10 Şubat 2014 Pazartesi

Bugün ki Mutluluğum Paha Biçilemez

         Bu yıl 14 Şubatı Serhatımsız geçireceğim.. Çıkmaya başladığımız 15 Haziran 2o11 tarihinden bu yana iki kere Sevgililer günümüz oldu. Bu yıl yanyana değiliz ama yüreklerimiz bir olacak.

        İlk senesinde hiç unutmam.. Şirket kapısından giriyordum ki güvenlik " Yağmur Hanım size bir paket var " dedi. Serhatın göndereceğini tahmin etmiyordum çünkü Serhatım bu tür şeylere karşı. Daha doğrusu 14 Şubat'ı biraz para tuzağı olarak görür. Bende bunu bildiğim için " Allah Allah bu pakette ne ki " dedim.Bir baktım üzerinde " Serhat Serdaroğlu" yazıyor .Aldım paketi , koştur koştur Şirketin içine girdim , dinlenme odasına girdim ağzım nasıl kulaklarımda anlatamam .. Kutuyu açtım " Seni seviyorum çünkü.." yazıları var  ayrıca incik boncuk ve içinde kalp şeklinde çikolata da vardı. İnsan yemeye de kıyamıyor ki .. Zaten sabahın 8 inde daha kahvalt bile yapmamışım nereye yiyecektim :)  Daha sonra bir baktım gözüme küçük bir kutu çarptı.İçimde nasıl bir heyecan açamıyordum kutuyu bildiğiniz yüzük kutusu ama ben yine " herhalde Serhatım bana küpe falan aldı " diyordum. Bir baktım ki Tektaş :) Ağzım bir karış açık kaldı konuşamadım.. Şirketten Özge diye bir arkadaş var oda yanımdaydı.Dinlenme odasından çıktı bizim bölüme doğru " Yağmura yüzük gelmiş,Yağmur'a yüzük gelmiş " diye bağırıyordu..Ben sesleri duyuyordum ama şoktaydım da :) Şok'un etkisi geçtikten sonra Serhatımı arayıp "Aşkım naaptın , aşkım naaptın , aşkım bune , aşkım naaptın " diyordum daha doğrusu Serhat bana söyledi sürekli aynı şeyleri tekrarladığımı ben Şoktan ne söylediğimi hatırlamıyordum .. Tabii bunu ilişkimizin ciddiyeti olarak gördüm sonuçta adam bana "Benimle Evlenir misin ? "dememişti ki :) Zaten bu teklifi yapmak için daha çokta yeniydik..Daha bakalım Asker sonrası neler yapacak heyecanla bekliyorum :) Bu arada bende o zaman Serhatıma büyük bir kutu yapmıştım..İçine sevdiği şeyleri koymuştum ve bir gün öncesinden de arkadaşım Nuray sağolsun Serhatımın şirketine bırakmıştı. Hepsine de numara koymuştum. İçinde 1-Sigara 2- Cheetos 3-Polo şeker 4-Baş harflerimizin bulunduğu anahtarlık 5-Damak Çikolata (bu tabii biraz benim zevkim olmuş ama neyse:)) 6-İkimizin çerçeveli fotoğrafı (Masasına koysun diye) 7-Adidastan Cüzdan 8- BOŞ (Akşamı bekle ve sence neden 8 yazmıştım ) Aynı tepkileri bu sefer sevdiceğim bana söylüyor "Aşkım bunlar ne ya böyle , çok teşekkürler " diyordu. " Sence neden 8 ?" dedim " Senin uğurlu sayın mı aşkım " dedi :) Aslında doğru benim uğurlu sayım 8 ama bu sefer ki 8 başkaydı "Hayır Aşkım ya neyse akşamı bekle " dedim. Akşamda Üsküdarda güzel bir yemek yedik ve sonunda 8.hediyesini verdim.. Açtı baktı ki Adidastan Eşofman :) Çok istediğini bildiğim için onu en sona saklamak istedim ve biraz da meraklansın diye yapmıştım..

       Geçen sene de Koşuyolu / Afzelia'da yemek yemiştik. Daha sıradan geçmişti çünkü biz tek bir gün değil her gün sevgiliydik :) Artık eskisi gibi benimde hevesim yoktu bugüne..Ama ne olursa olsun yine de özel günlerde muhakkak birşey alırım..

      4 gün sonra Sevgililer günü .. Ben hediyesini daha önceden almıştım ..Çok güzel bir Hırka aldım :) Veeee nerden aldım İnternetten :) Sitenin adını vermek çok isterdim ama maalesef ki sevdiceğimin araştırma yapacağını bildiğim için sessiz kalıyorum..
Ürün elime ulaştığında herkes şöyle bir inceledi çok beğendiler aslında ince bir hırka gibi gözüksede bayağı kalın içide yünlü ama sanki ceket gibi ortaya karışık birşey olmuş ama çok güzel hepimiz çok beğendik..Şirketten hemen hemen Serhat boylarında , Serhattan biraz daha kilolu Okan arkadaşa giydirttim.Okana biraz dar geldi ama sevdiceğime tam olur dedim..Sevgilim de "S" beden anamm..Doğru düzgün birşey bulamıyorum ki.. İnşaallah askerde biraz kilo alırda toparlar kendini..

