14 Şubat 2014 Cuma

Bugün 14 Şubat Sevgililer Günü

   

Seninle hergün 14 Şubat Sevgililer günü bana ..
Özledim.. Gerçekten seni çok özledim..
Bir gülüşünle içimi yakmanı özledim ..
Bir bakışınla beni heyecanlandırmanı özledim ,
Ellerinin soğukluğunu ısıtmayı özledim,
Güzel sözcüklerinle mest olmayı özledim,
Gece aramanı her ne kadar kızsamda uykumu bölmeni özledim,
Alnıma kondurdun bir öpücükle sana sarılmayı özledim.
Mutlu günlerimizi hatta inanırmısın kavga ettiğimiz günleri bile özledim,
Yaptığın ünlü karakterlerin taklitleri öyle ki benim taklidimi yapmanı bile özledim,
Sana trip atmayı özledim..
Sinirlendiğinde o kaşlarını çatmanı özledim..
Kısacası ; herşeyini , herşeyinle yanımda olmanı özledim..
Sen yanımda olmasan da ben seni yine çok seviyorum ,
Elini tutamasam da yine hissediyorum..
Hergün seninle evleneceğimizi hayal ediyorum..Mutlu oluyorum..

Bugünün benim için hiç bir anlamı yok sen yanımda ol o bana yeter..

Seni Çok Ama Çok Seviyorum ..
İyi ki Hayatımdasın.. 
İyi ki Varsın.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Share