncuk satan yerler var tam da bir milyoncunun önünden geçerken oradan adam anons ediyor " Şemsiyeler 10 TL" diye bizde gittik açılmamış paket bulduk aldık bir de küçük şemsiye taşıması hem kolay hem de portatif büyük şemsiyeler sıkıntı ya otobüse biniyorsun tıklım tıkışık oluyor şemsiyeye mi sahip çıkacaksın kendine mi belli değil o yüzden iyi oldu ☺


Yine aynı yerden 15 TL'ye pufidik terliklerden aldım benim yadigar 3 yıldır gittiğim terliklerim artık parçalanmıştı öyle düz terliklerde giyemiyorum çünkü ben evde pek terlik giymeyi sevmiyorum ancak böyle terlikler giyeceğim ki ayağımdan çıkartmayayım .


Yine Pazar günü O Ses Türkiye'nin finali vardı Hadise'nin kazanmasına sevindim bana sorarsanız Şampiyon Dodan olsa da aslında sırf Hadise kazansın diye herkes Dodan'a mesaj attı diye düşünüyorum.Sizce ? Yıldız Tilbe'de , Hakan Hatipoğlu'da Hadiseyi desteklediğini söyledi ee durum böyle olunca Dodan'dan çok Hadise'nin şampiyonluğu kutlanmış oldu.Ama hakkını yiyemem gerçekten müthiş bir sesi var Dodan'ın ama bu sene dediğim gibi herkes Hadise'nin şampiyon olmasını istediği için bir nebze Hadise kontenjanından yararlanılmış gibi oldu ☺



Pazartesi günü ilk kez karnıyarık yaptım eşimin en sevdiği yemeklerden biri benimde patlıcanla aram yoktur sonuç olarak eşim beğendi önemli olanda buydu zaten ☺ Bu zamana kadar hiç bu evde karnıyarık yapılmadı mı derseniz yapıldı ama daha çok annem geldiğinde yaptı ilk defa kendim denedim oldu aslında yapması çok basit bir yemek.

Oğlumuz Trump nasıl da büyüdü 4 aylık olacak şuna baksanıza ya ☺

Geçen hafta cici kuş diyordu bu hafta da artık net bir şekilde babacık diyor tabi sürekli diyemiyor ara sıra söylüyor artık konuşmaya başlaması bizi bayağı mutlu etti diyebilirim oğlum için ayrıca post yazmam lazım bazen bizi o kadar güldürüyor ki anlatamam bazen de yaramaz çocuk gibi perdelerden aşağı indiremiyoruz ☺


Bugün TV 8 'de saat 20:00'da Türkiye - Finlandiya maçı var . A Milli Futbol Takımımıza bol şans diliyorum , umarım bu maçı alırız.

Saygılar..

21 Mart 2017 Salı

Hoş geldin İlkbahar..!

2015 Göztepe Lale Festivalinden 

Evet bugün 21 Mart ilkbahar'ın başlangıcı bugünden itibaren güneş ışınları Kuzey Yarım Küreye dik düşmeye başlar. Güney Yarım Küre sonbahar'a girerken Kuzey Yarım Küre ilkbahar'a giriyor neden böyle bir giriş yaptım bende bilmiyorum sanki coğrafyam süper ☺ Hatta hiç sevmediğim konulardır bu paralel meridyenler falan neyse Güney Yarım Küredekiler siz ilkbaharla yazı geçirdiniz , kışınızı da doyasıya yaşayın biz de ilkbaharımızı yazımızı doyasıya yaşayalım değil mi ya ? keşke şöyle bi imkanım olsa yazın Türkiye'de yaşasam kışında Güney Yarım Küre de neresi sıcaksa orada yaşasam hayaller hayatlar biz daha Antalya'ya yerleşemiyoruz yurt dışı nerdeeee ☺

Fotoğraf Kaynağı : Kahramanmaraş Belediyesi

Yaz geliyor , ben hala iş bulamadım korkuyorum da yazın ortasında bulurum diye ☺ hoş yazın ortasında bulsam ne olacak bulmasam ne olacak sanki tatil planımız var ? Geçenlerde sabah uyuyorum eşim mesaj attı ona uyandım " Ramazan Bayram'ında Kahramanmaraş'a (Andırın ilçesi) bizim akrabalara gidelim hem sende görürsün köy hayatını " dedi bende " ben işe girersem o zaman ne olacak ? hadi girdim ya bayram seyranım olmazsa hadi oda oldu bu sene bayramlar öyle 9 gün değil ki " dedim gerçekten de öyle Ramazan Bayram'ının ilk günü pazara geliyor yani anca cuma akşamından yola çıkıp salı tekrar döneceksin oda 12 saat bir yolculuk geçireceksin . Bende eskiden derdim " ben hiç köye gitmedim inek sağmak falan merak ediyorum " diye anamm bir baktım kocam böyle bir teklifle geldi☺doğruya doğru hiç öyle köye gitmedim Sivas'ın bile merkezine gittim , diğer yaptığım tatillerde de hiç köy hayatı olan bir yere denk gelmedim merak etmişimdir..