                                   
                                                            Aşkıma aldığım hediyenin resmi

         Nurayla birlikte Şirkette bir güzel kutuya sığdırmakla uğraştık daha doğrusu Nuray o işle uğraştı, bende mektubumu ayarlamaya çalışıyordum.. Sonrada dedik ki " bu böyle giderse yolda birşey mirşey olur koli varsa koliye koyalım " dedik..Hemen koliyi buldum sonra da muharebata indirdim Aras Kargoda bir güzel koliyi almış ve bir sonra ki gün kargo gitmiş. Daha doğrusu bir sonra ki gün Balıkesir Aras Kargoya gitmiş.Önce İstanbulda ki Aras Kargoyu aradım , takip numarasını aldım sonra Balıkesir hangi Aras Kargo olduğunu öğrendim,Balıkesiri aradım " bizim askeriyeye teslimatımız yok" demesinler mi..! Hayda..Benim başımdan aşağı resmen kaynar sular indi. Bir moral bozukluğu , bir sinir ağlamamak için kendimi zor tuttum. Zaten direk başıma ağrılar girdi..Akşam moral bozukluğu evde oturuyordum kendi kendime de " kargo geri iade olacak kesin. Napalım artık mektupta yazmıştım Serhatıda nasıl kandırcam bilemedim ki ya of of " diye düşünürken sanırım çok içli dua etmişim Serhat aradı " napıosun aşkım " dedi " Hiç iyi değilim sana mektup yazdım muharebata  verdim onlarda posta yoluyla göndereceğine kargoyla göndermiş , kargoda şu anda Balıkesir ....şubesinde bekliyor ne yapcam bilemedim " dedim . Bu arada hediye aldığımı bilmesin diye de çaba sarf ediyorum " Üzülme aşkım Cuma çarşıya çıkcam ben " dedi . " Gerçekten mi ay aşkım çok mutlu oldum . Allahın sevgili kuluymuşum " dedim.. Gerçekten de öyle Allahın sevgili kuluymuşum..Cuma günü Sevdiceğimin hattı kapanmış borcunu ödese de hat hemen açılmamış. Bende " ya arasam mı aramasam mı " diye kendi çapımda düşünüyorken aradım " Aşkım niye aramıyorsun " dedi bana "Nebileyim aşkım şimdi askeriyeden daha çıkmamışsındır , yakalatırsın falan telefonu diye korktum " dedim " Aşkım hediyeni aldım çok beğendim. Sabah erken saatte çıktım her yerde kapalıydı gittim bir yerde oturayım dedim bir kafamı kaldırdım Aras Kargo girdim ' bana bir mektup gelmiş ' dedim ismimi verdim çıkardılar bana bunu verdiler bende 'yanlışıklık olmasın ' dedim onlarda ' hayır bu sizin kargonuz ' dediler bende aldım çıktım baktım çok güzel aşkım teşekkürler" dedi.Benim tabii bir içimin yağları eridi.Zaten bir gün öncede ben kargoyu aradığımda söylemiştim "karşı taraf mektup zannediyor bilginiz olsun " demiştim..Bir sürpriz daha başarıyla yerine getirilmiş oldu kih kih kih :) " Beğendiğine sevindim aşkım. Sevgililer günümüz kutlu olsun şimdiden " dedim...

       Sevgilimin bana mektup yazdığını ve yakın bir zamanda göndereceğini biliyordum. Bu işler eskide kaldı diye söylenmesin kimse. Gerçekten de o mektubun tadı farklı o duyguyu hissetmek farklı..Yıllar sonra bile o kağıdı çıkarıp okuma imkanın olacak.. Neyse sonracığıma , bugün muharebattan Ahmet abi elinde " Ptt Kargo" dosyasıyla geldi benim masama koydu bende " Bu ne ya neyin faturası " dedim. Bir baktım Sevgilimden gelmiş =))) Mektup geleceğini biliyordum ama bu kadar da erken geleceğini düşünmüyordum nasıl ağzım kulaklarımda açtım .. Ve bir hışımla okudum.. 


         Biraz güldüm , biraz duygulandım sonunda dayanamadım ağladım..! Genel anlamda da Serhatımın ağzı iyi laf yapar ama bu sefer farklıydı resmen bana içindekileri dökmüştü içinde ki acıları sevinçleri yaşatmıştı.Güzel cümleleriyle beni tekrar kendine aşık etti.Seni Seviyorum bile derken afili bir şekilde afili bir cümleyle yazmıştı . Çok güzel süslüyordu cümleleri..Ben onun kadar becerikli değilim bu konuda ama Sevdiceğim çok becerikli.. O an dünyaları verselerdi o mektuba değişmezdim farklıydı hala daha anlatamıyorum duygularımı..Ve yazdıkça hala daha duygulanıyorum..

        Seni Çok Özledim , Seni Çok Seviyorum.
        Yanımda değil ama yüreğimdesin.
         İyi ki Varsın , İyi ki Benimlesin...!
     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Share