20 Eylül 2018 Perşembe

Saç Boyası Günlüğüm 4 / Esmer tene Gölgeli Saçlar

Her ne kadar saçıma ombre yaptırmak istesem de , kuaförüm sonucunun pek güzel olmayacağını söyledi ve eğer istersem saçıma gölge yapabileceğini söyledi bende madem gelmişim , kafaya da koymuşum o zaman "tamam"dedim.

26 Mayıs Cumartesi günü , o gün iftara Anneannemler de toplanacaktık bende öncesinden Acıbadem'e geçer saçımı boyatıp oradan da minibüse atlar Anneannemler'e giderim diye düşündüm.


Çok sıcaklara kalmadan evden çıktım iki vesait yaparak Mithat Yalçın Kuaföre gittim.Aslında Ümraniye ile Acıbadem yakın , motosikletle en fazla 15 dakikanı alır , ama ters işte . Acıbadem'e gitmek için iki vesait yapmam gerekiyor.

Saçıma balyajlar atıldı ve sonucunun ne çıkacağını bilmeden beklemeye başladım , saçlarım yıkandı ve de ne göreyimmmm..


Saçım sapsarı =D daha doğrusu o an bana o kadar sarı geldi ki saçım , resmen şoka uğradım , konuşamadım bile =D Alışmamışım ya , kendi rengi (daha sonraları boyattım ama hiç boyatmadan önceki rengi) koyu kestaneydi , yazın denize falan girdikçe biraz açılırdı ama ben ilk defa bu kadar açık bir renk gördüm saçımda resmen ŞOK..!

Saç kesildi , fön falan çekildi daha güzel durdu tabi o ıslak haline göre ama bir türlü alışamadım.
Anneanneme geçtim " Anneeee ben sarı oldum " dedim Annem'de " hayır gayet güzel olmuş " dedi.

Bu da öncesi ve sonrası :)


,

Aradan 1 ay geçti saçım böyle oldu :) 

Ee tabi alıştım da artık ilk zamanlar sarı sarı geziyor gibi hissediyordum kendimi , ama şimdilerde çok rahatım iyi ki yaptırmışım diyorum bir de şey diyorlar , "ifadeni yumuşattı "diye , kimileri de" doğal duruyor bence göze hiç batmıyor" dediler. Valla gerçekten dedikleri gibi hem yüzümde ki ifadeyi de yumuşattı , hem de göze batan bir renk olmadı doğal durdu.

Şimdilerde ki hali :)
Kapalı alanlarda daha koyu duruyor , açık alanda da işte böyle :) Bir de yıkandıkça daha çok açıldı ve saçım üç ay da yine uzadı =D 

Sevdim ama her ne kadar Serhat " bu ne gittikçe daha da sarı oluyorsun bir daha boyatma " dese de ben pek oralı olmuyorum =D Adamın böyle renklere takıntısı var , zaten bir daha boyatır mıyım bilmiyorum ki idare eder şimdilik bu saç beni. 

Sağlıkla , bakımla kalın.
Saygılar..

4 yorum:

  1. Çoook güzel olmuş gerçekten,ifade yumuşatmış katılıyorum ve yaşınıza gitmiş.Komşumun kızı geçen yaz başı aynı şekilde yaptırdı olmadı diye ağladı koyu renk boya aldı ben boyattım sonra tekrar pişman oldu.Geçen hafta tekrar açtırdı.Size çok yakışmış hiç üzülmeyin.Kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğenmenize sevindim :) Saç önemli bir konu , herkese de güvenemiyorsun . Ben nerede oturursam oturayım hep aynı kuaförüme gidiyorum , memnunum 😊biraz tuzlu oluyor fiyatı ama değiyor..
      Sevgiler ..

      Sil
  2. Kuaföre o kadar uzağım ki resmen kesim için gidiyorum :) Saçların maşallah gür ve sağlıklı görünüyor kuzum güle güle kullan :**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende senede bir anca gidiyorum canım ☺️ Değişiklik oldu sevdim alıştım da . Teşekkür ederim canım .

      Sil

Share