24 Mayıs 2017 Çarşamba

İlk iş günü deneyimim..!

Pazartesi günü ilk iş günümdü sabah uyku problemi yaşamıyorum ilk gün 07:20'de kalktım şu iki gündür de 07:30'da kalkıyorum daha doğrusu 07:30'a ayarlıyorum ama 5-10 dk daha erken kalkıyorum.Bugünü saymazsak son iki günüm kaldı haftaya bugün farklı bir firmaya başlayacağım umarım oradaki insanlarda bu kadar sıcakkanlı olurlar. İnsan kaynaklarından , muhasebesine buradakilerin hepsi çok sıcakkanlı özellikle çay kahve servisi yapan Nilgün Ablamın hakkını asla ödeyemem bana çok yardımcı oluyor.

Eve dönüşte iki minibüs yapıyorum işte 18:00'da çıkıyorum saat 18:45-18:50 arası evde oluyorum E-5'de trafik olmadığı sürece bir de Ümraniye minibüsleri hemen geldiği sürece sıkıntı yok E-5'den bindiğim minibüsten 5-6 dk sonra iniyorum ama sonrası sıkıntı iki tane Ümraniye minibüsleri var , bekleyen çok oluyor ve tıklım tıkışık geliyor ilk gün Mustafa Kemal minibüslerine bindim 20 dakika sonra indim , ikinci gün Esatpaşa minibüslerine bindim 25 dakika sonra indim bir de yürüme mesafem var , bakkala uğra falan derken 1 saat olmadan evdeyim aslında iyi sorun yaşamıyorum da işte Serhat motosikletle gittiği için işe saat 07:15'de eve geliyor o arada ben yemek yap masayı hazırla v.s. derdi yaşıyorum maalesef bu konularda eşimde pek yardımcı olmuyor =/ Ramazan geliyor neyse ki akşam işten çıkınca yemek yetiştirme derdiyle uğraşmayacağım iftara kadar yetişir.

Yaptığım işe gelirse çok az telefon geliyor 5 bilemedin 10 tane, kargo geliyor veya ben kargoyu arıyorum , iş görüşmeleri için adayları arıyorum şu an burada yaptığım iş basit hele ilk gün sadece telefon baktım zaman geçmiyordu sıkıldım dün biraz daha yoğun geçti. Tabii ben geçici çalıştığım için normalde burada çalışan bayan çok iş yapıyormuş kafasını kaldıramıyormuş abla söyledi bana da.Allah'ım diğer işte umarım çok yoğun olmaz..Haber beklediğim bir firma var daha önceden de 500 kere söyledim size orası olur mu bilmiyorum olursa evime yürüme mesafesi 10 dakika geçen gün önünden geçtim de bir iç geçirdim , öğle arası 1 saat olsa evime bile gider yemek yerim yemek kartı da cepte kalır , yürüme mesafesi olduğu için yol parası da cepte , çalışma saatleri 08:30-17:30 , hafta sonu resmi tatiller bayramlar izin.Şimdi çalışacağım yerin daha saati belli değil ya 09:00-18:00 yada 08:30-17:00 bilmiyorum ya kafam karışık o Ümraniye'de ki yer olsa hiç düşünmeden geliyorum geliyorum dicem bakalım Allah'tan hayırlısını diliyorum.Kader,kısmet işi. Rabbim hayırlısı olanı çıkarsın karşımıza belki de hayırlısı şimdi çalışacağım yerdir..

Saygılar..



5 yorum:

  1. İnşallah gönlündeki iş olur hayırlısıyla ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin çok teşekkürler inşallah hayırlısı olur ..

      Sil
  2. Uuu kuzu ben sabah zorlanıyorum valla 6 da kalkıyorum 6 buçukta durağa çıkıyorum . 06.40 otobüsüne biniyorum 07.30 da işde oluyorum. Ve mesai başlıyor. Eve geliyorum yemekten sonra uyumamak için direniyorum çünkü elimle vakit geçirneyince ertesi gün resmen özlüyorum hayat saçma bir hal alıyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimle ne ya :)))) Evimle , eşimle olacak o.

      Sil
    2. Ya sorma ben senden daha geç kalkıyordum ona rağmen eve gelince koştur koştur yemek hazırla evi toparla vs derken uykum çok geliyordu . Kurtköydeyken bende 6 da kalkıyordum sıkıntı valla . Allah yardımcımız olsun .

      Sil

Share