21 Ocak 2014 Salı

Askerimin Yemin Töreni

     Evet tarih 10.01.2014 ..
    Sevgilimin yemin töreni ! Yaklaşık 25 günlük hasretin sonunda kavuşacağım bu tarih için o kadar heyecanlı ve o kadar mutluydum ki.. Çok özlemiştim ve merakta ediyordum , saçını , sakalsız bıyıksız halini ,maviler içinde nasıl göründüğünü ve nasıl yemin edeceğini..!
      10.01.2014 saat 03.00 sularında Serhatımın en yakın arkadaşı Bahadır ve Serhatımın Annesi Sevgi Teyze (Müstakbel kayınvalidem:))beni evimden almaya geldiler.Bu arada ben 22.00 gibi yatıp 01.30 gibi uyanmıştım uykusuz kalmıyım yolda da uyuyamam diye 3.5 saatlik uykuya bile razı oldum..Neyse gelelim konuya..Nasıl sisli bir hava var anlatamam .. Evden köprüye baktığımda köprü gözükmüyordu (bu arada reklam yaptım boğaza karşı oturduğum belli oldu =P )yola çıktığımızda ise yollar bomboş ama belli aralıklarla sisler yoğunlaşıyordu.. yeri geldim mi öyle bir yoğunlaşıyordu göz gözü göremicek duruma geliyordu ben arka koltukta bile emniyet kemeri takılı şekilde gidiyordum. Allahım sağ salim gidelim diye sürekli dualar ediyordum.. Bilecik'e gelmiştik.Hatta geçmiştik.. Bahadır uykusuzdu 1 saat dinlendik. Daha doğrusu Bahadır uyudu..Ben soğuktan uyuyamıyordum yani arabanın içndesin ama dışarıda kopan fırtınanın sesini hissediyorsun..Bahadır uyandıktan sonra saat 07.00 ı gösteriyordu neredeyse 1 saat dinlenmişti..Gene koyulduk yollara.. Sevgi Teyze dolma yapmış oğluşuna ama biz nasibimizi önceden yemiş olduk :) çokta lezzetliydi.. Bahadırda mola verdiğimiz yerde kek almıştı onlarıda yedik.. Daha sonra ilerlerken böyle otların üstü buz tutmuş Allahım herhalde kar yağmış buzlanmış diyorum ama gittikçe yükseliyor artık öyle bir aşamaya geldik ki bildiğiniz kar altına girdik hepimiz tırstık yani kimse konuşmuyor tıngır mıngır ilerliyoruz yolda.Hatırladığım kadarıyla Pamukovaydı orası..
     Ama ne Pamukova yanii yüreğime ağzıma getirdi.. Hatim indiricektim ..




                                                   Arabanın içinden anca bu kadar oldu :)

      Allahın izniyle bu yoluda bitirdik derken....Kütahya tabelası biraz ilerde bize gülümsedi ((=
Önce bir Askeriyenin yolunu bulmakla uğraştık sonra bir baktık ki bir kaos ortamı var bir baktık ki askeriye..! Beni aldı mı bir heyecan .. Kapıda bizi karşılayan askerler şurdan , burdan diyorlardı.. biz Sevgi teyze "ayy Serhatta keşke burda olsaydı da görseydik" diyorduk..Sevgi teyze " oğlumada yakışmıştır " diyordu..Mavi benim sevgilime gerçekten yakışıyor :)

