18 Ocak 2018 Perşembe

Kitap Yorumu : Ait Olduğumuz Yer / Emily Giffin

Hangisi gerçek ailemiz; bizi doğuran mı, yoksa sevgiyle sımsıkı sarılan mı?



Büyük bir sır, iki aile ve hayatları değiştiren bir hikâye…!

New York'ta hayallerindeki hayatı yaşayan Marian Caldwell dolgun ücretli bir iş ve kusursuz bir ilişkiyle hayatına devam etmekteydi. Etrafındaki herkes yaşadığı hayata imreniyordu, ta ki bir gece kapısı çalınana dek...

Karşısında elinde Marian'ın geçmişinde sakladığı tüm sırların kapısını açacak anahtarla duran Kirby Rose'u gördü. Bu beklenmeyen karşılaşmayla birlikte Marian'ın muhteşem hayatında çalkalanmalar başladı; saklanan ve unutulan anılarının canlanmasıyla eskilerde kalmış tutkulu bir aşk hikâyesi şimdi sahip olduğu her şeyi yıkmak üzereydi.

Kirby engebeli bir yolda ailesini ve geleceğini tekrar kurmaya uğraşırken Marian'la birlikte hayatlarındaki eksik olan şeyi aramaya başladılar. Bu yolda öğrenecekleri aslında ait olduğumuz yerin, hiç tahmin etmeyeceğimiz bir yer olduğuydu.


Yorumum ;

Bu kitabı bana iş arkadaşım Merve getirdi. Kitabın arka kapağını okuduğumda içimde biraz merak uyandırdı ve hemen başladım okumaya zaten iki gün içinde bitti , bitince de bir tuhaf oldum. Sizde kitaplara çok fazla dalıyor musunuz , dalmaktan kastım okuduktan sonra etkisinde kalıyor musunuz ? Ben çok etkileniyorum hatta etkisinden biraz zor çıkıyorum , hele bu kitaptan sonra okuduğum roman (onu daha sonra bir postta yazacağım)beni o kadar etkisinde bıraktı ki ikinciye mi okusam diyorum :)

Marian adında ki bu bayanın yıllarca içinde sakladığı , kimseye söyleyemediği çok önemli bir sırrı vardır ve bu sır öyle bir sırdır ki tek kendisini dahi ilgilendirmemektedir.Sırrı daha sonrasında ortaya çıktı , ona rağmen yine bencilce davranmaya devam etti , biraz sinir bozucu bir karakterde denilebilir :) Yine kitabın kahramanlarından Conrad ve Kirby var. Onların ikisine de kanım ısındı 😊İnsan kendini kitaba öyle bir kaptırıyor ki , içindeki kahramanları gözünde canlandırıyor ve ona göre kimi sevip sevmediğine karar veriyor.

Sürükleyici bir kitap aşk'a dair , hayatın gerçekliklerine dair öğretici ve yol gösterici bir kitap.
Okumanızı tavsiye ederim.

Saygılar..

2 yorum:

  1. Kardeşim sever bu tür kitapları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı bir konusu vardı bende bu yüzden merak ettim okudum :)

      Sil

Share