TRT Belgesel de bir program var Doğadaki İnsan diye bizde kanalları geziyorduk şansa denk geldik bu programa neyse Doğadaki İnsan yani Serdar Kılıç dağ evinde yaşıyor işte kendi kendine dağ evini falan yapıyor eşimde oradan şevk aldı böyle köy hayatını merak edip gitmek istiyor Serhat'ta en son çocukken gitmiş . Ne diyeyim şimdilik tatil planı bu gözüküyor ben hala iş bulamazsam çokta masraf olmasın diyerekten en kötü teyzemlerin yazlığına Arsuz'a ( İskenderun'a ) gideriz 1 hafta ..


Ee yaz geliyor eşimin yime DJ lik işleri başlayacak ki şu anda bile bir kaç ay sonrasının rezervasyonlarını alıyor şehir dışından bile arayan var da neyse .. Yahu evleneli 1 sene olacak ben Serhat'ı şu son 2.5 aydır hafta sonu evde görüyorum onun haricinde ya DJ lik yaptı yada çalıştığı yerde ek mesai yaptı bir de şansa kışın evde kışın da insanın evden çıkası bile gelmiyor ki puf ne olacak böyle bilmiyorum biraz kafa dağıtmaya ihtiyacım var sürekli ev ev insanı belli bir süreden sonra basıyor.


İş ilanlarına ilk başlarda hep Kariyer.net den baktım sonra da Secretcv'ye üye olayım dedim ben iş bakarken çok seçici davranıyorum önce yer neresi , sonra çalışma günü , sonra çalışma saatleri falan derken bu süre zarfında az yere başvuru yaptım . Secret cv'ye üye olduktan iki gün sonra bir firma beni aradı görüşmeye çağırdılar bende " nereye geleceğim " dedim bayan " Üsküdar'a ama çalışılacak yer Ümraniye " deyince gözlerim ışıldadı bu arada ben oraya başvuru yapmamıştım onlar beni bulmuşlar .

Şubat'ın başıydı görüşmeye gittim güzel de geçti o hafta sonuna kadar arayacaklarını söylediler ama arayan soran olmadı üzerinden iki hafta mı üç hafta mı ne geçti dayanamadım ben aradım yani nedense oraya çok bel bağladım görüştüğüm bayan " biz de firmadan bilgi bekliyoruz daha net bilgi gelmedi ben sizi arayacağım " dedi Allah Allah hani "arayacağımdan "kasıt ne onu çözemedim ? olumlu mu diye düşündüm yoksa herkese söylenen bir şey midir ? Çünkü görüşme esnasında da bayan " şu an olumlu benim için ama daha görüşmeler yapacağız " dedi..

İlana her gün bakıyorum hala açık gözüküyor ama benim tekrar aramaya yüzüm yok ne yapsam ne etsem dedim o günde annem gelmişti bir hafta önce falan bende annemi arattım :) ay ne komiğim değil mi ? Ama merak ettiğim tek şey "hala arıyorlar mıydı birilerini"  neyse annem kendi adına arıyormuş gibi yaptı . Santral de ki bayan da hemen aktardı İnsan Kaynaklarına çok şaşırdım benim eski çalıştığım yerde öyle şeyler olmuyordu karşı taraf başvuru yaptıysa yada bizim tarafımızdan aranıldıysa biz o şekilde görüştürebiliyorduk sıfır bir iş başvurusu için direkt telefonda bilgi verilmiyordu neyse annemi aktardılar bayan " görüşmeler bitti ilanı kaldıramadık " demiş şimdi görüşmeler bittiyse birileri o işe başladı mı ? Yada hala bilgi mi bekliyorlar ? En son gidicem firmanın oraya dicem böyle böyle başlayan var mı diye . Hani benim tahminim şöyle o hafta bütün görüşmeler yapıldı onlarda beklemeye başladı (onlar dediğim bu aracı firma yani oranın danışmanlığını yapıyorlar )çünkü ben iş görüşmesinden çıktıktan sonra bi tanıdığıma söyledim oda başvuru yaptı aramadılar bile onu . Ne bilim ben bayağı sevdirdim oysa ki kendimi :) bir de evimin işe yakın olması büyük avantaj onlara , yani bence öyle ben olsam beni seçerdim :) Neyse Allah hayırlısını versin dualarınızı eksik etmeyin he bu arada bu çalışılacak yere bir iki kişi değil 30 kişi alınacaktı hadi 100 kişiyle görüştüler benim hiç mi şansım yok yav ☺

