23 Ekim 2017 Pazartesi

Saç Boyası Günlüğüm 2 / Koleston Naturals Çikolata Kahve Saç Rengi 6/7

Uzun zamandır kendim de değişiklik yapmak istemiştim. 
Şu son bir kaç senedir yaza girdiğimde saçlarım inanılmaz dökülüyor diyebilirim , dökülmeye başladıkça da sinirlerim bozuluyor neyse ki şu an azaldı.

Saçlarım da çook eskiden beri ara ara beyazlar vardı aynaya baktıkça artık sinirlerim bozulmaya başlamıştı saçlarımda değişiklik yapmak istiyordum ve ne renge boyatayım diye çok araştırma yaptım . Esmerim ve her renk saçıma uygun olmayacağı için çok kararsız kalıyordum. Kendi saç rengim koyu kestane uçlarına doğru gittikçe açık kestane oluyor (saçlarım uzunken daha çok belli oluyordu bu açık kestanelik ) fakat internette okuduğumda koyu kestane siyaha yakın oluyor diyordu açık kestane de bana olmayacaktı en son Çikolata Kahve 'de karar kıldım.

Bir de şöyle bir şey var , ben daha önceden saçımı hep kuaföre boyattım ilk aralara kızıl attırdım sonra siyah yaptım daha sonra aralara patlıcan moru , mavi siyah ve en son siyah yaparak bir 10 seneye yakındır hiç komple saç boyatmadım. Evlenmeden bir iki ay öncesinde saçımın aralarına kendi saçımın iki ton açığından attırdım ama çok azdı yani çok azdan kastım daha çok uçlara doğruydu güzel olmama ihtimaline karşılık çokta üstlere doğru çıkartmamıştım kuaförüm de çıkmamıştı zaten hatta" gözün alışsın evlenmeden önce gel daha yukarılara çıkarız"demişti.(Okumak isteyenler için Saç Boyası Günlüğüm /Saçlarımın Kuaförle İmtihanı)

İlk defa evde saç boyadım , boyamasına boyadım da rengi nasıl oldu hep birlikte bakalım ☺



Gratis'ten iki tane Koleston marka boya aldım daha önceden de internetten yaptığım araştırmaya göre de Çikolata Kahveyi tercih ettim farklı bir marka daha vardı ama onda iki tane kalmadığı için bu markayı tercih ettim tanesi 4.45 TL idi gayet de uygun .

Normalde saç rengim.Dipleri koyu kestane , siz deyin siyah fotoğrafta pek belli olmuyor ☺

7 Ekim'de Anneanneme gittim saçımı orada annem boyadı , kadın bayağı da uğraştı beyazları kapatmak için. He saçım da beyaz var ama öyle inanılmaz derecede de çok yok sadece ön taraflardakiler bayağı dikkat çekiyordu bana bakanlar saçımın önlerine de bakıyordu ee hayliyle dikkat çekiyordu. Bende " erken yaşta yaşlandık " falan diye espriye vuruyordum bu yüzden ' değişiklik olsun hemde şu beyazlardan kurtulurum rengini beğenirsem tekrar aynı renk yaparım ' diye boyadık saçımı neredeyse 1 saate yakında kafamda kaldı bu arada krem de sürmemiştik alnıma bulaştı bende internetten bakıyorum , ne sürersek bu boya alnımdan çıkar diye.

İşte sonuç ;

Flaşlı çekim

Toplayınca daha bi belli oluyor , burada flaş yok.

Banyodan çıktım saçım ıslakken baktım kafam kızıl gibi ben " Annneeeee kızıl oldum " dedim "Annem de " saçını kurut bakalım " dedi neyse saçımı kuruttum falan boya kokusu da ağır o kadar şampuanlamıştım çıkmadı kokusu ilk gün diye düşündüm (bu arada neredeyse her gün yıkadım saçımı o koku 1 hafta sonunda anca çıktı ) saçımı kuruttum bakıyorum , alışamıyorum saçıma kızıl gibi geliyor işin ilginci bir tane beyazıma denk geldim ! Annem de o kadar uğraştı ki belki bir kuaför kadar inceledi boya yaparken.

İlk zamanlar " bir daha boyatmam bu renge saçımı , kendi rengi koyu kestane alırım boyatırım " dedim. Serhat'ta ilk gördüğünde (eşim bu konuda dikkatli biz bayanlar normalde şikayet ederiz ya yaptığımız değişiklik fark edilmez diye tam tersi Serhat bu konuda dikkatlidir ) "bu nasıl renk " dedi. Ama şimdi alıştım , yıkandıkça rengi daha bir oturuyor ,  o ilk zamanlar ki gibi kızılımsılar yok bir daha aynı rengi boyatır mıyım orasını bilmiyorum da kesinlikle bu markayı almam neden diye soracaksınız ? O gördüğüm beyazı ben kestim ama dibinden değil , dibi kaldı bir baktım aradan bir iki gün geçti başka beyaz çıktı hatta geçenlerde Serhat " sen nasıl saçını boyattın , beyazın hala var " dedi.Anladım ki bu markanın çok iyi beyaz kapaması yok ! Hani boya lekesi kolay da çıkmıyordu ya nerdeee bir baktım banyo yaptıktan sonra hiçbir yerde boya lekesi kalmamıştı da o zaman nerde bunun kapama özelliği ?

Siz Koleston markasını kullandınız mı ? Memnun kaldınız mı ? onu merak ediyorum yoksa kendilerine güzel bir mail yazacağım da..

Saygılar..

6 yorum:

  1. özellikle saç dökülmesi için kınayı öneriyorum kınanın rengini beğenmiyorsanız soğan kabuğunu kaynatıp o suyu ekleyin kızıldan kahveye dönük oluyor renk. Rengini çok belli etmemiş sanırım ama güzel olmuş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa bu soğan kabuğu kaynatma olayını ilk defa duydum denemeliyim :)
      Evet saçımın rengi çok belli olmuyor anca dikkatli bakanlar fark ederler neyse ki kendi saçıma yakın bi renk oldu :)

      Sil
  2. Koleston marka saç boyası ben de kullandım ve memnun kalmıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında Koleston'un mor kutulu olanları var onlar biraz daha pahalı belki de en iyi serisi onlar olabilir bu naturals serisinin kapama özelliği galiba pek yok :)

      Sil
  3. Ben hamilelik sürecinde doğal içerikli boyalardan alıp boyadım çok beğendim onun dışında hep kuaförde boyatıyordum.Fotoğrafda kızıllığı belli olmuyor ama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neyse ki o ilk zamanlar ki gibi kızıllık yok :) şimdiler de daha çok oturdu saçlarım , bir de alışmadığım için bana bi an kızıl geldi diyebilirim ama alıştım artık :)

      Sil

Share