26 Şubat 2014 Çarşamba

Volkan - Ananı Niyolay


     Bu şarkıyı duymalı yıllar yıllar olmuştu taa ki Beyaz Show Şarkılarla Yaşayan Adam skecini çıkarana kadar.
Eminim ki bir çok kişi ilk olarak Beyaz Show'da duymuştur ama ben bu şarkının ilk çıktığı zamanı , hatta " Nasıl yani ananı yiyorlarmı" diye tartışmalar yaşandığı anları bile hayal meyal hatırlıyorum..Eee bende o zamanlar küçüktüm belki 9 belki 10 yaşındayım ama hatırlıyorum...Sevgilim askere gitmeden önce o kadar çok durduk yere söylemeye başlamıştım ki bu şarkıyı " ayyy yeter aşkım ya yeter " dedi çocuk :) Öyle ki askerde bile hala daha konuşurken "bak ananı niyolay " diyorum sanki küfür ediyorum..Sevgilimde"yine mi ya off " diyor :)

Bu şarkı şu anda çıksaydı anamm sormayın çıkacak cümbüşü ama o zamanlar tabii ki nerde facebook, twitter..Nerde internet ? İnterneti bırakın kimsede doğru düzgün bilgisayar bile yok..Zaten bilgisayarda da en fazla resim yapar Mario oynardın :)  ahh zaman ne kadar çabuk geçiyor , teknoloji nasıl bu kadar çabuk ilerliyor anlamıyorum..Bundan 50 yıl 100 yıl sonra nasıl bir telefon olur ne gibi işlevleri olur..Telefon havada mı uçar veya telefonu daha mı küçültürler daha mı büyütürler artık bizim torunlarımıza görmek nasip olur inşaallah :) En azından bizde teknolojinin en geliştiği çağlardan birini yaşıyoruz akıllı telefonumuz var , ipadimiz var, lap top'umuz var..Benim Blogger'ımdan başka herhangi bir üyeliğim olmasada şu anda ki tüm gençliğin facebook , twitter , line v.s. bir çok sosyal medyada üyeliği var..Eh bu sosyal medya iyi hoş güzel de insanların birbirleriyle sadece sosyal medyadan iletişime geçmesine karşıyım arkadaş.. Doğumgünlerini bile facebooktan kutluyorlar..Çok şükür samimi olduğum ve beklediğim tüm insanlar 2 senedir Facebook kullanmadığım halde yinede bana mesaj atarlar beni ararlar en azından bu şekilde akılda kalmak daha iyi ya :) Neyse sosyal medyayı kötülüyormuş gibi olmayım..Gayette güzel ama dozunda :)Bir çok insanın hayatını bu tür sosyal medyanın üzerine kurulu olmasından şikayetçiyim.

     Şarkımıza dönelim.. Ne anlama geldiği bilinmez ama en azından Ananı yiyorlar değil Ananı Nıyolay deniyor şarkı da :) Ayrıca Bendeniz'in de arkada sesi mevcuttur " aaa aaa " kısmını Bendeniz söylemektedir..

İyi dinlemeler :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Share