10 Nisan 2015 Cuma

Sevgili Günlükcüm / 21

1o.o4.2o15  / Cuma

Sevgili Günlükcüm ,

İçimden yazmak gelmiyor diye birşey söyleyemeyeceğim çünkü yazacak birşey bulamıyorum :) Zaten benim şansıma ! Post yazacak bir sürü konum olur yoğunluktan yazamam. Şu sıralarda daha soğutma sezonu açılmadan birazcık rahatım bu sefer de yazacak konu bulamıyorum :)

Gün içerisinde bloguma girip bazı postları okuyorum , kontrol paneline bakıp "kimler ne yazmışta gelmiş bloguma " diye kontrol ediyorum :) 


Bu aralar hayatımda ki en büyük atraksiyon çocukluk arkadaşım Mehtap'ın 20 Eylül'de evleneceği haberi oldu :) Dün içerisinde bir mesaj " 20 Eylül de kimseye söz vermeyin " diye. Hemen aramızda bir konuşma geçti çok heyecanlandım. Diyorum ya çocukluk arkadaşıyız bebekliğimiz bile beraber geçti.. Çok sevindim. Küçükken birbirimize söz vermiştik " birbirimizin nikah şahidi olacağız " diye. Ayy nikah şahidi olacağımmm a dostlar pek bir heyecanlandım...

Eskiden aramızda konuşurken (Ben-Mehtap-Havva) biri en son ben evlencem diğeri en son ben evlencem bir başkası bence ilk Yağmur evlenecek derlerdi. Ben ise " İlk önce Havva sonra Mehtap sonra da yani en son da ben evlenicem" derdim. Hahaha tabii bu süre içerisinde bana gökten para yağmadığı ,sayısal loto , toto vurmadığı sürece benim dediğim oluyor en son ben evleniyorum :) Kısmet bu işler. Kimisi diyor ki" Hayırlı iş bekletilmez " kimisi diyor ki " Geç olsun güç olmasın " :) Ben Geç olsun güç olmasın taraftarıyım..


Pazartesi'den bu yana İstanbul şöyle güneşli bir havaya hasret kalmıştı. Bugün güneşli fakat hava esiyor. Zaten İstanbul'un şu an ki hava durumu 11 derece :) Yaz gelmedi mi ne ? Bu sene bayağı bildiğiniz kar kış gördük.Dün haberlere baktığımda bir çok ilde kar yağışı meydana gelmiş (zaten soğuğundan belliydi ) nitekim İzmir'e bile kar yağdıysa benim diyecek sözüm yok :) Geçen sene ki bazı yazılarımı okuyorum da geçen sene bu zamanlar erik yemişim bu günlerde dondurma sezonunu çoktaaan açmışım .. Hava ne kadar iyiymiş ki dondurma sezonunu açmışım. Şimdi yesem ertesi gün boğazcıklar ağrımaya başlar..


Cumartesiden itibaren her ne kadar çarşamba günü yağışlı olsa da havalar ısınıyor diyebilirim :) Pazar gününe bakar mısınız günlik gülistanlık. Yalnız biz nişanlıcığımla hala bir plan yapamadık. Eğitimi olacakmış 1 ay boyunca hatta 1 ayı da geçebilirmiş =( Bu da demek oluyor ki hafta içi iş hafta sonu iş gereği eğitim..


Güzel ve mutlu bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle :)
Saygılar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Share