8 Ağustos 2017 Salı

İşte geldim burdayım..!

 O kadar uzun zaman oldu ki buralara gelmeyi konular birikti de birikti. Daha Ramazan'da gittiğimiz yemeği bile yazamadım ne yapayım o kadar yoğundum ki haftanın bir günde izinli olunca neye yetişeceğimi şaşırır oldum.

Öncelikle belirteyim ki işsizler kervanına yine katıldım hiç mutsuz da değilim hem çok yorulup , hem 6 gün çalışıp , hem de kuş kadar maaşa değmezdi diye düşünüyorum zaten ben asgari ücretle çalışacaksam bir de 6 gün çalışacaksam evimin çok yakını yerler vardı ben kabul etmemiştim şimdi o kadar umursamıyorum valla. 5 gün çalışabileceğim işleri yine arayacağım ama 6 gün çalışacaksam evime yakın mümkünse trafik çekmeyeceğim bir iş istiyorum zaten haftanın 6 günü çalışıyordum bir günde evin işleriyle uğraşıyorum hiç dinlenemiyordum ki hayırlısı olsun hatta işten çıkıp gecesine Çanakkale / Saros'a tatile bile gittik eşimle .. Çok ani oldu da detayları sonraki postlara saklıyorum ☺

Bu süre zarfında gerek üzücü gerek sevindirici olaylar oldu gelin bakalım neler olmuş ;


Çalışmaya 29 Haziranda başlamıştım iki günlük param yattı sonraki hafta yani 8 Temmuz'da kendi kuaförüme gittim saçımı kestirdim ☺ İyi ki de kestirdim o o kadar sıcaklar var ki çok rahat ettim hem kendi kuaförüme gittim ya gözüm kapalı kendimi emanet ettim biraz tuzlu fiyatı ama geçen sene kestirdiğim yerden sonra tövbe dedim.


9 Temmuz'da Serhat'ın yakın arkadaşlarından biri olan Bahadır'ın düğününe gittik biraz farklı bir düğün konseptiydi yani damadın dayısı çıkıp "bir tek dileğim var mutlu ol yeter" şarkısını falan söyledi ☺


19 Temmuz'da Serhat'ın doğumgünüydü muzlu küçük bir pasta aldım ☺Çalıştığım için yoğun bir hazırlık yapamadım valla.

Yine aynı gün öğrendim ki KPSS'de atanamadım ☺Hiç şaşırmadım ki zaten 71'le atanamazdım.


Benim için en üzücü olay ise oğlum Trump öldü :( zaten hastaydı tedavisi için neler yaptık antibiyotik mi kullanmadık özel mamalar mı yapmadık aklınıza gelebilecek her şeyi yaptık ama yine de öldü :( ben var ya yıkıldım bir de her sabah bakardım o sabah bakmadım Allah göstermedi işte , Serhat'ta o gün hastaydı beni aradı " Aşkım Trump ölmüş " diye ben iş yerinde o gün bütün gün ağladım aklıma geldikçe ağlıyordum eve geldim ruh gibiydim hani bir kaç gün kendime gelemedim ya o kadar alışmıştım ki o da bize o kadar alışmıştı ki üşüyordu giriyordu içimizde uyuyordu bebek gibiydi.Serhat kendini hazırlamıştı "ölecek "diyordu ölmeden son iki gün ise ben bile " ölecek" dedim inandım öleceğine iyice durgunlaşmıştı dışarı çıkıyordu uyuyordu , kafeste uyuyordu adam akıllı yemek yemiyordu hatta ölmeden bir gün önce öyle bir hissetmişim ki " çıksın biraz kafesin dışında dursun özgürlüğünü yaşasın " dedim ertesi gün öldü :( 

