22 Ocak 2014 Çarşamba

Beşiktaş - Taksim

o9.11.2o13 Beşiktaş - Taksim çıkartması :)

     Havaların bir öyle bir böyle gittiği Kasım ayında sevgilime sürekli olarak " vapura binelim karşıya gidelim ", " vapura binelim karşıya gidelim " diye diye başının etini yedim.. En sonda 9 kasım günü  havanın da güzel olması ve sevgilimin erkenden uyanmasıyla birlikte çıktık yola.

     Sevdiceğim Ümraniyeden otobüse bindi ve Çengelköyden beni de aldı ( biraz daha hızlı koşmasaydım kaçırıyordum otobüsü) ve beraber üsküdara indik..

    Vapuru kaçıracaktık ki yine ucu ucuna yetiştik.
    Malum ben ve fotoğraf makinem ayrılmaz ikili olarak gezmekteydik...Başladık fotoğraf çekmeye..
                 



                                                Sevgilimin objektifinden benim fotoğraflarım...
                                                Ellerine sağlık herbirşeyim :)

 Seni Çok Seviyorum    





Buda benim objektifimden Sevgilim...
Arkadan Galata bize gülümsüyor..
Sevgilim ise bana gülümsüyor ...


                                                Vapur Sefası sona erdi .

                                             Galata kulesine çıkan yolları aşarken :)








Muzurluk yapmasam olmaz :)


                                                             dım dım dım tıs tıs tıs :)


Kulenin içine girmek imkansızdı !
Öyle bir kuyruk vardı ki sanırım bütün gün beklesek anca gelirdi :)
Biz de dışardın keyfini çıkaralım dedik :)


Arkadaşım aramıştı bir yandan da telefonla onla konuştuğum için yüzümde ilginç bir gülümseme beliriyor :)











                      Hava bir yandan sıcaklaşıyor bir yandan esiyor , bir yandan montumu elime alıyorum bir yandan montumu üzerime giyiyorum.. İlginç bir ikilem arasında giderken çekilen bir fotoğraf :)

Gölgelerimiz :) 

Veeeeee...
Her yer Taksim :)








Serhat : Aşkım çekil 
Ben : Hı..Noldu Aşkım. Çeksene hadi fotoğrafımı.
                                      Serhat : Aşkım çekil , çekil , ezilceksin :) dedi ve bende kendimi kenara zor  attım fotoğraf çekilmek uğruna tranvayın altında kalcaktım :)


Klise 





                                                      Sempatik sevgilim benim :)


 
                                Vee tekrar tilkinin dönüp dolacağı yer Üsküdar oldu :)

     
                                Bugün ki Beşiktaş - Taksim turumuzdan bu kadar :)
                                Bir başka bahara görüşmek üzere :)
                                Şimdilik Hoşçakalın :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Share