19 Temmuz 2014 Cumartesi

Bugün Senin Doğum günün Sevgilim..!



Ömrüm,Nefesim,Sevgilim,Hayat Arkadaşım ;

Bugün senin doğumgünün !

24 yıl önce benim için dünyaya gözlerini açmış bir meleksin sen..!

Varlığımda,yokluğumda , hastalığım da sağlığım da , iyi günüm de kötü günüm de hep sen vardın ve sen var olmaya , beni ayakta tutmaya devam da edeceksin..!

Allahıma şükrediyorum seni karşıma çıkardığı için..!

Ben seni ilk gün ki gibi değil , ilk günkinden daha çok seviyorum. Dolu dolu geçen 3 senenin ardından hala daha sana aşk dolu bakıyor, hala daha seni bir gün görmesem özlüyorum..!

O kadar çok zorluk atlattık ki her seferinde Aşkımız , Sevgimiz hep galip geldi.Kavga edip küstük , kısa süreli de olsa ayrılık yaşadık , birbirimizi anlayamadık kıskançlık yaptık ama  bunlar tuzu biberi..Ben seni kavga edip küstüğümüzde de sevdim , ayrıldığımızda da sevdim , kıskançlık yaptığımız da da sevdim.. Ben seni hep seviyor ve Allahım ömür verene kadar da sevmeye devam ediyorum..!

İyi ki varsın Meleğim ,
İyi ki Benimlesin ,
İyi ki Seninleyim.
Seni Çok Seviyorum..!



Doğumgünün kutlu olsun . Nice mutlu senelerimizi hep birlikte geçirmek dileğiyle..!


                                   Yağmur Serhat  

                              

4 yorum:

  1. Bitter çikolatam benim sana kurban olurum ben. Nefes aldığım sürece seninim iyi ki doğmuşum ve iyi ki seninle karşılaşmışım. Hayatımın merkezi, çocuklarımın anası biricik karıcım SENİ ÇOK SEVİYORUM! Serhat & Yağmur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay Aşkım neler diyorsun böyle utandırıyorsun beni bak :)
      Seni çok seviyorum herşeyim.
      Allah seni başımdan eksik etmesin..
      Maşallah..!

      Sil
  2. 41 kere maşallah canım aşkım benim aman nazar değmesin! Yeni blog hayatında da başarılar dilerim aşkım kim yapmışsa her şey çok güzel olmuş :P Keşke biri de bana böyle yapsa :P
    Amin... Allah seni de başımdan eksik etmesin. Dualarım seninle bi tanem...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin sayende bu blog bu kadar güzel oldu hayatım teşekkür ederim :)))

      Sil

Share