2 Eylül 2018 Pazar

Eylül mü geldi ? Ne var ne yok peki ?

Bayram da bitti , mesaiye de başlandı , aynı hafta 30 Ağustosta'da izin yaptım şimdi en yakın 29 Ekim var =D ne kadar zamandır bayram tatilini bekliyordum yalan yok, her ne kadar İstanbul'da kalmış olsam da kafa dinledim , yıllık izin kullanmaya gerek kalmadı daha doğrusu sadece bayramdan önce iki gün izin kullandım onda da denize gittim ve hafta içi halletmem gereken işleri hallettim.


Her şer'de bir hayır vardır derler ya , tam da yıllık iznimde (7 Ağustos) bakın balkonuma kimler gelmiş :) Anne kedi ve yavrusu Şanslı. İsmini şanslı koyduk :) Ama şanslının ömrü kısa sürdü , hayır ölmedi ama nereye gitti bilmiyorum :( İki hafta anne-yavru durdu. Sonra bir gün bir sabah kalktım baktım ki ikisi de yok , tam da bayram zamanındaydı çok üzüldüm gelirler diye düşündüm gelmedi. Yavru yok , ama anne kedi her akşam benim eve geldiğim zaman geliyor, ona yemek veriyorum yiyor ve gidiyor :(


Gitmeden önce ki son gün çekmiştim bu fotoğrafı baksanıza şunun tatlılığına . 

 Onlara marketten koli almıştım , sosislerle etlerle besliyordum , her sabah sırf 10 dakika erken kalkıp yemek hazırlıyordum ama yok işte gitti :( Annesi alıp bir yere götürdü herhalde ve bir daha da geri getirmedi. Şanslı , çamaşır asarken yanıma geliyordu , yeni yeni yürümeye başlamıştı. En çokta şöyle doya doya sevemedim ya o içime oturdu :( Çünkü yaklaşınca anne hırlıyordu gerçi ilk zamanlar hep hırlıyordu sonra alışmıştı o kadar çok hırlamıyordu ama ben yinede cesaret edemiyordum annesi tırmalar diye.. Neyse ne yapalım Anne bana geldiği sürece ben onu beslemeye devam edeceğim.


11 Ağustos Cumartesi günü , şimdi çalıştığım yerde ki arkadaşım Eda'nın Fatih Akgün Hotel'de kına gecesi oldu. O gün Serhat'ın'da Beşiktaş'ta DJ'lik işi vardı onla birlikte motorla gittim. Beşiktaştan da direkt otobüse bindim önünde indim , dönerken ise üç vesait yaptım yer altından hiç çıkmadım =D Metroyla Yeni kapı , oradan Marmaray , oradan da yine Metro yaparak Ümraniye'ye geldim 1 saat bile olmadan evime gelmiştim.Bu arada Marmaray'a da ilk defa bindim =D

Ben - Çağla - Eda - Dilek-Özge

Fotoğrafta 32 dişi göstermişim , çok kötü gülmüşüm ya ama hep beraber doğru düzgün fotoğrafımız buydu :)

Havuz başının olduğu kattaydı kına gecesi , insanın baktıkça havuza giresi geliyordu :) Organizasyon şirketiyle anlaşmıştı bir değil iki dansöz çıkmıştı valla ben çok beğendim. Hem Edoşum çok güzeldi , hem de kına gecesi. 



Bayramdan önce ki cuma günü , son gün diye ayrı bir mutluydum . Bir gün öncesinden saçlarımı örmüştüm uzun saçta ayrı güzel duruyor bu tost modeli ama değişiklik işte ..Sürekli açık bırakmak veya yarım toplamaktan sıkılıyorum. Tamamen toplama gibi bir alışkanlığım olmadığı için değişiklik yapmayı seviyorum :)

Saçımı da boyatmıştım onunla ilgili yazacağım post var ama burada bile belli oluyor rengi :)


Bir tebrik alırım :)

