25 Şubat 2014 Salı

Askerimin Çarşı Günü / 1

         Askerimin aslında bu ikinci kez çarşı iznine çıkışı ama ilkinde sadece yarım saat durabildiği için resim çekmek aklıma gelmemişti.
        İlk seferinde 26 ocak pazar günü beni aramıştı " Aşkım nerdesin çarşıya çıktım internet cafeye geçiyorum gel skype dan konuşalım" dedi bende apar topar bilgisayarı açtım Skype 'a  girdim Serhatımı bekledim. Bir baktım Serhat Serdaroğlu çevrimiçi bir heyecan bastı beni 1 hafta olmuştu aslında görmeyeli ama çok özlemiştim..Hemen kamera isteği gönderdi sevdiğim bir baktım ay ay yanakları hafif tombişleşmiş,birde sakalsız bıyıksız olunca iyice küçük gözükmüş.Çıtır Sevgilim benim..Çok konuşamadık yarım saat durdu zaten bende hazırlık yapamamıştım.Saçımı taramaya bile fırsatım olmamıştı açıkcası.. Birbirimizi sevdiğimizi ve çok özlediğimizi sürekli tekrarladık daha sonrasında ise minik sevgilim çıktı gitti =( Hafta içi arkadaşından bana mesaj atıyor ben arıyorum 15 dk , 20 dk , 30 dk konuşuruz veya ben askeriyeyi arıyorum ama Başbakana bağlansak daha kolay bağlanırız Serdaroğluma kolay kolay bağlanılmıyor çünkü." Hizmet Bölüğü " diyorum "tabi aktarıyorum" diyorlar.Hizmet bölüğü ya cevap vermiyor yada açtığımda bir süre Serhat Serdaroğlu diye bağırıyorlar ama benim adamım ortada yok.Mesela dün beni saat 11.00 gibi aradı normal aradı konuştuk " Beni akşam saat 22.30 da ararmısın aşkım " dedi " tamam hayatım " dedim.. Akşam 22.30 da aradım " Merhaba , Hizmet bölüğü lütfen " dedim..Bir yere bağlandı " Serhat Serdaroğlu " dedim " Hanımefendi yanlış bağlandınız galiba burası... " dedi üç nokta koyduğum yeri anlamadığım için bu şekilde yazdım :) neyse kapattım tekrar aradım " Hizmet bölüğü " dedim direk çaldı,çaldı,çaldı açan yok " Hanımefendi şu an hizmet bölüğü cevap vermiyor " dedi bende " peki teşekkür ederim " deyip kapattım. Yapacak birşey yoktu saatte geç olmuştu.. Bakalım Serhat Paşam bugün beni aradığında " neden aramadın " diye bana kızacak mı :) ? bende " aradım ama napıım bağlamadılar ki " dicem oda " tamam ee napıosun "dicek :) ee malum askerdeyken insanlar iki katı daha alıngan , iki katı daha özlem , iki katı daha sinirli oluyorlar bu yüzden ALTTAN almanın faydası var .. Asker dönüşünde konuşursunuz :)
         Cumartesi günü (1 şubat) mışıl mışıl , sıcacık yatağımda uyurken telefonumun çalmasına uyandım tanımadığım bir numaraydı acaba şirketten mi arıyorlar dedim bir an sesimide düzelttim yarı uykulu yarı dinç sesimle " Efendim " dedim " Aşkım ben şimdi Çarşıya çıktım. Arkadaşlarla önce kahvaltı yapacağız sonra İnternet Cafeye geçicez sana mesaj attığımda sende internet başına geç olurmu " dedi bende " tamam sen bana mesaj at hayatım " dedim.. Kapattık..Tekrar yattım ama uyuyamadım :( bende böyleyim bir kere uyandın mı asla bir daha uyuyamam..Yapacak birşey yoktu sevdiceğimi görmek için uykumdan feragatlık etmem lazımdı. Kalktım, önce saçımı başımı taradım,bir güzel makyaj yaptım ama gözlerimin altında ki şişlik hala devam ediyordu :( napalım artık dedim. Evdekilerde uyuyordu bende kalktım çayı koydum , güzelce kahvaltıyı hazırladım (malum anneciğim herzaman yaptığı için bari kalktığında hazır masaya otursun) internet başına geçtim.İş'le ilgili bazı maillere bakmam gerekiyordu onlarada baktım..Sevdiceğim yaklaşık 50 dk sonra Skype başına gelmiş oldu..! Şükür kavuşturana.Hemen bir kamera isteği ama ne göreyim benim ki açıldı Serhatımın açılmadı..! Hayda..Serhat ordakilere söylüyor bir yandan da duyuyorum " Kardeşim benim kamera çalışmıyor bir bakarmısın " dedi. Neyse büyük uğraşlar sonunda kavuştuk birbirimize.. Sürekli " Seni seviyorum " , " Seni çok özledim " diye aşk sözcükleri söylüyoruz .. Bir yandan da çaktırmadan fotoğraflarını çekmeye çalışıyorum bana bir anda " Napıyosun sen telefonla ..! " dedi bende " Ya aşkım fotoğrafını çekiyordum poz ver bari" dedim.. 

       Canım aşkım benim az kaldı.. Hala daha şafak sayma konusunda ileri mi geriye mi gidiyoruz belli değil :) ama sanırım bu son bugün 126 :)

                    Hadi kalk gel bul bi bahane 

                    Birazcık heves biraz cesaret. 
                    İlk günki gibi duruyor hâlâ. 
                    Kalbin ömürlük bende emanet..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Share