16 Ağustos 2017 Çarşamba

Nikah Tazeleme - 16.YIL / Fenerbahçe Faruk Ilgaz Tesisleri

Siz daha önce hiç nikah tazeleme törenine katıldınız  mı?  Valla bende duyduğumda inanamadım hani ünlüler falan yapar ya bende öyle televizyonda görmüştüm gerçeğine ilk kez şahit oldum ve sanki ilk gün ki gibi bir aşkla kutlandı ☺

Acıbadem'de oturduğumuz dönem de çok yakın komşumuz olan Sunay abla ve eşi Devrim abi ile sıkça görüşürdük biz oradan taşınmamıza rağmen Annem'le Sunay abla irtibatı hiç koparmadılar hatta evlendikten bir altı ay sonra da Sunay abla beni ziyarete geldi " hala inanamıyorum akşamları hep beraber oturup çay içtiğimiz kız şimdi evlenmiş evinin hanımı olmuş" demişti.



18.06.2017 Pazar günü Annem ben ve Serhat Fenerbahçe Faruk Ilgaz Tesislerine gittik mekana daha önceden eski çalıştığım yerle birlikte yeni yıl eğlencesi için gelmiştik hemde Grup 84 konseriyle birlikte ☺ Normalde havuz başı düğün olacaktı fakat yağmur yağdığı için iç kısıma alınmış konseri de burada izlemiştik ☺

Girişte bizi Sunay & Devrim yazılı banner karşıladı bir baktık 16 yıl olmuş vay be hemen Serhat'a döndüm " bizde 10.yılımız da yapsak mı " dedim bizimki bir şey demedi zaten bende öylesine söylemiştim ☺





Mekan'da her şey düşünülmüş sanki ilk defa evleniliyor hissi verilmişti nikah şekerleri bile vardı ☺
Ramazan ayında olduğu için yemekli bir düğün konsepti düşünülmüştü yalnız yemeklerini soracaksanız benim hiç damak zevkime uygun değildi aç kaldık diyebilirim ☺




Çıkış müziği : Fenerbahçe Marşı

Ciddiyim bende inanamadım romantik bir şarkı çalar diye düşündüm ama FB marşı çaldı önden Devrim abi çıktı , Sunay abla ise arkadan yakışıklı iki oğlunun koluna girmiş geliyordu.

 

Nikah kıyılma esnasına geçildi bildiğiniz gerçekten nikah kıyılıyordu Sunay abla eski kızlık soyadını falan söyledi , nikah memuru da gerçek nikah memuruydu sanırım çünkü " Bunca yıldır memurluk yapıyorum 16 yıl sonra hala daha ilk defa birbirlerine aşkla bakan iki insana denk geliyorum " dedi. Şahitler de oğulları Işık ve Ata oldu. Sunay abla " Eveeet " diye bağırdı güzeldi çok hoşuma gitti ya insanın tekrar evlenesi geliyor ☺


Nikah kıyıldıktan sonra ilk dans edildi sonra danşçılar çıktı bir kaç dakika oynadılar içeri geçtiler.


Sunay abla ve Devrim abi bütün masaları gezdiler ve tek tek fotoğraf çektirdiler.
Bende o gün tulum giymeyi tercih ettim yalnız o dönemler telefon bozuk olduğu için boydan fotoğrafım anca bu kadar ☺

Telefonu geçen gün yaptırmaya gittim 50 TL kamera + 150 TL ekran için verdim benim telefonda donma problemi vardı ve kamera da çalışmıyordu. Tamirden çıkarttım telefonu donma yok çok şükür dedim 1 saat sonra ekran karardı tabi aynı gün gidemedim bir sonraki günde iş görüşmesi vardı 2 gün sonra gittim 150 TL'sini geri aldım 50 TL kamera için vermiş oldum kamera lazım oluyor yani 8 aydır bu telefonu böyle kullandım kim kullanır ki şu zamanda böyle kamerası çalışmayan bir telefonu ? Hele bir de sosyal medya tutkunu ise anında yenisini alır. Neyse ki benim sosyal medya hesabım yok eşimin instagramını kullanıyorum arada sırada..O yüzden bu zamana kadar kamerasız kullanmayı  göze aldım. Ama yine de anladım ki kamera gerçekten çok lazım oluyor Serhat'ın da telefonunun kapasitesi dolu olduğu için fotoğraf pek çekemiyor. Bakalım çalışmaya başlayayım da yeni telefon alacağım yurt dışından getirme durumu da var ama artık iyice saçmalamışlar işleteceğimiz pasaporta 2 yıl hiç telefon alınmaması lazımmış ayrıca son 1 ayda yurt dışına gitmiş olması gerekiyormuş falan filan.

Böyle işte,ölmeden bir nikah tazeleme olayına da şahit oldum ☺
Darısı tüm isteyenlerin başına.

Saygılar..

9 yorum:

  1. ne güzel fikir nikah tazeleme :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de öyle farklı bir şeye şahit oldum televizyonlarda görürdüm ama işin içine girince çok daha farklı çok daha heyecanlı olduğunu anlıyorsun :)

      Sil
  2. bence çok güzel bir fikirmiş ya bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle Can'ım Allah bize de nasip eder inşallah :) gerçi biraz tuzlu , biz masraf olmasın diye düğün bile yapmadık :) ama belki 10.yılımızda falan durumumuz çok çok iyi olur nikah tazelerim :)

      Sil
  3. Çok ilginçmiiiiş. Ben bu olaya hiç girmem sanırım düğün stresi aklıma geldikçe kötü oluyorum hala :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama bi de şu açıdan düşünmek lazım canım ikinci kez olunca belki daha rahat hissedersin kendini kasmazsın :) ben düğün yapmadığım için pek bilmiyorum ama nikah da bayağı heyecanlandım :)

      Sil
    2. Yok kuzum ya aman aman bir daha o topa girmem :))) Balayı tazelemek isterim ilki bile daha olmamışken tazelemeyi düşünmem içimdeki yaranın kanıtı:)))))))))

      Sil
    3. Kıyamam ya hoş ben balayı yaptım da ne oldu hastalandık hiçbir şey anlamadık :)

      Sil

Share