20 Ekim 2017 Cuma

Erken ve Geç gelen Doğum Günü kutlaması..!

16 Ekim doğum günümdü , eşim ayağını burktuğu için size planım olmadığını iletmiştim.


Siz hayatınız da hiç çikolatadan pasta üflediniz mi ? ☺

7 Ekim'de Anneanneme gitmiştik orada toplanmıştık , bir baktım Ekrem ve Emre elinde bunlarla geliyor biz hepimiz şokta bir yandan da gülüyorduk. Elif teyzemin doğum günüde 15 Ekim. Bizi masaya çağırdılar kocaman mumu üflettiler. Çıldırıyordum resmen ☺

Fatma yengem pasta almak için pastaneye gitmiş ( bilindik bir marka bu arada ), hiç ilgilenmemişler , onlar da çıkmış kahve dünyasından çikolata almışlar. Eee bizimkiler de pasta beklemişler pasta yerine çikolatalar gelince Annem'de bu şekilde bir çözüm bulmuş ne güldüm ya ☺


Tabii kendi doğum günümün olduğu gün Serhat'ın ayağında ki sıkıntıdan dolayı dışarı çıkamayacağımızı billiyordum ama en kötü bir pasta söyler , gelir , baş başa yeriz diye düşündüm ama öyle bir şey olmadı olmadığı gibi ertesi gün Serhat'ın dayısının eşi geldi bana temizlik yapmaya kadından Allah razı olsun ben çağırmadan , ikiz 3.5 yaşında ki çocuklarıyla geldi onun yaptığını kayınvalidem bile yapmadı oysa ki aramız da 5 dakika var ve o gün de Beşiktaş'ın maçı var diye Serhat , Anne ve babasını çağırmıştı onlara da o gün misafir gelmiş bize gelemedikleri gibi biz de kös kös oturup maçı izlemek zorunda kaldık.

Bu arada ben bozuk atıyorum yani derdim dışarı çıkmak değil o ayakla bencillik olurdu lakin insan bir pastaneyi arar eve pasta getirttirir diye düşünüyorum.




18 Ekim'de " Bahadır'lar gelecekmiş geçmiş olsun ziyaretine" dedi bende normal giyindim evde nasıl rahat edeceksem bir sadece gözlerime eyeliner çektim onu da her zaman çekiyorum zaten.

 İşte akşam saat 22:00 oldu kapı çaldı baktım bu şekilde bir manzara ben şok oldum tabi.

Yeter , apartmanın içinde pastayı ve mum yakma işini ayarlamaya çalıştığı için,bu yazıyı düşürmüş,biraz ismim kaymış☺


Aslında Serhat'ın daha önceden doğum günüm için planı varmış ama ayağı bu şekilde olunca o da hemen Bahadır'la iletişime geçmiş eşiyle birlikte 16 Ekim günü bize gelmelerini istemiş.Tabii onlara da o gün misafir gelince Bahadır'da demiş ki " Ertesi gün (17 ekim) yapalım " Serhat da "Annemler gelecek"demiş o yüzden iki gün ertelenmiş. 

Olsun ertelenmesine rağmen güzel bir doğum günü yaşadım diyebilirim. Bencil ve anlayışsız bir insan olsam gam yemicem ama değilim ki o kadar vicdanlıyım ki bazen "Allah'ım beni neden bu kadar vicdanlı yarattın" diyorum bana geçip Serhat" hayatım böyle böyle bir durum var görüyorsun ayağım düzelsin en kısa sürede telafi ederim " dese gam yemicektim ama hiçbir şey de söylemiyor ee bende haksız sayılmam sonuçta Ümraniye'nin göbeğinde oturuyordum iki üst sokağım Çarşı. Bir sürü pastane , kafe , kılık kıyafet satan çok yer var. Yani söylemek istediğim teknoloji çok gelişti , internetten bakıp bir alo desen zaten her şey kapında bitiyor bir alo değil pasta söyleyebilirdi diye ben hep bozuk attım .




 Öyle böyle yaş oldu 28 daha ortada çocukta yok zaman da geçiyor , işte bulamıyorum çocuktan dolayı , 1.5 senelik evliyim diye sürekli "çocuk " muhabbetleri yapmalarından çok sıkıldım diyebilirim.Artık ya çocuk yapcam ya da çocuğum olmuyor dicem o aşamalara geldim. Serhat'ın da iş durumları sıkıntılı her an birilerini işten çıkartıp gönderiyorlar yoksa o da istiyor çocuk ama işe güvenmiyor bilmiyorum bakalım yeni yaş ne güzelliklerle gelecek ☺Hayırlısı..

Bir sonra ki postta doğum günü kombinini yazayım bari ☺

Saygılar..

4 yorum:

  1. Her şeyin hayırlısı kuzucummmmm :)

    Yeni yaşın sana mutluluklar getirsin :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım hep beraber inşallah :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Bence çok güzel bir dilek bu , Amin inşallah :)

      Sil

Share