23 Eylül 2015 Çarşamba

Sevgili Günlükcüm / 28 " Yaz Biterken "

                                                           23.o9.2o15  /  Çarşamba

Sevgili Günlükcüm ;

Şu an yatağında mışıl mışıl uyuyan , bir kaç saat sonra uyanıp güzel bir kahvaltı yapacak olanlardan mısınız ? yada 9 günlük tatile çıkanlardan mısınız ? Yoksa sizde benim gibi Arefe gününde çalışanlardan mısınız :) ? 

Bugün Sonbahar'ın ilk günü.. Koca yaz nasıl geçti anlamadım bile..Bende Sonbahar'da doğdum ama nedense bu mevsimi pek sevmiyorum. 

Fotoğraf Kaynağı : Wikipedia

Ağaçların yapraklarını dökmesinden çok çiçek açmasını seviyorum. Kuşların göç etmesinden çok cıvıl cıvıl ötmesini seviyorum, kış'ın gelişi sonbahar'ın gelişinden belli olduğundan bu mevsimi pek sevemiyorum.Ben yaz'ı seviyorum arkadaş.İlkbahar olur , Yaz olur. Çok sıcaklarda bunalıp başına güneş geçicek diye akşamları dışarı çıkmayı tercih ediyorsun ,nem'den yapış yapış olup " çook sıcak uyuyamıyorum " diye isyan ediyorsun , sürekli yıkanıyorsun ama çıktığında aynı hissi tekrar yaşıyorsun , " of şimdi Bodrum da, Çeşme de olmak vardı " diye güzel bir iç geçiriyorsun.Tatile gidenlerin fotoğrafını görünce " ben niye gidemiyorum ya"diye üzülüyorsun, etrafına sarıyorsun. Bütün bunlara rağmen yine de yazı çok seviyorum. 

Bu sene neler yaptım neler planladım ama yapamadım..Şöyle bir film şeridi gibi geçirelim gözümüzün önünden ;

                           

Boğaz'a nazır , bol oksijenli Miharabat korusu gerçekten görülmeye değer.İçinde yemek yiyip çayınızı kahvenizi içeceğiniz cafesi ve restaurant'ı var.. Ayrıca çok güzel bir kır düğünü alanı var :)  He bu arada dönerken Kanlıca Yoğurdu yemeği de unutmadık :) Detaylar için : TIK TIK


Haziran'ın başı itibariyle Sevgili arkadaşlarımız Pakize ve Emrullah'ı evlendirdik. Zaten bu sene gittiğim kınanın , düğünün haddi hesabı yok. Daha bunlarla ilgili yazacağım bir çok post var :) Düğün yazımızın detayı için : Kasr-ı Lena Pakize ve Emrullah Düğün


Ramazan ayında Sevdiceğimin Ailesiyle benim Ailem daha bir kaynaştılar. İlk biz onlara sonra onlar bize iftar yemeğine geldiler.
Detaylar için : Bizim gittiğimiz : TIK TIK
                        Onların geldiği :  TIK TIK


Mübarek Ramazan ayı yaz ayında olunca insanın hiçbirşey yapası gelmiyor.  Sıcak bir yandan , halsizlik bir yandan. Biz bu sene daha çok yakın yerlerde yemek yemeyi veya evde yemek yemeği tercih ettik. Ama bir keresinde Ramazan'ın bitmesine yakın "Filizler Köftecisi'ne gitmiştik. 64 TL 'lik bir menüydü. Hatta biz bir menüyü iki kişi falan yeriz dedik. Ama ana yemek geldiğinde garsonun yanlış bir hareketi sonucunda Nişanlımın başından aşağı tavuk , pilav döküldü :) Ay hala gülüyorum.Yazının detayları için : TIK TIK


Bu sene gittiğimiz tek tatil Didim tatili oldu.Temmuz da bir denize girdim. Oda 3 güncük birşey oldu.Güzeldi. Tadı damağımda kaldı diyebilirim. Bence Didim'de görülmeye değer bir yer..
Detaylar için : Didim Part 1
                       Didim Part 2
                       Didim Part 3


Didim tatilinin ardından her iki yıllık iznimi de İstanbul'da geçirdim. Hava çok sıcak oluyordu. Eee herkeste çalışıyor hep bir ayağım Anneannemdeydi. Bir gün Teyzoşlarla birlikte Bowling oynamaya gittik. Uzun zamandır oynamıyordum iyi geldi :)


Yeni evli çiflerimiz Pakize ve Emrullah'ın evine kahvaltıya gittik ve ardından Lunapark'a :)
Detaylar için : TIK TIK

Bu yazımı orada tatil yaptım burada tatil yaptım diye yazmak inanın çok isterdim ama maalesef ki öyle tatil yerlerine gidemedim. Bırakın tatil yerlerini , Adalar'a , Şileye , Riva'ya bile gidip ayaklarımı denize sokamadım.Malum Serhat'ın hafta sonu djlik işleri oldu. Biz bile hafta da 1 görüşüyor olmuştuk hatta bazen sadece iki saat. Bir yandan kızıyorum vakit geçiremiyoruz bir yerlere gidip eğlenemiyoruz diye bir yandan da para lazım evlenicez diyorum bu yüzden ona birşey diyemiyorum. Hayat şartları zor , evliliğe adım adım ilerlerken bile kafamda bir tirilyon şey var.. Evi nerede tutucaz , düğünümüz nerede olacak, eşyalarımızı alıp tamamiyle borçsuz evlenebilecek miyiz falan filan kafamda bir sürü soru var.Zor bir süreç önümüzde daha uzun zaman var desem de şunun şurasında 8 ay var. En azından biz Mayısta istiyoruz sonrası ne olur bilmiyorum..
Bir diğer mevzu ise şirketimizin taşınması.Çengelköy'den Kurtköy'e gidicez hemde 2-3 hafta içerisinde. 15 ekim'de orada oluruz dediklerinde " ya ama 16'sı doğumgünüm " diyorum. O günün stresiyle , o günün koşturmacasıyla bir de yoğun dönem üstüne ekleneceğinden nasıl bir doğumgünü olacak orası şu an için bilinmiyor..

Bu Yaz'ı da böylece bitirmiş olduk. Çok yer gezmek istedim. Pierre Loti , Miniatürk , Yoros Kalesi , Yüşa v.s  ama maalesef dj'lik işi hep engel oldu :( Kışın'da soğuktan çıkamıyorsun özel aracımız yok ki sadece motorumuz var.Bakalım seneye inşallah.

Yaza Veda Kışa Merhaba

Saygılar..

2 yorum:

  1. Ne kadar güzel zamanlar geçirmişsiniz ohhh :))
    Bu yaz nasıl geçti bende anlayamayanlardanım . O kadar hızlı gelip geçti ki doyamadım yaza . :(
    Arife günü çalışmak ne sinir bozucu ve maalesef arife çalışanıyım bende . Mutlu bayramlar sevgiler .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet dolu dolu geçirdik ama şöyle bir Bodrum da olaydık iyiydi diye de aklımızdan geçmedi değil kısmet seneye inşallah :) size de hayırlı mesailer . Kolay gelsin .
      İyi Bayram'lar..
      Sevgiler ..

      Sil

Share