31 Ocak 2014 Cuma

Biz Birbirimizi İşte Bu Kadar Çok Seviyoruz..!

         Ben şimdi nereden başlasam bilemiyorum.. Gözümden uzaksın ama gönlüme çok yakın.Bugün ne düşündüm biliyormusun Sevgilim..? Daha hiç çıkmaya başlamadan önce ki zamanlarımızı..Aynı şirkette olmamız ama birbirimizle hiç konuşmamamız daha doğrusu benim seni gördüğüm yerde kaçmam,seninle konuşmak istememem,senin ısrarların ve sonunda Aşık etmen :)
Hatırlıyorum 3o Nisan 2o11 ..Bir cumartesi günüydü .. O gün sanırım sistemin mi çalışmıyordu tam hatırlamıyorum ama bana yakın bir yerde oturmuştum.. Bana mail atmıştın "05.... senin numaran mı " diye bende "hayır benim numaram değil numaramı istemek için bu kadar bahane üretmene gerek yok istesen numaramı verirdim " demiştim ..Sonra da içimden " Hay Allahım çattık " diyordum..Numaramı vermiştim , sen bana mesajlar atıyordun ama ben kafama göre cevap veriyordum..Çünkü konuşmak gelmiyordu içimden seninle, hatta öyle ki "neden verdim numaramı ya" diyordum..Velhasıl kelam aynı şirkette olduğumuz için hatta öyle ki aynı bölümde olduğumuzdan senden kaçış yoktu.. Bana sürekli mesajlar atıyor,görüşmek istediğini söylüyordun bende sana " gençsin gez toz benden sana hayır gelmez " diyordum sense " arkadaş olalım Caddebostana gidip birşeyler içelim ,sahilde oturalım veya Çengelköyde birer çay içeriz " diyordun bense " benim çok arkadaşım var bu aralar yoğunum programım çok dolu 4 ay sonra görüşürüz" diyordum :) Sakın yanlış anlaşılmasın.Prensiplerim vardı benim. beni isteyen biriyle değil ben kendi istediğimle birlikte olmayı tercih ediyordum,benden küçük biriyle asla olmaz derdim,aynı şirketten asla biriyle birlikte olmam derdim..Ama büyük konuşmuşum..Ve Serhatada imkansız olan daha cazip geliyordu ya bu sefer o daha çok hırs yapıyordu.Yanlış anlaşılmasın dediğim konu sanki ona karşı birşeyler hissediyordum ama burnu sürtsün daha çok uğraşsın diye yaptığım düşünülsün istemem.Öyle birşey yoktu aklımda, sadece umut vermek istemiyordum.Bu yüzden her seferinde " İstemiyorum " diyordum bir sonra ki gün masamda çok sevdiğim DAMAK çikolata buluyordum.. Ben " İstemiyorum " dedikçe Serhat'ın masama not kağıdı bıraktığını görüyordum altınada imza olarak CEM ADRİAN yazıyordu. Cem Adrianı çok sevdiğim için Serhatıda biraz benzettiğim için beni derin noktamdan yakalıyordu..Sonra konuşmama kararı almıştık..Birgün dışarıda Yağmur yağıyordu baktım Serhattan bana mesaj var. " Cem adrian çalıyor Yağmur şarkısı. Cem Adrianın Yağmur diye bir şarkısı varmış " diye bende " evet hatta Hayatımın şarkısı diyebilirim " dedim . Yine konuşmaya başladık.Sonra birgün yine telefonda konuşuyorduk " sana umut veriyorsam konuşmayalım " dedim " evet umutlanıyorum " dedi yine konuşmadık. Yine bir bahaneden dolayı konuşmuyoruz sonra yine bir sebep oluyor  ve biz yine konuşmaya başlıyoruz sürekli bu modda ilerliyorduk.. En sonunda 1 aylık bir süreçten sonra beni dışarı çıkarmaya ikna etti. Bu arada iş yerinde de molalarda yanyana geldiğimiz zaman malum şirketteki insanların ağzı torba değil ki büzesin..Hemen dedikodu yapmaya başlıyorlardı..Kulak asmamaya çalıştım sonuçta öyle birşey yoktu..
3o.o5.2o11 günü şirketten çıktım" Çengelköyde buluşuruz ama ben önce eve gidip hazırlanıyım "dedin benden 1 saat önce çıkmıştın ogün işyerinden.Ben 18.30 da işten çıktım.Bir de ne göreyim bizim iş yerinden iki sevgilide Çengelköye iniyor.Bana sorular soruyorlar bende kısa cevaplar veriyordum "Kimle buluşuyorsun , bizim şirketten mi , hangi takımdan " v.s. derken sonunda Serhatla görüşeceğim anlaşıldı :) Çengelköy Çınaraltının girişinde bekliyordum.


