10 Temmuz 2014 Perşembe

Anadolu Kavağı İftar Durağı

                               
Bugün ki iftar durağımız 1 ay önce gidipte hayran kaldığım ; Anadolu Kavağı :)


4 Temmuz Cuma günü. Bir mutlulukla uyandım.Çünkü hem haftanın son günüydü hemde bugün Nuray , Ömer Abi, Ecrin , Serhat ve ben Anadolu Kavağına gidip mangal yapacaktık.Uykulu gözlerlerle camdan şöyle bir bakıyım dedim Aman Allahım ne göreyim hava kapalı,yağmur yağdı yağacak. Off ! Bizde tamda gidecek günü bulmuşuz yaaa diye söylenip durdum. Şirkete geçtiğimde Nuray " Nolcak bu havanın hali" dedi bende " Kısmet ". Sanki Koka Kola reklamını çeviriyorduk =D
Moraller bir bozuk bir bozuk anlatamam. Hava bir açıyor günlük gülistanlık bir kapıyor yağmur gelip bir 5 dakika uğrayıp gidiyor."Allahım bu mübarek Cuma gününde eğer tek bir duam kabul olacaksa bu hava akşama düzelsin" diye dua edip durdum.Şimdi normal buluşma olsa amenna en kötü kapalı bir alana geçer yerdik ama mangal yapacaktık.Yağmur yağsa ne olcaktı,mangaldan köfteleri,biberleri toplayıp arabaya mı kaçacaktık
Yaz yağmur'u işte geldi geçti. Allah dualarımızı kabul etti.


18.30'da iş çıkışımızı yaptık.Sevdiceğimde mesaj atmıştı " Aşkım yağmur atıştırıyor" diye. "Hay Allah" dedik evet atıştırıyordu ama geçici gibi duruyordu ve hava da hala daha güneş vardı. Neyse ki sıkıntı yaşamadık. Beykoz Servisine , Serhat ,ben , Nuray bindik Beykoz Merkez'de indik. Ömer abi de gelip bizi aldı  ve Anadolu Kavağına doğru yol aldık. Yağmurdan eser yoktu. İnişli çıkışlı yolların ardından Anadolu Kavağına vardık. Gittiğimizde deniz kenarı olduğu için esiyordu ama fazlasıyla esiyordu.Allahtan bir gün önceden yanıma biraz kalın kapşonlu bir hırka almıştım da gecenin ilerleyen saatlerinde çok işime yaradı.Hatta Sevgilim bildiğiniz kalın yünlü hırka getirmişti,Sevgililer gününde ben ona almıştım. " Aşkım yorgan getirmişsin " diye dalga geçtim ama gecenin sonunda "sen en iyisini yapmışsın " dedim.

Hava şartları her ne kadar kötü olsa da (Kötü dediğim esmesinden bahsediyorum)millet almış Mangalını gelmiş valla :) Yani bu havanın kötü hali , bir de iyi olsaydı düşünemiyorum oranın durumunu :)
Beyler Mangal işini hallediyorlardı.Nuray da salata işine girişti." Yardım ediyim bende sana " dedim. "Yok yok otur sen" dedi. Bende yeni gelin gibi oturdum  ama sonra kalkıp Ecrinle birlikte Parkta oynadık,beraber fotoğraf çektik, güldük eğlendik.  Serhatım oradan sesleniyor " Aşkım yardım etseneee" bende " Emin ol aşkım Ecrine bakarak onlara en büyük iyiliği yapıyorum "dedim.Nurayda " Evet en azından Ecrin ayağımın altına dolanmamış oluyor sen bak bak" dedi. 



Bey'ler Mangal başında oyalanırken bizde Ecrinle ne yapalım diye düşündük :)



Eveeeet ! Düşündüğümüz şey tam da buydu. Şu fotoğrafı çekmek için bilmem kaç tane fotoğraf harcandı ne siz sorun ne ben söyleyeyim.Ya bi fotoğrafta ben yukardaydım ,ya bi fotoğrafta Ecrin yukardaydı, ama en sonunda ikimizde aynı pozu verebildik. Ben biraz yarasa gibi durmuşum ama olacak o kadar :)




Ecrinden fırsat buldukça gidip Mangal başındakilerin fotoğraflarını çekiyordum. Sevgilim baktım bir atraksiyon içinde hemen gittim yanına " napıyorsun bitanem" ." çayı hazırlıyorum" dedi.Bende makinemi bırakıp hemen yardım ettim. " Nurayyy bizim bir fotoğrafımızı çekermisin" dedim . Verdim makineyi Nuray'a.





O kadar çok rüzgar vardı ki saçım başım hep dağılmış durumda. Fotoğrafta arka planda duran manzara nasıl ?Sanki bizi oraya sonradan eklemişler gibi =D Güneşin batışı , etrafa verdiği pembelik ve bununla beraber kara bulutların ilerlemesi sanki şimşekler çakıp yıldırım düşecekmiş gibi  bir imaj veriyordu. Fotoğrafta hiç bir oynama yok, orjinal hali bu.Çok fazla fotoğraf çektik ama içlerinde en düzgün fotoğraf yukardakiydi :)






İftara çok az kalmıştı. Ecrinle birlikte oyuna ara verip masaya otuduk.Soframızda ; Ramazan pidesi , karışık salata,Mangalda köfte,kanat,sucuk,soğan,domates ve biber vardı. Ezan okundu,yemeğe daldık hemen :) Allah'ım mangalda yapılan herşeyin tadı bu kadar mı güzel olur ya. Zaten o Mangal'ın kokusu insanı cezbediyor,ne zaman bir yerden mangal kokusu duysam " yaa mangal yapmak istiyorum " diyorum... Benim tabağımda,köfte,sucuk,kanat ve domates vardı.Ya inanırmısınız dolu dolu olan tabakta tek bir çöp bile kalmadı (tek bir çöp dediğim kanatların kemikleri dışında hiçbirşey kalmadı:) ) Açık hava, yanında Sevgilin ve çok sevdiğin dostların var. Mangal'ın tadı böylelikle ayrı bir güzel oluyor ve insanın yedikçe yiyesi geliyor.



O kadar yedim ki bir de Nuray'ın En bir Sevdiğim Şekerpare sürprizini görünce ohooo midem bugün bayram coşkusunda diyebilirdim :) Sadece bir tane yemeğe yer kalmıştı. Bir yandan çay içiyor bir yandan Şekerpareyi yemekle uğraşıyordum :) Bir taneyi yedikten sonra midem artık " dur" dedi.Gecenin ilerleyen saatlerinde Sevgilim ve Ömer abi tavla oynamaya dalarken bizde Ecrinle telefonla resimlere baktık tabi bizim tipleri görmeniz lazım ben kapşonu kafama taktım,şalımı üstüme aldım valla en akıllısını Serhat yapmıştı.

Bir sonra ki İftar Durağı Lezzetleri için görüşmek üzere ..

Saygılar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Share