28 Nisan 2017 Cuma

Evlilik Yıldönümü Kutlaması / 1. yıl

24 Nisan Pazartesi günü evleneli tam 1 sene oldu bu sıralar iş görüşmelerine gidiyorum bırakın blog yazmayı eve bile zaman ayıramaz oldum. Bugün de eşim işe gittikten sonra tekrar uyumayı demedim ı ıh olmadı bende etrafı topladım,kahvaltımı yaptım,geldim blog yazmaya ☺


Biz evde kutladık daha doğrusu bunun için hiç konuşmadık. Ben çalışmıyorum , eşim şu an tek iş yapıyor ( mayıs itibariyle DJ'lik işlerine çok şükür başlayacak) masraf olsun istemedim yoksa ben kendimi biliyordum başının etini yerdim. Çalışmamak böyle durumlar da zor oluyor ya tek maaş + kira neyse ki yaz geldi de en azından doğal gaz faturası standart gelecek. 

Yemek masasını hazırladım normalde günlük bu yemek takımını kullanmıyorum bugüne özel çeyizimi çıkarttım ☺Amerikan servislerim benim var ama bunu Havvacığım ev hediyesi olarak almıştı o yüzden yine bugüne özel ilk defa çıkarttım.Masayı süsledim,nikah sırasında çekilen fotoğrafları koydum (hala albüm almadık), nikah şekerlerimizi koydum aslında davetiyeyi de koyacaktım da daha hazırlanacaktım o yüzden unuttum ☺



O gün ki menüm ; Mercimek çorbası , karnı yarık , pilav ve cacık .
Eşimin en sevdiği yemeklerden biridir karnı yarık daha önceden de yapıyordum ama bugüne özel ayrıca bir yapayım dedim. 
Eşimi aradım "şuradayım " dedi bende 10 dakikaya gelir diye düşündüm hemen mumları yaktım.


Eşim bir 15-20 dakika oldu gelmedi Allah Allah diyorum mumlar da sönecek.

Kapı çaldı bir açtım elinde çiçek ben şok ☺ Neden şok beklemiyordum hani diyebilirsiniz (etrafımdakilere anlattıklarım da) diyor " yıl dönümünüz alacak herhalde" , " ee alması lazımdı" diye. Eşim sevmiyor ciddiyim özel günlere karşı adamın alerjisi var resmen ☺daha önceden de söylemiştim doğum günlerini bile benimle kutlamaya başladı hiç doğum günü kutlamamış aileden de gelen bir şey bu. Ee çocuğa  bunu aşılarsan çocukta ne görüyorsa onu yapıyor o yüzden suçlamıyorum bende bu durumları çok sonra öğrendim. Biz hala ailecek doğum günü kutlarız , ufak çaplı pasta alıp üfleriz maksat hep beraber olmak doğum günleri insanı bir araya getiren şey çünkü.

Bizim burada yapma çiçek satan bir yer var gidip gelip hep gözüm çarpıyordu eşime de diyordum " alır mısın " diye ama oralı olmuyordu neden almadığı belli oldu bugüne saklamış ☺ Ben çok beğendim , salonuma koydum biraz daha dursun daha güzel bir yer bulacağım çünkü bizim kuş üstüne konuyor üstüne konmasından ziyade pisler diye korkuyorum .


Fotoğraf çekerken ışığı açtık sonrada tekrar kapattık☺

Sessiz sakin bir ortam da mum ışığında yemek yedik herhalde çok uzun zamandır yapmadığımız şeydi hatta evlendiğimizden beri hiç yaptık mı hatırlamıyorum bir ara bu kar yağdığında elektrik yoktu ya işte o zaman mecburi yaptık ☺

Seni Seviyorum Aşkların En Güzeli 

Allah herkese sevdikleriyle birlikte uzun ömürler geçirmeyi nasip etsin.
Saygılar..

10 yorum:

  1. Yaaaaaaa çok güzelsiniz maşallah nice yıllara aşkla :) Tek maaşın bu dırdırlanmalarımıza etkisi büyük bende yutuyorummm ama yapacak bir şey yok halden anlayan insanlarız biz ve böylesi de çok tatlı yeter ki başbaşa bir an olsun bence :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle tatlım anlayışla karşılıyoruz hayırlısıyla güzel bir iş bulsak o zaman her şey çok daha güzel olacak :)
      Hep aşk dolu günlerimiz olsun :)

      Sil
  2. yaa çok tatlısınız maşallahhh nerde ne yediğin önemli değil kiminle olduğun önemli gerisi hikaye ;)mutluluk daim olsunnn ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet beraber olduktan sonra gerisi önemli değil :)
      Çok teşekkür ederim güzel Anne.

      Sil
  3. Ne güzel evde tek başınıza kutlamanız daha özel olmuş bence. Allah mutluluğunuzu daim etsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru , daha özel ikimiz baş başa olduk :)
      Güzel dilekleriniz için teşekkürler.

      Sil
  4. Yaaaa çok güzeeel. Maşaaallah. Dün gibiii be yağmurcum. Bir an önce evlenmek istiyorum. Sabah sabah hayallere daldım valla. Düğünüm seneye martta off çok varmış:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende nişanlandıktan sonra daha 1 sene var diyordum sonrasında o kadar çabuk geçmiş ki zaman evlenmişsin , seneni bile doldurmuşsun canım :)

      Sil
  5. Nice mutlu yıllarınız olsun.Daha çok kutlamalarınız olur dışarıda bir yemeklede kutlarsınız.Önemli mutlu ve huzurlu olmak.Çünkü bu herkese nasip olmaz.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru söylüyorsunuz :) Önemli olan mutlu ve huzurlu olmak.
      Teşekkürler. Sevgiler..

      Sil

Share