17 Kasım 2017 Cuma

Saç Boyası Günlüğüm 3 / Palette Deluxe Koyu Kumral Saç Rengi 6-0

Çikolata Kahve

Geçen ay 
Çikolata Kahve 'ye boyamıştım saçlarımı.


Salı günü iş görüşmesine gitmiştim , görüşeceğim kişinin işi uzadığı için bende bir yarım saat , kırk dakikaya yakın bekledim. O sırada canım sıkıldı fotoğraf çektim bir baktım kendime saçımda bir kızıllık var hemen fotoğrafını çektim gördüğünüz gibi bayağı bir kızıllık oluşmuş zaten her gün aynaya baktığımda kafamda o kızıllığı görüyordum hatta saç boyası bile almıştım ama bir türlü boyatmak kısmet olmuyordu o günden sonra hemen boyattım zaten ☺


İnternet'ten araştırma yaptım hatta bir iki tane video izledim sonunda "Palette Deluxe Koyu Kumral 6-0"'ı tercih ettim.

Şimdi sıkıntı şuydu normalde bana iki tüp boya lazımdı , o kadar aradım taradım aldığım yerde başka bulamadım nedeni ise %40 indirim vardı boyalarda bu yüzden hemen bitmişti.


Ertesi gün gittiğim de ise aynı kız'lı kutu yoktu bende sol taraftakini aldım içimden de diyorum " ne olabilir ki sanki sarıyla farklı bir rengi karıştırıyorum en kötü siyah olur "diye düşündüm çünkü ikisi de farklı kutular ya insan tereddüt ediyor , tereddüt renkten dolayı değildi , iki farklı boya saçıma zarar verir mi diye düşündüğümdendi yoksa dedim ya olsa olsa siyah olur ne olacak ☺


Ön kamera çekimi

Arka kamara çekimi
Yine Anneciğim boyadı saçlarımı.

Sonuç bu şekilde ben çok beğendim hoş siz siyah görebilirsiniz fotoğraflarda siyah çıkmış ( bu ışıktan da kaynaklı oluyor ) şu an saçım ne çok siyah ne çok kumral ne çok kahve yani hepsinin ortasında bir renk çok az bir kahverengilik var o da göze batmıyor ☺

Ben bu boya markasını inanılmaz beğendim kesinlikle bir daha kullanırsam Palette'yi tercih edeceğim ve Palette'nin beyaz kapaması çok iyi bir tane bile beyazım kalmadı . (geçen ay ki Koleston boyasın da beyazım kalmıştı da )

Saçımdan gayet memnunum ama bir daha boyatmayı düşünmüyorum bir kaç ay geçsin saçımı kuaföre gidip boyatacağım farklı bir renk belki ombre yaptırırım ☺ Sakin sakin , tabii ki ombre değil de sombre diyorlar ya o tarz bir şey yaptırırım malum esmerim ve sarı bir ombre bende hiç güzel durmaz. Mesela teyzem yaptırıyor ki teyzemin yüzü benimkine göre daha esmer .  Benim yüz bölgem , kollarıma ve bacaklarıma göre daha soluk anca pudra, allık falan sürünce renk geliyor ☺ Teyzem'de de sarı ombre var ama öyle bildiğiniz ombre değil tahminim sombre gibi çok güzel duruyor , çok canlı ve parlak duruyor , o sarıyı öyle güzel ayarlamış ki yapan kuaför hem yakıştırmış hem de doğallık katmış. Bir kaç ay geçsin hem biraz da saçlarım uzasın para da kazanayım teyzemin oraya gideceğim yaptırmaya gazam mübarek olsun şimdiden ☺

Saygılar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Share