Serhat iki tane eş olmuş kuş aldı oğlanın adını Çiko kızın adını Çakıl koyduk hatta onların üç tane yumurtası vardı ne oldu dersiniz şu inanılmaz bir yağmur inanılmaz bir dolunun yağdığı gün var ya o gün bir tanesi doğmuş adını Dolu koyduk ikincisi de iki gün sonra doğdu diğeri boş çıktı.Oğlanda bizim ölen kuşun koyu mavi ve koyu siyah tüylü olanı çok tatlı resmen çocuklar doğdu ya kuş nöbetteydi hiç uyuduğunu görmüyordum ağlıyorlar hemen içeri atlıyordu dişi kuş Çakıl da yuvalıktan hiç çıkmıyordu arada tuvaletini yapmak için yuvalıktan çıkıyordu o kadar ama şimdi yavrular biraz büyüdü biri 11 günlük diğeri 9 günlük artık daha çok dışarda duruyor ama görmeniz lazım tüysüz kuşlar o kadar çirkin oluyorlar ki ilk zaman.Şimdi tüylenmeye başladı hatta Dolu bugün gözlerini açtı diğerinin adını da Temmuz koyalım dedik hayır güneş koyacaktık ama iki tane daha ayrıca bir kuş var evde Miço ve Güneş onların da bekliyoruz ki eş olsun. Kuş ticaretine başlayacağız yakında yavrularla birlikte toplam 6 tane evde kuş var. Ama bunlara Trump'a bağlandığım gibi bağlanamıyorum belki yavrulara bağlanırım onları ele falan alıştırırsak bakalım. Onların fotoğrafları yok bende telefon bozuk yaptıracağım en yakın zaman da onları da eklerim.



Nasıl dolu yağdı ama? Bu teyzemin mutfağının balkonuymuş ay ne gündü ya. Hadi ogün çok şükür otobüsteydim ama ondan önceki hafta bir sabah çok felaket bir yağmur yağdı ya o sabah sırılsıklamdım ajans firmasında çalıştığım için üstümü onların bünyesinde ki firmaların kıyafetlerini giyerek değiştirdim.Ama renk uyumuna bakın üstüm kırmızı , pantolon pembe , ayakkabı siyah valla diyorum " renk uyumu benim için çok önemlidir şu an bütün renk uyumsuzluğunu göz önünde bulundurarak giyiyorum bunları " diye çok komiktim görenler beni gülüyordu.Ama çok şükür dolu yağdığı gün dışarı da değildim indiğimde de evlerin camları kırılmış korktum bizim evin camlarına bir şey olmuş mudur diye ama olmamış sadece apartman aydınlığının camları kırılmış orda ki camlar da direkt bizim evin önüne yığılmış bugün de yağdı yağacak gibi hava korkuyorum yine aynı şeyler olacak diye he..

Benim yazacaklarım şimdilik bu kadar tatil yazılarım daha sonra ki postlar da hoşçakalın.

Saygılar..

4 yorum:

  1. saçların güzel olmuş değişiklik iyidir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen hem değişiklik yapmış oldum bende bu sıcaklarda çok rahat ettim :)

      Sil
  2. İnsan neyi çok isterse o sınavı olurmuş. Yokluğu ayrı sınav varlığı ayrı sınav. İş iş diye tutturduğum sıralar dileğimi doğru dilememiş olmalım ki şu an perişan haldeyim yağmur . Çıkış kapısı arıyorum ama hatır gönülle işe girince bi de ucunda bi vaad olunca sabır diyorum ama gerçekten yıprandım. Mesela bugün gececiyim ve pazarda gececiyim. Korku bastı yalnız başıma nasıl olacak bilmiyorum. Allah bir an önce kurtarsın diyorum . Özgürlük istiyorum ciidden senin gibi :)

    Trumpa çok üzüldüm kuzum. Saçlarında harika olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle teşekkür ederim canım .
      Hatır gönül dedin ya benim de 8 yıla yakın çalıştığım yere tanıdığım vasıtasıyla girdim ve kimseye de söylemedim hala daha bir kaç kişi dışında kimse bilmez onlarada işten çıktıktan sonra falan söyledim zaten .. ben orada çalışmaya devam ettim o kişi gitti , hatta gitti bir daha geri geldi falan biraz üst düzey seviyede biriydi de. Ama aslında tanıdık olmaya bile gerek yokmuş istesem zaten yine girebilirmişim ama yine de teşekkür ediyorum çünkü onun sayesinde ilk iş tecrübemi yaşamış oldum . Yani hatır gönül olunca da insan karşı tarafa mahçup olmak istemiyor çalıştıkça çalışıyor istemese de " aman şimdi o kişi duyar " falan diye düşünüyor şimdi ki aklım olsa düşünmezdim sevmediysem çıkardım o işten ama kader kısmet işte eşimi de orada tanıdım demek ki bi hayırı varmış .. Allah gönlüne göre versin , dualarım seninle Can'ım ..

      Sil

Share