4 Şubat 2014 Salı

Annem Annem / İyi ki varsın Annem



Bugün Anneciğimin doğumgünü.
O benim canım o benim hayatta ki tek değerli varlığım .. Beni büyüten , hastalandığımda başımda bekleyen , hala daha el bebek gül bebek büyüten Kadın..
Beni yormak istemeyen , dışarıdan birşey isterken bile çekinen , her daim yanımda olan , yeri geldiğinde kavga ettiğimiz ama sonra yine barıştığımız Kadın..
Bana hem Anne hem Baba olan kadın..
Soğukkanlıdır annem sevgisini belli etmez ama sevdiğini de bilirim elbet çünkü ben onun için Tek'im sonsuza kadar da tek kalacağım..
Ona birşey olursa dayanamam , oda bana birşey olursa dayanamaz ki Annem der " Alışırsın ama ben evlat acısına alışamam "  Evladım yok vessalam bilemem ama benim için Annem o kadar değerli ki  onun değeri paha biçilemez.. 
Ben tek çocuk büyüdüm ne bir kardeş ne bir abla .. Ama Annem bana paylaşımcı olmayı öğretti . 
Yarın bir gün evleneceğim Ana yuvasından uçup gideceğim derim , bir ailem olacak , bir bebeğim olacak ama Annem benim için hep tek kalacak..
Dünümde , bugünümde , yarınımda olacak tek insan..
Elbette ki Serhatım da benimle birlikte olacak Annemden sonra benim için Serhatım gelir..Serhat içinde önce Annesi sonra ben .. Anne bulunmaz , anne candır , anne değişilmez..
Ben Annem'i çok ama çok seviyorum.. 
İyi ki doğmuşsun Annem..
Sen olmasaydın bende olmazdım.
İyi ki varsın..
İyi ki benim Annemsin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Share