23 Ocak 2014 Perşembe

Şilede Küçük Bir Kış Tatili

     01.02.2013-03.02.2013 tarihleri arasında yapılan küçük bir Şile tatilini anlatmak istiyorum :)


                                     



     Şile dediğimde illa ki bir çok insanın yazın gittiği , denize girdiği günübirlik eğlenebileceği bir yer geliyor.Açıkcası benimde aklıma Şile dendiğinde hep yaz gelir,denize girmek gelir v.s. kışın şilenin bu denli güzel olabileceğini ummazdım..Daha doğrusu hani Şileyi çok severmiydim hayır.Denize girmek için bile 2 kere falan gittim,oda sırf yıllık izin tarihini bekleyene kadar bari bir deniz yüzü görelim diye..Ben Şileyi kışın daha çok sevdim :) Yazın kalabalık ve etrafta nereden geldiği bile belli olmayan insanlarmı ararsın,çoluk çocukların denize hücum etmesini mi izlersin v.s. Kışın sadece yerel halkı var,orada kıyafet satanlar,bakkallar,yemek yerleri gibi esnaflar var.Sokaklar sessiz .Bir de çok şanslıyız ki aşırı soğuk bir hava yoktu tam gezmelik bir hava vardı. 

  01.02.2013 Tarihinde akşam yola koyulduk. Hatırladığım kadarıyla saat 21.00 gibiydi. Şile yoluna girdiğimizde bayağı bir tırstım çünkü yol da tek düz ışık ya var ya yok. Neyseki merkeze gelip otelimize yerleştik. Otelin adını hatırlamıyorum orta dereceli bir oteldi zaten ve çok soğuktu yani radyatörlerden sıcaklık geliyor ama kendine yararı yok. Dışarı çıktığımda dışarısı daha sıcaktı ..! otelin en kötü ve en temelini oluşturan şey bence bu .! Yazın amenna sıcak bir yer olduğu için ihtiyaç duymana gerek yokta kışın buz gibi resmen odanın içi..Ancak kat kat giyinmek veya yorgan altına girmen lazım..! bir de rutubet kokuyordu neyse ki sadece 2 gece kaldık daha fazla kalamazdım herhalde..Aslında böyle şeylere çok takılan biri değilimdir iyi de olsa kötü de olsa bulunduğum ortam neyi gösteriyorsa ona göre davranırım,iyimser olmaya,keyif almaya çalışırım ama insan soğuktan pek keyif alamadığı için sinirleniyor ister istemez :) Gerçi bizde Kışın ortasında Şileye gitmişiz bizde de akıl yok ama neyse :) 

     

         Neyse başlayalım..

         Gittiğimiz gün odalarımıza geçip dinlendik zaten saatte ilerlemişti.
         Ertesi gün arkadaşların bizi aramasıyla uyandık.Kahvaltıya indik.Kahvaltı bittikten sonra balkona çıktık :)

  






Sevdiceğimle uyumumuza ne demeli :)



Evet şimdi gezme tozma zamanı dedik :) 
İstikamet Saklıgöl


Saklıgöl
Ben çok beğendim burayı çok tatlı bir yer :)

Ve herkesin gitmesini tavsiye ederim .. Cafelerde var ama biz gidemedik daha sonra gider birşeyler içeriz önce gezelim dedik ama bir daha burdan çıktığımızda geri dönemedik zaten arkadaştan biri rahatsızlandı öyle kaldı :( 





                                             

                                                                                                                          


                                   Gelin & Damat gibi yavaş yavaş yürüyüşlerimiz çekilmiş :)
                               Hatta buda video hali.. Blogum sağolsun kendi yapmış :)



Burayı biraz turladık hatta ormana gittik ateş falan yaktık :) ama küçük bir ateşti kimseye zararı olmıcak şekildeydi..


Daha sonra bindik yine arabaya Şile / Fener'e gittik :)


Fener
                                         









Ben göğsüne yatarken öyle derin nefes alma,
Bu ara ihtiyacım var sana ,
Ellerimi sakın bırakma,
Bana huzur veren tek yer senin yanın unutma..!

                                         


Sonrasında Şile Sahile indik , sahilde biraz oturduk , şarkılar söyledik , çekirdek yedik :)


Artık  akşam saatleri yaklaşıyordu o kadar gezmekten sonra yemeğe anca fırsat bulabilmiştik.

Şile merkez ' e gittik ismini hatırlayamadım ama yemekler çok lezzetliydi :)




Otelden Şile manzarası :)

Son gün geldi çattı :) Yine arkadaşlar sağolsun kaldırdılar bizi kahvaltıya bu sefer pastaneye gitmiştik.
Yedikten sonrada odalara gidip toparlandık sonra çıktık..
Giderken sahile indik bir kaç kişi vardı ve fena bir rüzgar vuruyordu :)




                                                           
                                 Canım aşkım ya bana yük olmasın diye çantamıda taşıyor :)


 
 Evet suratlarımız çok komik çıkmış olsada bence süper bir fotoğraf  olmuş :)


                                            Bunuda sevdiceğim kendi yapmış :)
                                          Dediği gibi AŞK BAZEN HAVALARA UÇMAKTIR :)



Bir küçük kış tatilinin daha sonuna geldik . Herşey çok güzeldi.Bu sene de gitmek isterdim ama maalesef sevgilim askerde ben artık Balıkesire sevdiceğimin yanına giderim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Share