21 Ocak 2014 Salı

Asker Yolu Beklemek

2 yıl  3 aydır birlikteliğimizin hemen hemen hergün görüşmemize rağmen Kasım ayından itibaren toplam 5 ayını ayrı gayrı geçireceğimiz için şu an o kadar mutsuzum ki..
Tabii ki yakın bir yere düşersen seni ziyarete geleceğim,tabii ki çarşı izninde konuşacağız ama bu süreç bize o kadar ağır gelecek ki.
Bize sabretmeyi öğretcek,bizi bağlıcak,1 dk bile konuşmak için can atacaz,mesajlaşmamız günlük belki 5 tane belki 10 tane belki hiç olacak..Ama şunu unutma her an seni seviyor olacağım..Her an hasretinle seni düşünüyor seni bekliyor olacağım..
Seni öylesine çok seviyorum ki , öylesine derinden seviyorum ki..
Sen uyurken bile seni özlüyorum,sen yanımdan ayrılır ayrılmaz seni özlüyorum..
Artık arkandan kaç gün ağlarım,kaç gece sabahlarım,kaç kilo veririm,hasta mı olurum bilinmez..Ama ne olursa olsun seni hep bekliyor olacağım..
Bana askerde ki stresinle belki sinirlenip patlayabilirsin..Anlayışla karşılarım.
Beni ararsın gece-gündüz kaç olursa olursa olsun her daim gözüm telefonda olacak..
Telefonun yanında olmasada ben sana hergün mesaj atacağım telefonu açtığında gör mutlu ol diye.
Bilirsin uyumayı çok severim belki gece kaçak göçek mesaj atacaksın ve ben uyuyor olacağım,duymuyor olacağım..Sakın kızma..Çağrı yap cevap veririm..Yeter ki sen mesaj at..Yeter ki sen ara..
Allahıma dualarım yakın bir yerlere düşmen yakın yere düş ki geleyim..Uzak yere de düşsende gelirim.Sadece nereler hariç sana söylemiştim..Eh birde bunun yedek subay olayı var o zaman 12 ay..ama olsun en azndan para biriktirip geldikten sonra hayallerimize kavuşuruz..
Sen askerdeyken beni merak etme..Evden işe,işten eve..
Arkadaşlarımı çağırırım bize,bizde otururuz.Zaten kış ayı olacak bilirsin kış ayını sevmem ve canımda hiçbirşey yapmak istemez L
Şunları yazarken bile ağlamamak için kendimi zor tutuyorum..
2 ay bir zaman kaldı hayatım ona göre bugünlerimizi iyi değerlendirmemiz gerekiyor biliyorsun ki zaman çabuk geçiyor ve pişman olmamak için birbirimize daha çok vakit ayırmalıyız..keşke daha çok birlikte olsaydık dememek için ..biliyorsun ki ben her daim seninle görüşmeye hazırım yeterki sen bana daha çok vakit ayır. ( Ps den biraz kafanı kaldır demek oluyor bu J )



Seni çok seviyorum canım aşkım..

                       

(Bu yazı 05.09.2013 tarihinde yazılmıştır)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Share