        Bir baktım  vınn vınn vınnn sesiyle motor tepesinde Serhat geliyor.Bir an için aklımdan " eve dönüşte ben bu motora nasıl binicem daha önce motora binmiştim ama şimdi daha tanımadığım birinin motoruna binmek nasıl olur.offf offf " diyordum..Motorunu bir şekil park etti Çınaraltına gidip birer çay içtik bu sırada birbirimizi tanımaya çalışıyorduk öyle ki bir sevgili gibi değil bir arkadaş gibiydik.Oradan sıkılınca hemen arkasında Kahverengi cafeye gittik.



Yine birşeyler içtik konuştuk şirketten , önce ki hayatımızdan v.s derken " artık kalkalım " dedim.Kalktık.Motorun yanına geldiğimde " şey ben otobüse binip gitsem olmaz mı " dedim " olmaz ben bırakırım " dedi. Zaten iki tane kask vardı :) Motora bir güç kuvvet bindim. Sonra bir kalkış yaptık ben bir an "aaaaa" diye bağırdım.."bağırma bağırma " dedi bende " tamam tamam o ilk anda bir an tırstım " dedim.. Sonra gayet rahat rahat 40 yıldır sanki motora biniyor gibiydim.. Beylerbeyini geçtik , kuzguncuk ışıkların orada bekliyorduk ki yanımızda bir motorcu kız var. Bir değil iki kız .. Şimdi olsa o kızların saçını başını yolardım ama o zaman o kadar kaaleye almadım. Kız " Merhaba " dedi gülerek Serhatta " Merhaba " dedi sonra da " Kız arkadaşım yokken niye karşıma çıkmıyorsunuz ki " dedi pişkin pişkin gülerek .. ben kafasına bir vurdum Serhatın " yürüü " dedim . Düşünün bu kaaleye almamış halim :) Daha doğrusu yanımda ki kim olursa olsun ister erkek kuzenim , ister kardeşim dediğim arkadaşım kim olursa olsun benim yanımda öyle birşey kimse yapamazdı o kadar .! Bir de geçmiş " kız arkadaşım varken " diyor..Ben nereden senin kız arkadaşın oluyorum ki ..! sonunda eve gidebildim.. Sonrasında normal bir mesajlaşma geçiyor , arada konuşuyor , daha çok buluşuyor , şirket molalarında beraber oluyorduk.. Ama hala daha bende tık yok ! ZANNEDİYORDUM.ki taa ki o güne kadar..Bir cumartesi günü yani tarihlerden 4 haziran 2o11 (Bak Bak Serdaroğlu unutmuyorum :)) işten çıktım Serhatada "akşam arkadaşlarla Caddebostanda olcam" dedim."bende geleyim ya senide alıp gideriz " dedi. Ben arkadaşlara söyledim zaten arkadaştan biri bizim şirkette olduğu için sıkıntı olmadı :) Ben evde hazırlandım Serhat geldi aldı beni Caddebostana geçtik. Önce Havelkaya gittik arkadaşlar ordaydı . Toplam 4 kişiydik tabu oynayalım dedik. Sonra benim Liseden Gizem diye bir arkadaşım var onlara denk geldik onlarda bayağı kalabalık bir grup gelmişlerdi hep beraber tabu oynadık ve oradan çıktık.Caddebostan Yer Fıstığına gidip birşeyler içelim dedik bu arada arkadaştan biri videoya çekiyor beni.Ben oynuyorum ,dans ediyorum bol bol, Serhat oynuyor , zıplıyor hiç unutmam " Zaten Aşklar hep yalan dolan çalıyor " ben Serhata bakarak söylüyorum..falan derken gün bitip eve dönüyoruz.. Ertesi gün bir baktım ki video ya Serhata böyle işveli cilveli böyle bir tuhaf bakmışım "Haydaa ben bu çocuğa nasıl böyle bakmışım. Ne anlamam lazım bu bakışlardan " diye düşünüp duruyordum..Ama bir anlam veremiyordum.Ben yinede susayım diyordum..Serhata eskisinden