      İyi hoş Askeriye güzel,bizi kapıda karşılayanlar,bize yardımcı olanlar iyi ama tek kötü yanı çok soğuk..! 24 yıllık hayatımda bu kadar soğuk görmedim ki orda ki askerleri gördükçe soğuktan ellerini yumruk yapanlar mı,ellerini cebine sokmaya çalışan mı .. hele beyaz tenliler direk kıpkırmızı olmuşlar Allah kolaylık versin dedim içimden.. Çok zor valla ki 0 dereceydi hava..İstanbulda 0 dereceyi gördüğümüzde karla karşılaşıyorduk ama Kütahyada hafif bir güneş vardı..
Nasıl kat kat giyindiğimi anlatmasam daha iyi şimdi düşündükçe boğuluyorum ama orda el mahkum. Serhat " Sıkı sıkı giyinin " diye özellikle tembih etmişti. Bende ; içimde kazan, üzerimde kalın yünlü polar, üstümde mont,atkı,bere,eldiven ..İstanbulda bile şu anda böyle dışarı çıkmıyorum :)
Bir de extrem sırtımda taşıdığım sırt çantam , uzağı göremediğim için gözümde gözlük,birde fotoğraf makinası derken sevgilimin beni gördüğünde ki tepkisi " bu ne böyle gazeteci gibi olmuşsun " dedi :)
         Saat 08.30 gibi içeri girmeye başladık..Yemin töreni alanına otobüsler kalkıyordu ama çok kalabalık olduğu için yürüsek mi yürümesek mi diye düşünürken Serhatım aradı."nerdesiniz "diye bende" geldik aşkım otobüs bekliyoruz" dedim.Telefonu Bahadır istedi " bu yemin törenine yürüyeceğimiz alan ne kadar uzaklıkta " diye sordu. Serhatta 2 dk dedi ki bahadır "2 dk mı tamam o zaman biz yürürüz "dedi.Başladık o soğukta yürümeye Allahım yol git git bitmiyor git git bitmiyor.Serhatın 2 dk dediği yer 12 dk' lık bir yolmuş meğerse..! Bende diyorum ki " demek ki Serhat buralarda koşuyor ki ona 2 dk gelmiş"dedim.Bir de herkesin elinde bir yiyecek poşeti.Sanki pikniğe gidiyoruz :) Sevgi Teyze " bizde alsaydık keşke herkes almış baksana "dedi bende " Keşke alsaydık ama Serhat eminim burda bir dakika bile durmak istemeyecektir hem bu insanlar nerde yicek ki bunca yemeği ... En kötü Serhat benden Jelibon istemişti bir de bisküvi var yanımda onları yeriz" dedim..
       Yolun sonuna geldik zaten donduk daha doğrusu Sevgi teyze "ellerim falan çok üşüdü "dedi ben neyse ki ellerimde eldiven , içimde polar falan olduğu sıkıntı olmadı ama ayağımda bot, içimde kalın iki kat çorap olmasına rağmen ben ayaklarımı artık hissetmiyordum..Yürürken resmen ayaklarımı hissetmiyordum,uyuşmuştu..!

        Evet ..Yemin Töreni alanına geldik..! Askerlerin yanından geçtik ve hepsinin suratına serhattır,serhattır diye baktık hep..Ama nerdeeee..! Hepsi birbirine benziyor.
       Oturulacak yerlerde bizden önce gelenler hepsi oturmuş.Bir de üstüne üstlük askerler "yan tarafları boşaltın" diyordu ve insanlar hala daha orada durup kaos ortamı yaratıyordu.. Kaç kere sevgi teyzeyle" oturun oturun" diye bağırdık. Öyle ki zaten uzun askerler en önde duruyor Serhatı görmek imkansızken üstüne üstlük millet sandalye tepesine çıkınca bizde Sevgi teyzeyle çıktık..".Banane ya kim ne derse desin "dedim artık..

İşte Kütahya Hava Er Eğitim Tugayı






Askerler uzakta hazır durumdalar





Saat 10.00 başladı Yemin töreni Askerler Yürüyor 




Önce Saygı duruşu ve sonrasında İsitklal Marşı okundu




  Yemin ettikleri an videoya çektim insan çok duygulanıyor ama tabii o atmosferi yanımda küçük tatlı 4 yaşında ki Busecik sayesinde yaşayamadım :) Maşallah çok tatlı , çok konuşkan , kucağıma falan oturmaya çalışıyor bir yandan çantamı çekiştiyor,telefonuma bakıyor , fotoğraf makinasını almaya çalışıyor derken Yemin edildi ve bitti :)
 
      Serhat'la birgün önceden konuşmuştuk" bizim baktığımız binanın sağında çöp kutuları var orda bekleyin" demişti tören bitti herkes bölüğüne doğru gidince bende dedim ki , acaba direk içeri gircekler de sonra mı çıkcaklar diye askerlerin arkasından yürümeye başladık.Bahadır " ben dediği yere bir gideyim de sizde burada bakın kim önce görürse birbirine haber versin " dedi .. Bizde Sevgi teyzeyle askerlerin hepsinin suratına baka baka "nerde bu çocuk nerde bu çocuk" dedik.Sonra Bahadır aradı . Bulmuş.. Tam arkama döndüm baktım Bahadırın yanında Serhatım..!!! hiç kayınvalidem orda falan dinlemeden gittim sarıldım direk :) ve bol bol fotoğraf çektirdik..

İşte benim hem Havalı hem Havacı Askerim :)


Serhatım ve Kayınvalidem

Serhatım ve Kayınvalidem




Ben ve Aşkım  

Ben ve Aşkım  

Ben & Aşkım  & Kayınvalidem

Ben & Aşkım  & Kayınvalidem


Mutlu Aile Tablosu :)


Bavulları aldık dönüyoruz :)



Dönüş yolu...






Bir an inip Kartopu oynayasım geldi :)


Kocaeli

Gün bitti ama 3.5 saatlik uykuyla bende bittim değdi mi hemde fazlasıyla değdi :)
Sevdiceğimi çok ama çok özlemiştim...
İyiki geldin aşkım çok özlemiştim seni ben..
Seni Çok Seviyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Share