19 Nisan 2017 Çarşamba

Tantavi Sosyal Tesisleri / Ümraniye

16 Nisan Pazar günü eşimle önce oylarımızı kullandık daha sonrada havanın güzelliğini fırsat bilerek kendimizi Tantavi Sosyal Tesislerine attık. Bu arada daha önceden de söylemiştim eşimle ikametlerimizi aynı anda aldırmadığımız için ayrı yerlerde oy kullandık , eşimin oy kullandığı okulla sosyal tesis birbirine çok yakındı hava da güzel olduğu için motorla gittik inanır mısınız ona rağmen sıcak bastı bizi.Bizim ev kuzey cephede olduğu için serin oluyor eve aldanıp montlarla çıktık yandık resmen ☺


Biz buraya ilk 2013 yılında gitmiştik zaten o sene açılmıştı.  Tantavi Sosyal Tesisleri yazan yerin üstü restaurant o gördüğünüz alan açık alan , bir de kapalı alanı var. 2013 yılında gittiğimizde açık alan restaurant kısmında oturabiliyorduk (sigara içiminden dolayı,o zamanlar hatırladığım kadarıyla camlar yoktu) yalnız bu sefer gittiğimizde o alanda da içilmediğini gördüm hoş ben sigarayı bıraktım ama eşim maalesef ki devam ediyor ! Neyse restaurant kısmında oturduğumuz da oranın bir sosyal tesis olduğunu birine söylesek inanmazdı çünkü o kadar lüks ki zannederseniz boğaza nazır bir restaurantta yemek yiyorsunuz , fiyatları da gayet uygundu.



Biz eşimle aşağı kısma indik , restauranttan ayrı aşağıda yine çay kahve satan küçük bir büfe yapmışlar daha bir sürü şey vardır da sıcaktan bunaldığım için eşim sıraya girdi bende yer aramaya başladım.

Bu kısımda çocuklar için park var bir de bizim gibiler için ne bilim sadece çay kahve içmek için gelenlere yapılmış çardaklar var öyle bir iki tane değil bayağı var sayamadım. Hatta bunların bile bir kısmında cam var orada sigara içilmiyor , cam olmayan kısımlarda içilebiliyor.

Yer bulmam kolay olmadı , bir masa boşaldı da oraya oturdum.Eşimi beklemeye başladım.


Bir baktım eşim elinde kahve bir de kendine elmalı soda almış geliyor. "Aşkım ben çay bekliyordum senden " dedim oda " değişiklik olsun diye Türk kahvesi aldım " dedi. " Ee aşkım bari sütlü kahve yada üçü bir arada alsaydın ya " dedim ☺ Türk kahvesini severim ama çok aramam bazen akşam üzeri kendime yaparım yada arkadaşlarla bir araya geldiğimiz de. Ben daha çok sütlü Türk kahvesini seviyorum Türk kahvesini suyla yapacağıma sütle yapıyorum gayet lezzetli oluyor ☺

Osmanlı Tarihi kitabı eşime ait, ben de ipadimi yanıma almıştım eşim kitap okurken bende oyun oynadım☺ Yeni kitaplar almam lazım evdekiler bitti bu yüzden bir daha gideceğim zaman bende kitap alacağım yanıma.



1.30 saat falan kaldık bayağı iyi geldi diyebilirim.

Bu arada fotoğraflar eşimin moturunun kaskına takmak için aldığı SJ4000'le çekildi küçücük boyu var türlü türlü huyu var ☺ Taşıma açısından gayet iyi , kullanışlı , görüntü kalitesi belki bir telefonun ki kadar iyi olmasa da yine de bizi idare ediyor. Bir de su altında çekme özelliği de varmış işte ben buna bayıldım , bayıldım bayılmasına da su altı için nereye gideceğiz merak ediyorum tatil planı yok, ben işe giremedim , girsem de iznim olmayacak Ramazan Bayramında Kahramanmaraş'a gidecektik o galiba Kurban Bayramına ertelendi aman kafam dolu valla ☺

Allah hepimizin gönlüne göre versin.
Saygılar..

8 yorum:

Share