daha iyi davranıyordum her görüşmek istediğinde " tamam "diyordum son zamanlarda bana karşı böyle uzaklaşmaya başlamıştı bir gün ben buna gece vardiyasındaydı o,mesaj attım cevap vermedi aradım " Çengelköye iniyorum " dedi " Bu saatte ne işin var ki " dedim ".... birlikte " dedi.Kızın ismini belirtmek istemiyorum.Ama bir kızdı..! Bende " Tamam peki " dedim. İçim içimi biraz yemeye başladı kendi kendime de "ne alaka bu kız ya " , "hem bana noluyor ki " diyordum hem kızı da tanıyorum hemde kendi kendime " boşver naparsa yapsın " diyordum..O gün ve o günden sonra pek yanyana gelmedik zaten ben öyleyimdir asla ve asla konuşmazdım bu sayede Serhatla konuşmama kararı almış olmuştuk.. hatta öyle ki " bak o kızla birlikte olurum diyorsan benimle görüşmeyi sil ben yapamam öyle birşey .Biliyorsun onu tanıyorum ben bu tür şeylere gelemem prensiplerime aykırı " dedim.. Bu sözler ağzımdan nasıl çıktı onuda anlamadım :) Serhat birşey diyemedi zaten o kıza karşı birşey hissettiği yoktu sadece kızın ilgisi vardı.Benim vermediğim değeri veriyordu,ben görüşmek istemiyorken o kız görüşebiliyordu,ben mesaj atmadıkça o kızla sürekli konuşabiliyordu sadece o kızın ilgisi vardı Serhat'ın yoktu... Biz konuşmama kararı aldığımız için o saatten sonra hiç yanyana gelmemeye özen gösteriyordum o da aynı o şekildeydi ne mesaj atıyor ne de arıyordu  ama içimden de diyordum " beni birgün arayacaksın " diye..  bir gün yatmışım yatağıma telefonum çalıyor . Serhatta beni arayınca " Cem adrian-Yağmur" çaldığı için yüzümde direk olarak " ya ben sana demiştim " ifadesi oluştu :) AŞK TESADÜFLERİ SEVER'i izlemişte" Moralim bozuldu ya " dedi öyle konuştuk sonrasında bir baktık ki biz bayağı konuşmaya başladık,hergün birlikte dışarı çıkıyor,sürekli konuşuyor,mesajlaşıyor bu yetmezmiş gibi işyerinde de mailleşiyor,molalara,yemeklere birlikte çıkıyorduk..Yine bir gün 15 Haziran 2o11 de bizim evin önünde taşlara oturmuşuz konuşuyoruz havadan sudan artık ciddiyete binsin istiyorum bir yandan , bir yandanda bunu Serhata belli etsem mi etmesem mi diye düşünüyorken o teklif geldi " Benim sevgilim olurmusun ? " dedi.Ogün bugündür arada pürüzler oldu,ayrılık oldu,küslük oldu,dargınlık oldu ama yinede birbirimizden kopmadık..Biraz uzun oldu sanki hikaye gibi ama bizim aşkımızda bir hikaye bazen derim ki " Beni Seviyormusun " Serhatım "İlk günden daha fazla " der. Çünkü biz ilk günler sadece birbirimizden hoşlanıyorduk zamanla sevdik şimdi aşığız hatta sırılsıklam aşık..! Bazen diyorum ki " Seni Çok Seviyorum " Serhatım " Ben daha çok " ben " Hayır ben daha daha çok " derim...İşte böyle sevdik biz birbirimizi , benim istememem , Serhatın ısrarları.. İyi ki de ısrar etmiş , iyi ki de vazgeçmemiş..İyi ki hayatıma girmiş , iyi ki benimle .. Seni Çok Seviyorum..

        Bir zamanlar birbirimizin hiçbirşeyiydik ama şimdi HERŞEY'i olduk ..! 



Yıl 2o11
                                 
                                                            Yıl 2o13

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Share