15 Haziran 2017 Perşembe

6 yıl önce bugün..!

Biz 6 yıl önce bugün çıkmaya başladık ☺


Nereden nereye gelmişiz ☺

Zaman göz açıp kapayıncaya kadar geçiyor ilk çıkmaya başladığımız zamanlar bana Serhat'la evleneceksin deselerdi gülerdim ama son gülen iyi gülüyormuş☺ Eee ben eşimi istemiyordum o zamanlar , bayağı ısrar etti bir de benim en sevdiğim sanatçı Cem Adrian'a olan benzerliği..Daha doğrusu ben onu Cem Adrian'a benzettim sizce de andırmıyor mu ? Bu fotoğraflar da değil de bazı fotoğraflar da andırıyor ve ben Cem Adrian'ın gerçekten hastasıyım konserlerini kaçırmazdım ( bir zamanlar ) sabah şirkete gittiğimde bir bakardım masamda damak çikolata (aynı iş yerinde tanıştık) yoğun ısrarlar, Cem Adrian,damak çikolata derken kandım valla ☺ Bir dargın bir barışık derken evleniverdik ☺

İyi ki varsın.
Seni Seviyorum ❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Share