Ben yazımı yazdım tam saygılar yazıyordum ki kocamdan bir telefon geldi bu çalışılacak yerde tanıdık var aslında bir değil üç kişi ☺biri eşimin abisi , diğeri ise kayınvalidemin çok yakın arkadaşının eşi , biri de eşimin arkadaşı ama ne yazık ki sadece o binada çalışan eşimin arkadaşı diğerleri sahada çalışıyor ama 20 senesini vermiş biri var sonuçta ( kayınvalidemin arkadaşının eşi ) bence bir yaptırımı olmalıydı en azından konuşulabilirdi ama neyse detayları anlatmıyım iş olumlu veya olumsuz olsun o zaman anlatayım. Kocam arkadaşıyla konuşmuş " başka pozisyonlara alındı da bu pozisyonda daha kimse alınmadı ben bir haber gelirse seni de haberdar ederim " demiş. En azından kimse alınmadı şimdilik içim rahat ve nedense bu işin olacağına çok inandım 6. hissim normalde inanılmaz kuvvetlidir ama bu 6.his mi yoksa gerçekten orayı çok istediğimden midir böyle duygular içindeyim bilemiyorum..Allah yardımcım olsun ve gönlüme göre olsun dualarınızı eksik etmeyin..!

Saygılar..

18 Mart 2017 Cumartesi

Çanakkale Zaferi 102. Yıl / Şehitlerimizi Saygıyla Anıyoruz




Çanakkale içinde vurdular beni ,
Ölmeden mezara koydular beni ,
Of gençliğime eyvah ..!

Çanakkale içinde aynalı çarşı ,
Ana ben gidiyom düşmana karşı ,
Of gençliğim eyvah ..!

Çanakkale içinde bir uzun selvi ,
Kimimiz nişanlı kimimiz evli ,
Of gençliğim eyvah ..!

Çanakkale üstünü duman bürüdü ,
On üçüncü fırka harbe yürüdü ,
Of gençliğim eyvah ..!

Çanakkale içinde toplar kuruldu ,
Vay bizim uşaklar orda vuruldu ,
Of gençliğim eyvah ..!

Çanakkale içinde bir dolu testi ,
Analar babalar umudu kesti  ,
Of gençliğim eyvah..!

17 Mart 2017 Cuma

Bu hafta nasıl geçti , neler yaptık ?


Cumartesi günü hava gri,yağmurlu az biraz da soğuk evden dışarı çıkıp alışveriş yapmak bile canım istemedi hoş evde yine bir şeyler vardı ama eşimle daha önceden konuşmuştuk benim kaç gündür hatta kaç aydır canım Burger King'den Whooper Menü istiyordu neredeyse 1.5 senedir Burger King'den hiçbir şey yemedim geçen Survivor'da gördüm Burger King'den ödül verdiler bu da iyice benim isteğimi körükledi ondan önceki haftada Popeyes'den ödül vermişlerdi. Eşim'de "Çok güzel bir menüsü var Popeyes Maxi Avantaj Menü ondan yiyelim mi" dedi o hafta internetten baktığımda daha Ümraniye'de şubeleri yoktu sipariş veremedik cumartesi günü ben Burger king'den sipariş verecektim tiklagelsin.com'a girdim bir baktım Ümraniye'de Popeyes şubesi açılmış neyse Burger biraz daha beklesin hem bu menü daha bir doyurucu olacağa benziyordu , eve sipariş verelim dedik.(Bu arada evleneli 11 ay olacak biz bu siparişle birlikte ya 6 kere ya 7 kere sipariş vermişizdir onun haricinde hep evde yaptığım yemekleri yedik) bir baktım Türk Telekom Selfy'lere süper kampanyalar yapmışlar bu menüde 18.50 TL'di bir alana bir bedava kampanyası vardı hemen kodu gönderdim internetten sipariş verdim valla bir menü fiyatına iki menü yedik aklınızda olsun yani bir menü fiyatına iki menü birden yiyebiliyorsunuz.

Menü : Tavuklu dürüm , lahana salatası , 6'lı nuggets , patates , içecek(kola,fruko ne tercih ederseniz)
Şansa eşimin istediği menü kampanyadaydı başka menülerde var maxi'li ama eşimin istediği menünün olması çok daha iyi oldu . İnanılmaz doyurucu ben ilk baktığımda " doymam" diye düşündüm doydum üstüne bıraktım daha sonra yedim.Tavsiye ederim bu menüyü size.Ayrıca tiklagelsin'e arada bakın süper kampanyalar oluyor.


