26 Mayıs 2017 Cuma

Hayırlı Ramazanlar..!

Hayırlı cumalar ve hayırlı ramazanlar diliyorum..

11 ayın sultanı geldi oruç tutacak herkese Allah güç,kuvvet,sabır versin.


Bugün burada son günüm çok alıştım buradakilere umarım diğer gittiğim yerdeki çalışanlarda bu kadar iyi ve bu kadar sıcakkanlı olurlar. Haftaya çarşamba (bir aksilik olmazsa) yeni işime başlamış olacağım o gün blog yazar mıyım veya diğer çalışacağım yerde blog yazmaya vakit bulabilir miyim bunu zaman gösterecek  

Şimdiden Ramazan Bayramını düşünüyorum hani diyebilirsiniz  "kızım 1 yıl evdeydin , sürekli yattın hala daha tatil derdindesin "diye doğru hak veririm size ama çalışınca da insanın düşündüğü tek şey tatil oluyor   bir de alışmışım çocukluğumdan beri hep tatil yapmaya daha ilkokula başlamamıştım Altınoluk'a gidiyordum düşünün 21-22 sene öncesinden bahsediyorum o zamanlar " Altınoluk da neresi ya " diyenler o kadar çok oluyordu ki sonra sonra meşhur oldu oralar.

Bu sene işin tuhafı tatiller de 9 gün değil =/ 30 Ağustos Zafer Bayramı Çarşamba , 31 Ağustos Kurban Bayramı Arefesi Perşembe , 1 Eylül Kurban Bayramı Cumaya denk geliyor şu arefeyi birleştirirler inşallah da 6 gün izinli oluruz biz belki Kahramanmaraş'a gideceğiz gidemezsek de eşimle konuşup bir anlaşmaya varırsak İskenderun'a teyzem'in yanına gideriz en azından denize gireriz   Baktık hiç bir türlüsü olmuyor en kötü hafta sonları günü birlik Şile'ye denize girmeye gideriz ne yapalım değil mi ya ?

Çalışmak ayrı dert çalışmamak apayrı bir dert. Yani eve git koştur koştur onu yap bunu yap derken zaman ne çabuk geçiyor anlamıyorum bir de işe evden yemek götürüyoruz eşimle ikimiz tamam akşam yemeği var ama ertesi güne kalmayınca hayda akşamın bir vakti yemekle uğraşıyorum Ramazan geldi de o dert bitti çok şükür.

Rabbim bu mübarek günlerde gönlümüzden geçen her şeyi bize hayırlısıysa nasip etsin . Amin..!

Saygılar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Share