11 Mart 2014 Salı

Sevgili Günlükcüm / 2

                                                                                                    11.o3.2o14  / Salı


        Sevgili Günlükcüm.
     
        Blogları gezinirken en çokta " Seyahat bloglarını " okumayı seviyorum tabii herkesin değil..Yalın ama akıcı bir anlatımı olan blogları..Bazen öyle güzel anlatımlar oluyor ki insan kendini de orada hissediyor..Karşı tarafla birlikte yaşıyor o anları.. Ama bir yandan da en çok bu "seyahat bloglarına " isyan ediyorum nedeni ise;hem gezmek için zamanları olması , hemde tabii ki biraz da maddi durumun iyi olması gerekiyor.. Hadi maddi durumuda geçtim vakit bulmalarına hayran kalıyorum..Ben bazen iki adımlık yola gitmeye bile üşenirken İstanbuldan çıkıp Şanlıurfaya, Hataydan çıkıp İzmir'e gidenlerin enerjisine hayranım.. Aslında zaman çok kısa ve hayatı gerçekten dolu dolu yaşamak lazım..Bende mesela şu aralar Karagül dizisi sayesinde Halfetiyi görmek çok istiyorum..Ve her zaman olduğu gibi İzmir'i doyasıya gezmek istiyorum.. Biri bana sorar "Yağmur sen nerelisin " bende " gönlümden geçen mi yoksa aslen mi ?" diye sorarım.. Önce böyle tuhaf anlamsız bir biçimde bakıyorlar sonra da herhalde içlerinden,bu kız ne saçmalıyor  diye düşünüyorlardır..Evet benim cevabım ise " Gönlümden geçen İzmir ama aslen..." diyorum..Ben Ege insanıyım;Balıkesir , Edremit , Akçay , Altınoluk , Küçükkuyu , Ayvalık , Bodrum v.s. hep gezdim ama İzmir de sadece Çeşmeye gidebilmiştim oda kaç yıl önce ve çok kısacık bir tatildi açıkcası oranın güzelliğini tam yaşayamamıştım..Allah izin verirse Sevdiceğimle evlendiğimiz zaman eh biraz da paramız olduğunda bende gezmek istiyorum önce İzmirden başlayacağım tabii :)
       Bu yüzden Günlükcüm, seyahat bloglarını çok sevsemde okudukça bir yerlere gidesim geliyor bu yüzden duraksıyorum..Ama yine kendime engel olamayıp okumaya devam ediyorum..En azından hem bilgi birikimin artıyor hemde ilerde gittiğimde nerelerde denize girebilirim ?nerelerde yemek yiyebilirim ? nerelerden hediyelik eşyalar alabilirim ? nerede kalabilirim ?diye soruların cevabını buluyorum..Şu sıralarda taktım Maldivler'e :) Sevgilime " Aşkım Maldivlere gitsek Balayında olmaz  mı ? " sorusunun cevabını çok kısa bir şekilde aldım " O kadar çok paramız olduğunda gideriz Aşkım :) " Haklı aslında Maldivlere gitmek gerçekten bayağı maliyetli bir iş .. Otele vereceğin parayla neredeyse Uçak bileti alacağın para aynı :) Allah büyük belki hayallerimi gerçekleştirebiliriz..

                    "Hayaller gerçekleştirmek için vardır "  
               

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Share