24 Kasım 2017 Cuma

Heyecanlıyım..!

Şuraya bol bol şaşkın , bol bol korku dolu emoji'lerden koymak istiyorum yalnız bu bilgisayar da sadece gülücük çıkıyor , diğer emojil'er gözükmüyor ☺


Öncelikle tüm öğretmenlerin ve öğretmen adaylarının bu güzel gününü kutlamak istiyorum ☺
"Öğretmenler , yeni nesil sizlerin eseri olacaktır" K.Atatürk



Şaka maka Pazartesi iş başı yapıyorum karnıma ağrılar giriyor anlatamam , stres yapıyorum. Neyse ki servis olayını hallettim , servisin başlangıcı benim iki üst caddemmiş , en fazla 7 dakika bir yürüme mesafem var. 

Şimdiden ilk gün ne giyeceğimi hazırladım , etek - gömlek - ceket altıma çizme giyeceğim. Kılık kıyafet biraz sıkıntılı , bot babet falan yasak , tişört yasak , el örmesi kazaklar yasak , kot ve kota benzeyen pantolonlar yasak.. Yasakta bakalım gittikçe göreceğiz bunları , benim çalışacağım yer ayrı bir alanda olacak ama yemeğe falan holdingin içine gireceğim bu yüzden direkt göz önünde bulunacağım. Dediğim gibi gittikçe ,gördükçe öğreneceğim bazı şeyleri.



İlk günden beklentim sadece baş ağrımın olmaması :( Migren var ve hemen bir şeyleri stres yaptığımda başıma ağrılar giriyor , migren olduğu için yatmadan da kolay kolay geçmiyor bu yüzden sizlerden böyle mübarek bir cumada bol bol dua istiyorum.

Artık blogumu bir sonraki hafta sonu mu yazarım yoksa uzunca bir zaman olmam mı orasını zaman gösterecek malum sabah 06:00 olmadan kalkacağım ve servis beni 06:25'de alacak ilk bir hafta küt diye hemen uyurum diye düşünüyorum :( Kurtköy'e gittiğimde de öyle olmuştu zamanla alışmıştım ,daha doğrusu alışmaya çalışmıştım.Çarşamba ve perşembe işlerim vardı erken kalktım sabah saat 07:30 gibi ,  bir de dün evrak teslim ettim falan derken bugün o iki günün acısını çıkarttım 10:30'a kadar uyudum anca kendime geldim. Hani serviste de uyuma huyum yok ki olsa belki kendime geleceğim , bakalım bir kaç gün sonra serviste uyumayı deneyeceğim  .

Zaten biliyor musunuz sabah yataktan kalkması zor yoksa insan bir yüzünü yıkadığı anda kendine geliyor (tabi gece saat 2'de- 3'de yatmadıysa) o yüzden bu soğuk havalarda yataktan kalkmayı becerirsem gerisi kolay bir de evliyim eve gelip yan gelipte yatamıyorum Kurtköy'de ki gibi , yemek yapmakla uğraşacağım etrafı toparlayacağım bilmiyorum Serhat'a da söyledim "ilk gün benden umudu kes başım ağrırsa gidip Annende yersin ben yatarım" dedim ☺

Allah yardımcım olsun diyorum..

Saygılar..

10 yorum:

  1. Bol şans canım her şey çok güzel olsun senin için :***

    YanıtlaSil
  2. bir migren hastası olarak umarım migrenin tutmaz. Pazar gecesi erken yatmaya özen göster. Kıyafet konusuna gelince sıkıntılı bir durum ama zamanla alışırsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma canım ya daha önce çalıştığım yerde kot yasaktı oda cuma cumartesi pazar günü girebiliyorduk , 1 ay çalıştığım yerde de sıkıntı yoktu burada bakalım artık gidip bir analiz yapacağım :) bende erken yatayım diyorum umarım heyecandan uykusuz kalmam :)

      Sil
  3. İnsan bedeni saat gibi. Birkaç günde alışırsın, merak etme.
    Her şey umarım beklediğin gibi gelişir.
    Allah cümlemizin yardımcısı olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin . Umarım öyle olur herşey istediğim gibi ilerler çabuk alışırım sabah kalkması biraz zor olacak :)

      Sil
  4. Hayırlı olsun, şimdiden başarılar.

    YanıtlaSil
  5. İş günlerin nasıl geçtiiiii🙈🙈🙈🙈💃💃💃💃 geç oldu ama hayırlı olsun kuzucum❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoğun ve tempolu geçti canım , yorucuydu :) blog yazacağım bu konuda yalnız pek vakit bulamıyorum .

      Sil

Share