13 Aralık 2017 Çarşamba

Öyle bir geçer zaman ki.!


 

Hayatım da değişen hiçbir şey yok , geçen gün ne yazdıysam aynı. Yine aşırı yoğunluk var geçen gün hesapladım gelen çağrıları en az 250 alıyorum hatta fotoğraflarını bile çektim . Bu şu an aldığım çağrı sayısı ay sonu 300 ü aşacaktır . Çok sıkıldım . İnsanları da bi tuhaf burnu havada , ukala tipler var geçen gün döner kapıdan içeri giriyorum tek kişilik olduğu için servisten inince bekliyorsun herkesin yavaş yavaş inmesini . Arkamda duran kadın önüme geçti hayır ne acelesi var anlamadım ki bekleyeceği bir kaç saniye ben niye kimsenin önüne geçmiyorum . Ben 8 yıla yakın çalıştığım yerde en alt kademeden en üst kademeye kadar çok insan tanıdım ya Alman bi CEO'muz vardı adam beni gördüğünde günaydın demişti , adam Ceo yani ama buradakiler kendilerini çok üst seviyede görüyorlar . Mesela bizim yemekhanede çalışan abiler ablalar var temizlik işleriyle de ilgileniyorlar bazen yemekte denk geliyoruz sonrasında çay falan içmek için açık alana geçiyoruz mesela ben onları yanıma çağırıyorum ayakta kalmasınlar diye ama başka insanlar oralı olmuyor hatta diğer personeller onların orada olmasından rahatsızlık duyuyormuş bu ne ya ? Böyle şey mi olur ? Hepimiz insanız ve hepimizin gideceği yer aynı . İnsanlık ölmüş burada , benim için hiç kimsenin seviyesi önemli değil önemli olan insan olması Mevlana boşuna dememiş " nice insanlar gördüm üzerinde elbise yok nice elbiseler gördüm içinde insan yok "ne kadar doğru söylemiş . 

Molaya çıkıyorsun oturacak yer yok , boş bi yer buluyorsun " burası boş mu " diye soruyorsun yüzüne bile bakmıyorlar hayır görende bunları müdür , ceo , şirket sahibi sanacak . Anlayacağınız durum bu bazen çıldırıyorum , bırakıp gidesim geliyor işi , serhat işsiz olduğu için sabretmeye çalışıyorum ama ne yapabileceğim konusunda bi fikrim yok daha önceden de dedim gün içinde 250 çağrı almaktan yana sıkıntım yok , alırım ama sorun ben 250 alırken diğerlerinin 100 tane alması ( hatta o kadar da değildir ) beni çileden çıkartıyor !! Ben kendim hesaplıyorum dahiliden onlarda kendininkini hesaplaması lazım o yüzden size net sayı veremiyorum onların kaç tane çağrı aldığına dair , ama benimki net !

Serviste değişti ! Artık eve 18.30 da giremiyorum millet şaşırıyordu bana Anadolu yakasında oturup nasıl 18.30 da evde oluyorsun diye , oo 18:15 de bile indiğim oluyordu diyordum ama maalesef nazar değdirdim servis değişti artık en erken geldiğim saat 18:45 evet çok mu fark ediyor ,etmiyor aslında ama ilk öyle gitmeye alışınca aynı saatte gitmek istiyorsun ki ben en fazla 18:30'da iniyordum veya evde oluyordum en fazla , çoğunlukla 18:17 , 18:20 de iniyordum bakkala git , eve git derken 18:30 da evde oluyordum :( umarım bu durum düzelir..


Biraz bunlardan sıyrılalım , 28 inde arkadaşımın kızı oldu adı da Asel Nil onu ziyarete gittik giderken de bunları aldım . Ama bebişi fotoğraflayamadım hem 40'ı çıkmadan çeksem de yayınlamak istemem ama çok tuhaf bi duygu küçücük bir şey ya .. oyuncak bebek gibi ☺ 


Daha önce adını duyduğum ama bir türlü yemeye fırsatım olmayan muzlu magnolia ' yı bizim iş yerinin öğle yemeğinde yedim . Hoş muz sevmiyorum ama tadını meraktan yedim normalde de tadı böyle mi bilmiyorum ama pek beğenmedim yani muhallebi gibi yoksa gerçeği daha mı farklı olur onu bilmiyorum Avrupa yakasında meşhur bi yer var orada yemek lazım , bir gün nasip olursa orada yiyip o şekilde karşılaştırma yaparım  ☺

Şimdilik benden bu kadar.

Saygılar...

9 yorum:

  1. Benimde ortamımda yazının başında bahsettiğin saçma sapan tiplerden o kadar çok varki! Görmezden gelmek en iyisi,enerjini sömüren insanla çok muhattap olmamak lazım... Umarım her sey düzelir :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek muhattap olmuyorum zaten bende ama böyle insanlarla aynı yerde çalışmak benim biraz canımı sıkıyor ne yazık ki . Daha önceden böyle şeyler görmediğim için şaşırıyorum . Umarım herşey düzelir ya çok sıkıldım .

      Sil
  2. Magnolia süper bir tatlı, tek muzlu değil çilekli vs. Olabiliyor değişik meyveler ilede ama en güzel muz ve çilekli tabi😊 tabi ki herkesin ağız tadı farklıdır başka bir yerde daha deneyin derim ben evde kendim bile yapıyorum yiyipte beğenmeyen olmuyor😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende müsait bir zamanda kendim deneyeceğim :) pek beğenmedim belki de burası yapamamıştır . Hoş yemekleri genel anlamda güzel ama anlamadım gitti meraklandım evde denemeyi bende düşünüyorum :) keşke bi fırsat bulsam bende sizin yaptığınız magnolia'dan yesem 😁

      Sil
  3. insan var insan müsveddleri var:)onlar heryerde! ayrıca magnoliaya bayılırıım ımmmm daha dün akşam arkadaşmla bahsediyorduk, bebek kıyafeti göörünce aa hamile mi acaba dedim okumadan :D Allah gönlünne göre versin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım daha çocuk düşünmüyoruz bakalım zamanı gelince Allah nasip eder inşallah :) valla biraz sıkıntılı insanlar , garip bi şekilde bakıyorum böylelerine .. Allah hepimizin gönlüne göre versin .

      Sil
  4. İş ortamı cidden önemli başta beni tutan şeyin o olduğunu sanıyordum ama saçma bir hale girdi ortam ne olacak bilmiyorum. Hayırlısı deyip beklemedeyim :) İlk satırların tümüne katılıyorum hepimizin gideceği yer aynı neyin egosu acaba :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski çalıştığım yerdeki ortam çok güzeldi canım o ortamı çok özlüyorum valla yalan yok :( kendi halimde takılıyorum hayır internette yok var ama öyle bloga falan giremiyorum girsem kafam da dağılır ama işte bende hayırlısını diliyorum . Ego fena birşey valla , hepimiz insanız bilmiyorum ama böylelerini görünce eski ortamımı daha çok özlüyorum ..

      Sil

Share