7 Temmuz 2014 Pazartesi

Çengelköy Durak Büfe İftar Durağı


Sevgilimle o1 Temmuz Salı günü " iftarımızı dışarıda yapalım " diye sözleşmiştik. Ama nereye gideceğimiz konusunda pek bir bilgi sahibi değildik. Salı günü iş çıkışı Sevgilim yanıma geldi.Beraber Çengelköy'e indik.
Gidebileceğimiz bir kaç yeri önerdim.Açıkcası hava güzeldi kapalı alanlarda durmaya niyetimiz yoktu. İftar olduğu için de bir çok yer zaten tıklım tıkışık dolu oluyordu. İnsan orucunu açtığı esnada da zaten çok fazla yiyemiyor o yüzden Sevgilimle etraftaki mekanları gezdik. " Durak Büfeye gidelim mi " dedi sempatiğim bana, bende " farketmez hayatım da çorba falan var mıdır acaba " dedim. Girdik Durak Büfeye. Sevgilim zaten oradaki patronlarla kanka gibi olduğu için " abi ifftarımızı burada açmayı düşünüyoruz çorban falan varmı" dedi..Kasada ki beyfendi "Var abi , istersen çıkın teras kata. İftara yakın bir zamanda siparişinizi alıyoruz biz getiriyoruz" dedi.Bizde okeyledik teras kata çıktık..Buranın terasını seviyordum.Boğaz'a karşı çay bile yudumlamak burada insana huzur veriyor.


İftara daha koca iki saat vardı. Biz yerimize oturduk bir soluklanalım demeye kalmaya sipariş almaya bir bayan geldi " Merhaba.Sanırım iftar için geldiniz.Ben şimdiden siparişlerinizi alayım.İftara yakın bir zamanda getiririz" dedi. Menüye baktık ne yesek ne yesekk diye düşünürken,kararımızı ben köfte ekmekten yana kullandım Sevgilim ise , tavuk ekmek,çorba ve patates kızartmasından yana kullandı.

Sevgilimle baktık zaman geçmiyor can sıkıntısından #wine 'da video çekmeye başladık. Bir yandan video çekiyor, bir yandan gülme krizine giriyorduk. İftara son 1 saat kala da tavla oynamaya daldık. Baktık diğer masalara servis açılmış bizde tavlayı kaldırıp servis açılmasını bekledik.



Servis açıldı hatta yemeklerde bir 10 dakika önceden geldi.Yemekleri getiren beyfendi " Kusura bakmayın , çok yoğunuz biraz erken getirmiş olduk  " dedi. Serhatım da " olsun olsun , hiç gelmemesinden daha iyidir " dedi. Baktım iyi hoş köfte güzel gözüküyor,tavuk güzel gözüküyor da birşeye çok kızdım.Madem hem köftede hem tavukta BOL patates var (ki Nuraya fotoğrafı gösterdiğimde patsomu yediniz dedi ) neden daha önce söylemediniz de bizde ayrıca ortaya patates siparişi verdik ? Daha önceden de bu durumla farklı bir yerde karşılaşmıştım beyfendi,"zaten yanına patates veriyoruz"demişti.Ama burada bunu yapmadılar.Bu konuda kızdım açıkcası ki yazımız kışımız çoğu zaman burada geçiyor.Neyse Ramazan diye ses etmedim..İftara doğru insanların kafası allak bulak olabiliyor bu yüzden sustum.Başka bir gün yine aynı durumla karşılaşırsam işte o zaman susmam.!

20.49  Ezan okundu. Bismillah deyip yemeğe başladık. Normal şartlarda çok konuşan ben yemek boyunca hiç konuşmadım. İyi geldi bayağı bir doyduk diyebilirim. Ortaya gelen o patates kızartmasının da sadece yarısını yiyebildik.

Hesap : Ezogelin Çorba ,Köfte Ekmek, Tavuk Ekmek,  Patates Kızartması , Sprite : 25 TL

Bir başka iftar yemeğinde görüşmek üzere :)

Saygılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Share