9 günlük tatilde bayram ziyaretlerini bitirdikten sonra , evde boş zamanım oldukça fazlaydı bende önceki senelerin açıköğretim puanlarına bakıyordum evet 150 alsan 2 yıllık 170 alsan 4 yıllık seçebiliyordun ben hayli hayli bu puanların üstünde aldım ama çocuk gelişimi puanlarına baktığımda o kadar yüksekti ki dedim ki ben kesin giremicem. İlk tercihim Anadolu Üniversitesi Çocuk gelişimi, ikinci tercihim Atatürk Üniversitesi Çocuk gelişimi oldu. Hani çocuk gelişimi olmasa da Adalet tercih etmiştim , daha sonraları Halkla ilişkiler , Tıbbı Dökümantasyon ve Sekreterlik diye yazdım da yazdım. Neyse önceki senelerin puanlarına baktığımda kesin çocuk gelişimi ve adalete giremicem dedim o kadar moralim bozuktu ki ben emindim çocuk gelişimi gelir diye. O puanları görünce umutlarım suya düştü kesin Halkla ilişkiler gelecek hemde 4 yıllık dedim. Evet güzel bölüm , ama insan sevdiği bölümü okumak istiyor. Daha önce bankacılık ve sigorta seçtim okumadım , sevemedim çünkü çok fazla sayısal var ve ben sözel mezunuyum zaten sayısalla aram iyi olsa o zaman iktisat falan okurdum.Aöf'ten değil normal bir üniversite tercih ederdim beni her zaman yakan matematik oldu KPSS'de bile..

31 Ağustos gecesi açıklanacak diye uyumadım , ösym'nin sitesini önceden açtım şifremi girdim 00:00 olduğu zaman o kadar yavaşladı ki sistem açılmıyor ben kendi telefonumdan Serhat kendi telefonundan , bir yandan tabletten giriş yapıyoruz olmuyor. Serhat'ta oyun oynamak için bilgisayarı , televizyona bağlamıştı. Neyse kısa bir yol bulduk oradan girdik bende koltukta oturuyorum gözümde pek uzağı seçmiyor , Serhat girdi Çocuk gelişimin Ç'sini görünce bir çığlık attım , tepinmeye başladım Allahtan alt katım boş =D Gittim önce televizyona sarıldım sonra Serhat'a. Hani beni o an Serhat video'ya çekip , internete koysa bayağı tıklanma alırdım o derece =D hemen bizimkilere haber verdim ve benim o gün uyumam 1:30 oldu 5 saatlik uykuyla işe gittim , bütün günde baş ağrısı çektim ama değdi. İlk tercihim olmasa da ikinciye girdim önemli olan Çocuk gelişimine girmekti. Çok şükür Rabbime..!

Allah herkesin gönlüne göre versin inşallah.

14 yorum:

  1. her şey güzelmiş yaaa kına gecesi de en güzeliii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet 😁 kınalar her zaman güzel oluyor ama bu kına bi tık daha güzeldi 😁

      Sil
  2. Umarım yavru kedi geri gelir.Ayrıca okul için tebrik ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay inşallah gelir ☺️
      Teşekkür ederim ayrıca 😊

      Sil
  3. Merhabalar iadeyi ziyarete geldim ve bende sizi takip ediyorum.Okulunda basarilar dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle hoşgeldiniz 😊
      Çok teşekkürler .

      Sil
  4. Öncelikle okulu tebrik ederim. Kediler bir süre sonra yavrularını başka yere taşırlar. Tatil güzeldi, her biten gibi bı yıl da bitti. Elimizde kaldı 29 Ekim. Pazartesi gününe gelmesi, 28 Ekim tatilini harcadı :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet maalesef kedi yavrusuyla gitti bi daha da getirmedi ama kendisi geliyor her gün .
      28 ekim harcandı doğru artık bir daha ki seneye ..

      Sil
  5. Tebrikler kuzucuuuuum :) Saçlrında , güldüğün fotoda çoook güzel gözüküyor :***

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canımm :)
      Arada değişiklik yapmak lazım sıkılıyor insan ya 😁

      Sil
  6. Ay kediye bayıldım. Çok tatlı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle çok tatlıydı ya ama maalesef ömrü benim balkonda kısa sürdü :( geçen gün gördüm kesin oydu ne çok büyük ne çok küçül bir kediydi büyümüş daha da tatlılaşmış 😊

      Sil

Share