14 Mart 2014 Cuma

Sevgili Günlükcüm / 3

                                                   
                                               
                                                                                                       
                                                                                              14.o3.2o14  / Cuma


                  Sevgili Günlükcüm ,

                  Bugün saatlerin geçmesini ve bir an önce gece 01.59 olmasını istiyorum.Neden mi ? İş bitsin , hafta sonu olsun diye değil.. Sevgilime kavuşmak için...!! Daha önceden biletimi 02.59'a almıştım ama Sevgilimin son dakika Çarşı iznine erken çıkacağını öğrendiğim için hemen değiştirip 01.59'a aldım..Allahın izniyle yarın saat 07.00-07.30 gibi Balıkesirde olacağım.. Hatta yarın bu saatlerde Sevgilimle Balıkesir'in sokaklarında elele yürüyeceğiz..O kadar çok heyecanlıyım ki resmen kalbim küt küt atıyor. 2 aydır hasret kaldığım Sevgilime kavuşmak için sabırsızlanıyorum.. Allahım sağ salim gidip dönmeyi nasip eder inşaallah. O kadar özledim ki.. Özlemin bir adı yok , bir tarifi de yok.. Biz birbirimizi 1 gün bile görmeden dayanamazken şimdi 2 ay oldu ve dayanmak çok zorlaştı..Askerden önce sadece en fazla Sevgilimi 7 gün görmemiştim ..Sevgilim çalışmak zorundaydı bende tatile gitmiştim. En fazla 1 hafta uzak kalmıştık şimdi ise koskocaman 2 ay..
                   Her zaman şunu derim; Askerde olanlara,Asker yolu bekleyenlere Allah kolaylık versin.Bazen Sevgilime söylerim " İlerde bir oğlumuz olduğunda bir de onun için Asker yolu beklemiş olacağım " diye. Evet beklemek çok zor.. Hele de çaresizlik.. İstediğin zaman arayamamak , istediğin zaman ulaşamamak o kadar zor ki.. Elini tutamamak , sarılamamak , kokusunu hissedememek o kadar zor ki..Bugün Şafak 88 ve illere düşmemize sadece 1 hafta kaldı .. Nitekim Serhatıma göre şafak 86 :) olsun , Sevgilimin dediği gibi olsun ama daha fazlası olmasın.. Ben internette ki hesaplamaya göre gidiyorum ama Serhatım daha az söylüyor.. Umrumda değil hatta 86 olmasın 80 olsun.. Sadece 88 den daha fazla olmasın.. Kısa dönem olmasına rağmen ne kadar zor geliyor insana .. Hele bir de uzun dönem olsaydı .. Dayanamaz kesin her hafta giderdim..Yine de Allahıma binlerce kez şükürler olsun ki yakın yere düştü..Allah herkesi ailesinden uzak , sevgilisinden uzak yerlere Askerlik yerini düşürmesin.. Herşeyden önce Allah Hayırlısını versin..Bu mübarek Cuma gününde Allah herkesi tüm sevdiklerine tez zamanda kavuştursun. Amin..
                   
                   Pazartesi günü detaylar için görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Share