16 Ekim 2018 Salı

Bugün Benim Doğum Günüm !

Bugün benim doğum günüm ,artık 20'li yaşların sonuna geldim.Çok değil yolun yarısına da 6 sene kaldı.

Hiç unutmuyorum 20 yaşıma girdiğimde depresyona girmiştim..Oysa ki en güzel yaşlardan biriymiş nereden bileyim.. Şimdi o depresyonun üzerinden 9 yıl geçti ve seneye Allah izin verirse ölmez sağ kalırsak 30 olacağım :)

Neyse ki minyon tipliyim de gören 24-25 sanıyor , bu güzel oluyor işte:) Bende kendimi ruhen daha yaşlı görüyorum ama bedenen bazen şımarıklığım tutmuyor değil "kim der ki bana neredeyse 30 " diyorum . Şımarıklık işte =D

Sağlıklı , huzurlu senelerimiz olsun hep birlikte inşallah :)


11 yorum:

  1. 29 'u doya doya yaşayın.(Ben ay 30 olucam 30 olucam diye bunalımlara girmiştim,anlamadan geçti gitti güzelim 29'um:)) Oysa ne güzel yaşmış 29.)
    Doğum gününüz kutlu , mutlu olsun,nice güzel yaşlar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle çok teşekkürler ..
      Ya ay farkı da sıkıntı 2.5 ay sonra sene bitiyor ben 30 olmuş olacağım şöyle yılın ilk aylarında doğsaydım epey bi 29 u yaşardım 😊

      Sil
  2. Doğum günün kutlu olsun. Her yaş kendine göre güzel. Ben 30 da sabitledim zaten. Artık 30+ benim için her geçen yıl :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim . Sağlıklı seneleriniz olsun .

      Sil
  3. ama geç kalmııışııııııım :( nice mutlu yıllara canım benim tüm dileklerin , isteklerinlerin gerçek olsun sağlıkla yaşa inşallah . 30 olcam Kasım daaaaa 29 umun son 14 günü :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için canımm. Şimdiden bende yeni yaşını kutlarım :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Ay canımcım ne oldu bilmiyorum ama bana mailler düşmemiş daha yeni gördüm yorumları hep :)

      Sil
  5. Büyük Blog Takibi Etkinliğinden geliyorum. Blogunuz çok güzel takipteyim sizlerde benim blogumu takip ederseniz sevinirim. https://www.cihan7.com İyi bloglar.

    YanıtlaSil

Share