30 Nisan 2015 Perşembe

Sevgili Günlükcüm / 23

                                                                            3o.o4.2o15 / Perşembe 



Sevgili Günlükcüm ,

Bugün sabah kalktım. Elimi yüzümü yıkadım falan diye bir giriş yaparmışım :) Eskiden yazdığım günlükler geldi aklıma.Eskiden nerde böyle bloglar, facebooklar, twitter'lar. ( tabi benim hala daha face'im ve twitter'ım yok o ayrı konu daha doğrusu dondurulmuş durumda ) Her akşam eve gelip o gün ne yaptığımı yazardım bazen hiç yazasım gelmezdi kısa kısa özetler geçerdim. İlla ki herkesin bir günlük tutma merak'ı vardır ben yaklaşık bir 4-5 yıl boyunca bi fiil yazdım hiç bırakmadan.Sonra internet hayatıma girdi , nam-ı diyar "msn" de takılmaca başladı sonra günlük oldu sana yıllık hatta asırlık :) Anı şeklinde yazayım dedim ama artık sıkıldığımı fark etmiştim sonra da tamamen bıraktım. Şimdi eski günlüklerimi okuyorum da pek bir gülüyorum halime ya gençliğim, arkadaşlarım , dostlarım , yaptığım muzurluklar falan beni pek bi güldürüyor :) Bu arada size şöyle söyleyeyim günlük yazıpta bırakmayan tek bir insan tanıyorum oda en küçük teyzem 15-20 yıldır yazıyordur ben daha çok küçükmüşüm başladığında ee eminim ki 20 yıl geçmiştir. Aslında bir ara sorayım bari kaç yıl olmuş diye.. Ne güzel düşünsenize , 20 yılınız bir defterde saklı ..


Sevgilime bir jest yapayım dedim ve bugün'ün hatrına kendisine Çikolata Sepeti'nden harfli çikolata gönderdim. Fotoğrafta çok belli olmasa da aslı'nı da hemen paylaşıyım :)


Daha önceden bir çok kez gönderdiğim için hatta ilk doğumgününde 44'lü (yukarıda ki 22'li ) gönderdiğimden bu sefer biraz daha zarif birşey olsun dedim. Zarif dediğim malum yıl dönümü değil , doğum günü değil , ilk konuşmaya başladığımız , ilk mesajlaşmaya başladığımız tarih olduğu için anca bu kadar olur diye düşündüm :) He Sevgiliden gelen ilk mesaj ise " Yağmur " :) bu yani..

Bence erkeğe gönderilecek en güzel hediyelerden biri ( tatlı seviyorsa ) çikolata. Çiçek hiç göndermedim. Ya bu şekilde çikolata yada kalpli , drajeli çikolatalar gönderdim. Bu arada tadını soruyorsanız ; çok lezzetli :) Bir kere anneme göndermiştim de oradan tadına baktım pek bir güzel sizde gönderebilirsiniz :) 


Fotoğraf Kaynağı : Keyifli Org

Eveeet blogger arkadaşlarım haberiniz olsun ben 4 gün yokum :) Nasıl oluyor anlatayım ;

Yarın 1 Mayıs resmi tatil. 23 Nisanda ben çalıştığım için sıramı salmış oldum ee hafta sonu da çalışma sırası gene bende değil :) Bu durumda 1-2-3 Mayısta güzel bir tatili haketmiş oldum. Pazartesi günü ise Sevdiceğimle ortak arkadaşımız var. Sevgilim hatta nikah şahidi olacak. Öğlene kadar izin almış , bende yıllık iznimden bir gününü düşürdüm (kaldı 9 gün yapacak birşey olmayınca böyle ara ara kullanıyorum ) bu sayede oldumu size 4 gün izin :)

Ayaklarımı uzatıp dinlenme fırsatı pek bulamıcak gibiyim. Yarın kış modundan yaz moduna geçip bütün bir dolabı indircem ve atılacakları atıp giyilecekleri düzenlicem. Puf kış gibi değil ki yazın daha bir fazla kıyafeti oluyor insanın valla neyi nereye koyacağıma şaşırıyorum. Eee yazlıkları çıkarırken güzel bir oda temizliği de yapmam gerekiyor..Cumartesi sarı kuzum Emre'nin doğumgünü , pazar günü düğün var , pazartesi nikah falan filan pek koşturmacalı geçecek :)

                                                 Salı günü yeni postlarla görüşmek üzere :)
Saygılar..

2 yorum:

  1. Temizlikti falan derken acaba işe mi gitseyidin:) sanki anlatırken yoruldun ama tabi bu işlerin de yapılması gerek şimdiden kolay gelsin tatlım;) Bu arada Yagmurcugum çekilişime katılmak istersen profilime göz atmanı isterim;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bazen insan düşünmüyor da değil evde temizlik yapmaktansa çalışmayı tercih ederim :) ama yapmak lazım yarın bir gün evlenicem :))
      Bakıyorum tatlım hemen.

      Sil

Share