16 Ekim 2017 Pazartesi

Bugün benim doğum günüm..!



Bugün benim doğum günüm ☺


Görseli google'dan buldum ☺

Pastanın üzerinde de gördüğünüz gibi 28 yaşına bastım artık. Eyvah 30'a ne kaldı ki değil mi ya ?
Neyse ki pek yaşımı gösterdiğim söylenemez, yeni tanıştığım bir çok kişi beni 25 yaşında veya daha küçük zannediyor minyon tipli olmanın bir avantajı sanırım, Anne tarafı hep böyle kimse yaşını göstermiyor. Annem'i  arkadaşım sananlar bile oluyordu..

Bugün iş görüşmesine bile gittim sabahtan biliyor musunuz ? Olumlu geçti , bakalım. Yeni yaşın getirdiği bir güzellik olacak mı bekliyorum kader böyleymiş diyorum.

Gelelim bugüne dair planıma ? Yok evet yok niye diye soracaksanız eşim cuma akşamı ayağını burktu ve 10 gün üzerine basmaması gerekiyor ! İşin ilginci  geçen sene bu zamanlar da motosikletle ufak çaplı da olsa bir kaza yapmıştı (  eşimin suçu yok , yolu bilmeyen bir POLİS'in , arabayı önüne kırması sonucunda kaza gerçekleşmiş oldu bir de ne oldu dersiniz , adam inmiş kendi arabasına bakmış Serhat'ın yanına bile gelmemiş bir şeyin var mı diye neyse çok girmek istemiyorum bu konuya ) geçen sene de plan yapamamıştık , bu sene de yapamıyoruz hani Ekim ayı bilmem ne ayı derler ya terbiyem müsaade etmiyor aynı o durumdayız isyan etmek istiyorum ama yapamıyorum Allah'ıma bin şükür olsun diyorum en azından sağlıklıyım , Serhat'ta da önemli bir şey yok şükür ne diyelim ..

İşte böyle ,Allah nasip ederse o günleri görürsek seneye doğum günümden önce ne olacak merak ediyorum ☺

Saygılar..

13 yorum:

  1. Öncelikle çok geçmiş olsun ...Sevdiklerinizle ailenizle sağlıklı huzurlu daha nice güzel ömürlere inşallah doğum gününüz kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Canım hayrli saglikli nice musmutlu yillarin olsun. Bende 89 dogumluyum. Agustosta girdim. Ve bende kück gösteririm inanmazlar cocugm olduguna 😂

    Esine cok gecmis olsun. Kalpler bir olsunda yeri ve zamani önemli degil. Kutlarsiniz bir gün 😘 iyiki dogmussun 🎂🍓

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle geçmiş olsun dileklerin için çok teşekkürler :)
      Aramızda iki ay varmış aynı yaştaymışız yalnız bende hala çocuk yok :) artık ne zaman olur bilmiyorum çalışmadığım için ve iş arayışında olduğum için çocuk olayı erteleniyor , geçim derdi de var tabi tek maaş zor bir de kira olunca :)
      Minyon olmak güzel ya , seviyorum , yaşını göstermiyorsun daha küçük gösteriyorsun dediklerinde hoşuma gidiyor valla :)
      Sevgiler.

      Sil
    2. Ben minyonda degilim ama :) minyonlari cok severim. Ablam öyle gercekten 34 yasinda ama hala 28 gibi 😂

      Ben çalismiyorum. Evimiz kira tek maasla geciniyoruz. Evet zor oluyor tabi ama ben memnunum 😁 calismayi hic sevmiorum. Bide simdi kizimdan 1 saat bile ayri kalamiyorum. Amannn gelene razı bir olcan iste dünya malı dünyada kaliyor 😂 hayrlisiyla seninde olur güzel bir evladın. Herseyin zamani var tabi.

      Sevgilerimle :)

      Sil
  3. Doğum gününüz kutlu olsun :)) Siz sağlıklı ve mutlu olun da önünüzde daha çok ekim ayı var :))

    YanıtlaSil
  4. Çok geçmiş olsun canım.
    Nice güzel, mutlu yılların olsun.İyiki doğdun canım.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorumm :) Hep beraber inşallah.

      Sil
  5. Nice mutlu ve huzurlu senelereee. Keşkelerden uzak bir yaş geçirirsin umarım. ^^

    YanıtlaSil

Share