13 Ekim 2018 Cumartesi

Şimdi okullu oldum =)

Gidip farklı bir şehirde örgün öğretim olarak okusaydım , herhalde açık öğretimden daha kolay hallederdim işlerimi , o derece stresli geçti =)

Atatürk Üniversitesi Açık öğretim Fakültesi Çocuk Gelişimine girdim , bilmeyenler için bir kez daha dipnot ekleyeyim , belki o gün postumu okumamış olabilirler değil mi canım ? =)


E-devlet üzerinden kayıt yapacağımı bildiğim için o hafta sonu epey rahat geçti benim için .
 3 Eylül Pazartesi günü geldim şirkete , e-devlete girdim , oraya tıkladım buraya tıkladım herhangi bir kayıt alanına denk gelmedim, he denk geldim ama bana uygun bir şeyler yazmıyordu. O an hala şunu düşünüyorum “ herhalde sabah daha erken ya o yüzden açılmadı sistem”. Saat 9’da tekrar girdim ve orada şöyle bir not vardı , belki bu not daha önce ki girdiğimde de vardı ama ben dikkat etmemişim , 2008 yılı öncesi mezunların e-devlet üzerinden diploma bilgileri gözükmediğinden ben kayıt yapamıyormuşum , tabii bende 2006 mezunu olduğum için bir an bir hayal kırıklığı yaşadım , bir de Anadolu Üniversitesini biliyorsunuz aöf büroları var işlemler kolay oluyor , internetten falan ödeme yapabiliyorsun. Ama bunda öyle bir seçenek yok.

Neyse efendim ben hemen Atatürk Üniversitesinin müşteri hizmetlerini aradım , önce ücreti yatırmam gerektiğini , daha sonrasında internet sitelerine giriş yapıp online kayıt yaptırmam gerektiğini , kayıt yaptırdıktan sonra ki çıkan “ eksik evrak formunu “ doldurup , diplomamın aslı gibidir kaşesiyle , Erzurum’a göndermemi istediler.Ölme eşşeğim ölme dedim =)

 Benim aklımda kredi kartıyla ödeme yapmak vardı ama ne yazık ki sadece Vakıfbank , Halkbank ve Ziraat bankasından ödeme kabul ettiklerinden ve bende de bu kartların hiçbiri olmadığından internet bankacılığıyla ödeme işlemi hayal oldu ! Molamda Vakıfbank’ın genel müdürlüğü var burada , oraya gittim , veznede ki adamda pek bir şey bilmiyordu ama nakitte yoktu bende kredi kartıyla bankamatikten ödeyebilir miyim dedim adam deneyin dedi. Neyse bankamatik  kabul etmedi , kabul etmemekten ziyade TC ile giriş yapıyorum “ öğrenci bulunmamakta” dedi. Haydaaa  ! öğle arasından yarım saat kıstım AVM’de ki Halkbank ATM’sine gittim , denedim denedim orada da olmuyor aynı hataları veriyor delirdim , bir de sıcak , zaten sıcakta böyle koştur koştur yürümekten nefret ederim. 

En son Annemi aradım , o da Acıbadem’de olduğunu bildiğimden Annem yatırdı ama öyle kalabalıkmış ki Halkbank da sıra gelmez diye düşünüp Vakıfa gitmişte oradan yatırabilmiş çok şükür . Hemen internetten de kayıt yaptırdım . Tek bir sıkıntı kalmıştı geriye diplomam neredeydi ? Çünkü bu eve ocakta taşındığım için acaba nereye koydum diye bütün gün düşünüp durdum neyse ki eve gittiğimde bir tane ıvır zıvır dolabım var onun içine koymuşum da buldum =D

 Salı günü evrakları tamamladım,diplomanın fotokopisini çektim, içine de iki tane fotoğraf ekledim (ki telefonda konuştuğum çocuk fotoğraftan bahsetmemişti ben tekrar aradım sesli yanıttan dinledim işimi garantiye almak için orada söylediler de o sayede koydum). Şimdi benim Cuma gününe kadar göndermem lazımdı ben Salı gününden hallettim , bir de Erzurum diye düşününce geç gider dedim ama bir baktım ki Çarşamba günü saat 16.30 gibi teslim edilmiş.

Perşembe günü bu sefer Erzurum’u aradım“ ne zaman kayıt işlemleri olur , merak ettim, bir problem var mı yok mu bilemedim , istenilen tüm evrakları gönderdim “ dedim.Kadın da bana “ diplomanın onayı var mı aslı gibidir diye “ dedi. Bende “ ben 2006 mezunuyum daha önce noter tasdikli onayım var ekstra bir şey yapmadım “ dedim. Kadında “ herhangi bir problem olursa ararlar sizi” dedi ama ister istemez içime kurt düştü önlü arkalı fotokopi çektim ben , arkasında noter tasdikleri var ama eski yani , 2007-2008 falan , stres yaptım sonra ne oldu dersiniz ? Aradan 10-15 dakika geçti mesaj geldi “ Kesin kayıt işlemleriniz tamamlanmıştır. Fakültemizi tercih ettiğiniz için teşekkürler” diye.Bütün içimde ki sıkıntı gitti. Sonra hemen internet sitelerine girdim , şifre aldım ve profilim karşımdaydı J Bunu da atlatmış olduk şükür dedim..


Bu işlemlerden sonra istanbulkart’a üye oldum ama sistemleri beta sanırım sürekli beni sistemden atıyordu , güç bela öğrenci kartına başvuru yapabildim , en son kısma geldim ödeme yapcam ama ödeme yapamıyorum.Hata veriyor sürekli. Kredi kartı , banka kartı ikisini de denedim olmuyor. Akşam evde Serhat’ın kartıyla denedim oldu =D kartım da Çarşamba geldi.


Ee boşuna okullu olduk demiyorum kırtasiye alışverişi bile yaptım ama uygun fiyatlılardan marketten aldım =) uçlu kalemim vardı onu çekmedim , silgim de daha önceden vardı zaten diğer hepsini yeni aldım seviyorum kırtasiye alışverişini , hani illa okul okumasam da olur , muhakkak her sene ufak çaplı bir şeyler alırdım ama bu sefer epeycene aldım =) Perşembe günü dersler başladı bakalım inşallah iki yılda bitiririm okulu.

9 yorum:

  1. Hayırlı olsun kızım.Bayağı zahmetli olmuş ama rahatlamışsındır. İkinize de sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) zahmetli oldu evet ama sonunda değdi .

      Sil
  2. Hayırlı uğurlu olsun Emeğinizin karşılığını alırsınız inşallah

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı bir eğitim öğretim yılı olsun, epey bir maceralı olmuş. Mezun olunca ilk günden önceki günü hatırlar gülümsersin inşallah.

    YanıtlaSil
  4. canım tebrik ederim. Hakkında hayırlısı ne ise o olsun. öpüyorum çok :*****

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım derslerle boğuşmaya başladım doğru düzgün girip iki lafın belini de kuramıyorum şu blog da :) en kısa zamanda ben de yeni yazılar başlayacağım inşallah .

      Sil

Share