Türkiye'de en çok beğendiğim erkek Burak Özçivit ve en çok beğendiğim kadın Fahriye Evcen nişanlandı. Açıkçası bu Çalıkuşu dizisi yayınlanmadan öncede bana hep sorduklarında en çok bu iki ismi beğendiğimi söylerdim (biraz zor beğenirim) kimisi Kıvanç Tatlıtuğ der ama ben hep Burak Özçivit derdim ki onu görmüş biri olarak bunu söylüyorum ve o zamanlar bu kadar meşhur da değildi Çengelköy'de işe gidiyordum İhanet dizisi vardı hatırlar mısınız işte o zamanlar görmüştüm yani yaklaşık 7 yıl önce ☺ Fahriye Evcen'in de doğal , duru bir güzelliği olduğu için beğeniyorum kilolarca makyaj olmuyor yüzünde. Sırf Çalıkuşu dizisini de bu ikisi için izlemiştim hatta " Çok yakışıyorlar ya" derdim sonra Sevgili oldular çoook mutlu oldum ☺ Allah bir yastıkta kocatmayı nasip etsin.


Neyse asıl benim dikkatimi çeken arkadaki tül perdeler benim evimin perdelerine benzemiyor mu ? ☺İlk gördüğümde " Serhat baksana bizim perdelere ne kadar benziyor " dedim oda benzetti gerçekten de benzemiyorlar mı ?

 

Pazar günü YGS vardı benim kuzenlerimde girdi inşallah güzel sonuçlar alırlar. Ama şu çocuğun ve diğer giremeyenlerin gözyaşlarına ne demeli ? Ya çok üzüldüm bende ağladım ağlayacaktım bizim zamanımızda böyle bir şey yoktu nereden çıktı bu 09.45'den sonra alınmamak ? Hani son 5 dakikasında almazsın anlarım da ama daha 15 dk var yazık yahu bir de bu çocuk işten gitmiş oraya.Bilmiyorum da bence bir sürü insanın günahına girdiler Allah bilir ben bir şey diyemem gerçi..Tabi ki insan o stresle, o heyecanla evde duramaz erkenden gitmek ister hadi bizim zamanımızda yaza geliyordu yağmur yağma ihtimali düşük oluyordu fakat Mart ayındayız hem soğuk hem yağışlıydı o gün (En azından İstanbul'da öyleydi) zaten İstanbul trafiği bir dert bir de yağmur olunca iki katı artıyor hadi her şeyi geçtim bir trafik kazası oldu o öğrenci evden saat kaçta çıkmasına rağmen trafikte sıkışıp  kaldı ve 1 dakikayla geç kaldı o zaman ne olacak o çocuğun günahı ne? Sıradan bir sınav değil ki umursanmasın YGS ya bu Üniversite sınavı insanların çok emek sarf ettikleri bir sınav . Düşünsenize bir sene kurslara gittin geceni gündüzünü verdin 1 dk ile geç kaldın bilmiyorum ya çok üzüldüm gerçekten Allah yardımcıları olsun öğrencilerin de , onların ailelerinin de..


Fotoğraf iPad'den çekildiği için çok aman aman değil telefonum kameraya girince donuyor ya çıldırazammm :)

Akşam güneşi vurmuş oğluma bir baktım ilginç bir şekil almış güneşleniyor galiba ☺

Biz oğlumuzun babacık demesini beklerken bir anda cici kuş demesi bizi şok etti kendi kendine konuşuyor anlamıyorsun tabi bir an da cici kuş cici kuş dedi döndüm Serhat'a sessizce " cici kuş dedi duydun mu " dedim ardından yine söyledi yani hala daha içten içe söylüyor tam anlamıyla duyulmuyor arada böyle dinlersen anca duyuyorsun artık konuşsun yahu ☺


Dün Beşiktaş'ımızın maçı vardı Eşimde bende Beşiktaşlıyız . Dün de kayınvalidem ve kayınpederim geldi onlarla birlikte izledik. İkinci yarıda bir gol diye bağırdılar ki kuş da dışardaydı nasıl uçtu oğlum perdeye anlatamam aldım onu öptüm pek öptürmüyor artık ısırma huyu var tüy döküyor bayağı stresli yavrum nasıl korktuysa öptüm öptüm sakinleşti.Güzel bir maç oldu 4-1 skorla helal olsun Beşiktaş'a diyorum.

Hayırlı cumalar , güzel bir hafta sonunuz olsun.
Saygılar..

Share