14 Haziran 2018 Perşembe

Ramazan'da bitti - İyi Bayramlar

Yine uzun zamandır yoktum , eskiden ara ara güç bela işlerden vakit buldukça uğruyordum ama Ramazan girdikten sonra pek uğrayamaz oldum. İftar için o kadar çok misafirliğe gittim ki neredeyse Ramazan'ın yarısı misafirlikte geçti :) Düşünün ben daha 5,5 ay oldu yeni evime taşınalı bu Ramazan'da misafir ağırlarım , yeni evimi de görürler dedim ama ne hacet kimseyi çağıramadım hem çalışıyorum da hafta içi zaten kimseyi çağıramazdım.


Hani bir post yazmıştım , istemsizce diyete başlamak diye he işte o zamandan bu zamana 5 kilodan fazla vermiş oldum.55.6 iken 50.4 oldum.Ramazanda'da kilo verdim. Şükür bu sene diğer senelere göre migrenim çok tutmadı ilk zamanlar biraz baş ağrısı yaşadım sonra geçti. Daha doğrusu benim Ramazan öncesi bu iştahsızlığım , öğünlerimi azaltmam , yarım tabakla bile doymam sayesinde Ramazan'da daha rahat oruç tuttum. Benim tek derdim uykusuzluktu. Ramazan girdiğinden beri gece 12'den önce uyuyamadım ee sahura kalktım ( neyse ki eşimin çalışmaması işe yaradı da o hazırladı ) sahur sonrası tekrar yat uyu derken resmen 5 saatlik uykuyla duruyor oluyordum. Sabah 7:10 hatta bazen daha erken işe gittiğim oluyordu mesai başlayana kadar 5-10 dk bile olsa uyuyordum keşke şöyle yarım saat kırk dakika falan uyusam ama nerdeee.. Düşünün ne sabah ne akşam serviste bile uyuyamayan ben akşamları ara sıra uyuduğum oluyordu.Neyse bir Ramazan'ı daha geri de bırakmış olduk. Allah daha nicelerini nasip etsin , Allah kabul etsin..

Yukarıda ki lokumu da şirketten hediye ettiler . Şimdi şöyle benim çalıştığım yer şirketler grubu ve bu şirketler grubu kendi içinde ayrılıyor . Bildiğiniz ayrımcılık var :) Mesela bir gruba Divan'dan çikolata ve kolonya dağıtmışlar , diğerlerini görmedim hatta bir gruba hiç bir şey dağıtmamışlar, bize de bundan verdiler. İşin tuhafı , beraber çalıştığım abla bana hep isyan ederdi " ben 18 yıldır çalışıyorum hiç bir bayramda görmedim anca tanıdığın olacak ki sana extradan versin , nadir işte kadınlar gününde falan bir şeyler verirler " derdi benim şansıma mı ne bu sene dağıttılar =D hayır bundan bir kaç ay önce de zeytinyağı vermişlerdi . Normalde çok şanssızımdır , mesela blog çekilişlerine bile katılmam ben , eski çalıştığım yerde 8 yılda bir çöp hediye bile çıkmadı yılbaşı çekilişinde :)




Eski çalıştığım yerden sevgili arkadaşım Nuray ve ailesiyle iftar yemeğinde buluştuk. Bizim amacımız Anadolu kavağına gitmekti ama o hafta hava esiyordu nitekim bizim buluştuğumuz gün yağmur bile yağdı. Bizde görüşmek istiyorduk , iptal etmekte istemiyorduk zaten sene de bir anca görüşüyoruz bu yüzden ortak karar alarak Çengelköy Paşa Kokoreç de buluştuk . Yediğimiz içtiğimiz bize kalsın , hatta yediğimiz hafif tatlı da bize kalsın (bunla ilgili ayrı bir post yazmak lazım) diyerek konuyu kapatıyorum :)


 Saçımı boyattım hemde kestirdim :) Ama onunla ilgili ayrı bir post paylaşacağım..


Sevdiklerinizle birlikte geçireceğiniz huzurlu , mutlu bir bayram diliyorum ve bayramda tatile gidenlere sevgilerimi yolluyorum :) Benim yerime de bol bol denize havuza girin , benim yerime de bol bol gezin.

Saygılar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Share