15 Eylül 2017 Cuma

Çanakkale / Saros Tatili Part / 2

4 Ağustos Cuma günü sabah kalktığımda kaldığımız odadan şöyle bir etrafa baktım süper deniz manzarası var hemen fotoğrafladım.

Son iki gündü iyi değerlendirmek lazımdı.

Önce kahvaltı yapıldı , Serhat ve Tarık dayı cuma namazına gitti döndüklerinde denize gidecektik biz hazır bekliyorduk. Denize gitmeden önce Geliboya gittik bir kaç tane almamız gereken şeyler vardı yaklaşık bir 20-25 dakika da gittik. Gelibolu'da tam gezilecek yerler vardı gezip bol bol fotoğraf çekmek çok istedim ama vaktimiz yoktu bu yüzden planımız akşam gitmekti.

Denizin yine keyfini doya doya çıkardık bugün 3 kere girdim ve deniz bugün diğer günlere göre daha ılımandı hava da bayağı yakıyordu.

Akşam yine odamızın gün batımı manzarasını çektim , çok güzel ya burada oturup çay kahve içeceksin ama çocuklardan bunu yapmak imkansız ☺

Akşam yola koyulduk . Arabayı park edip Gelibolu'nun ara caddelerine girdik oraları dolandık  , çok canlı bir yer sevdim☺

Piri Reis Müzesi

Gündüzden gelip gezmek gerekiyordu burayı ama dediğim gibi iki çocukla bu çok zor oluyor bende sadece fotoğraflamakla yetiniyorum ☺

Biraz  dolandıktan sonra çay bahçesinde oturmaya karar verdik.

Ama o kadar kalabalık ki yer bulmak imkansız. Ben bir masa buldum oturdum ama sığmamız imkansızdı.Bizimkiler sandalye getirmeye gittiler o sırada bir masa kalktı ben bir koşturdum herkes bana bakıyor gülüyordu bir aile de " kaptı helal olsun" diyordu ☺

Birer çay içtik sohbet muhabbet ettik.

Valla bana en çok koyan da o günlerde telefonumun bozuk olması :( hiç doyasıya fotoğraf çekemedim fotoğraf makinesiyle çekilenler de istediğim gibi olmuyordu.

5 Ağustos Cumartesi günü ise aynı şeyleri yaptığımız için bir daha o güne dair bir şey yazmaya gerek yok diye düşünüyorum ama şunu söyleyeyim denizin dibine vurdum ayrılmak istemedim denizden bol bol yüzdüm bol bol suya girip çıktım ☺

Son gün saat 15:00 gibi yola koyulduk akşam eve vardığımız da saat neredeyse 21:00 olmuştu bir tatil daha böylelikle son bulmuştu.

2018'de ne olur ne biter Allah bilir ama uzun zamandır istediğim bir şey var ki oda şöyle 5 yıldızlı bir otelde tatil yapmak ☺Allah seneye inşallah nasip eder.

Diğer yazımı okumak isteyenler için : Çanakkale / Saros Tatili Part /1

Hayırlı Cumalar.
Saygılar...

1. Çok güzel bir yazı güzel bir tatil geçirmişsiniz.

1. Çok teşekkürler daha güzelleri sizinle olsun inşallah :)

2. Ne güzel kareler ne güzl anılar :)

3. Çok güzel manzaralar ziyaretiniz için teşekkür ederim bloğunuzu zevkle takip edeceğim.

4. O son dediginize misli misli katiliyorum ve kocaman bir insalllaaahhh diyorum 😁 oyy tatil ya tatil candir helede cocuk varsa böyle kasım kasım kasıldığımız günleri dövermis gibi dinlenmek isteriz yaa. Ama sadece hayalde kalir. Olsun dinlenmek hayal olsada tatil hep hayat olsun dimi :) güzel gecirmissin yinede bence :) masa kapmacayi ayrica bir tebrkliyoruk su an 😁

1. Bizde daha çocuk yok dayısının ikizleriyle eğlendik durduk :) daha 1.5 yıllık evliyim çocukları çok seviyorum ama bakalım Allah ne zaman nasip ederse o zaman olur inşallah :) zaten aile çay bahçeleri hep kalabalık olur yer bulmak da zor oluyor ama yine zafere doğru koştum :)

5. saros görmedim ya yakın da gideyim garik :)

1. Bende bu sene ilk defa gittim :) tavsiye ederim ama sakin bir yer en azından bizim gittiğimiz yer sakindi. Ben Gelibolu'yu beğendim ama asıl aklımda kalan Şarköy oldu bayıldım oraya :) kısacık tatile çok şey sığdırmaya çalıştık .

6. blogumu ziyaretiniz ve takip ettiğiniz için teşekkür ederim :) ben de sizi takibe aldım :)
    Saros'u çok severim bende :)

1. Hoşgeldiniz :)
      Saros'a bende ilk defa gittim sakin yer sevdim bende :)

7. Ne güzel fotograflar, çok beğendim.
    Blogunuzu takibe aldım.
    Banada beklerim
    Sevgiler

8. Hiç gitmedim o taraflara gitmek lazım gezmek lazım da iki çocukla biraz zor oluyor gezmeli tatiller.
    Bu arada bana da beklerim. Kahve içer çocuklardan, kitaplardan, tatillerden konuşuruz ;)

9. Resimler çok güzel.Manzarada süper doğrusu.Sizin için keyifli olmuştur eminim.En kısa zamanda kendime de diliyorum bu güzel tatilden...=)))

1. Umarım en kısa sürede gidebilirsiniz :)