29 Eylül 2015 Salı

Piramit Düğün Salonunda Kına Gecesi

Aynı iş yerinde uzun yıllardır tanıdığım hatta Haziran ayından beri yanyana çalıştığım Sevgili arkadaşım Nilüfer'in kına gecesini Piramit Düğün Salonunda gerçekleştirdik.


3 Eylül Perşembe günü çıkışta şirketteki kızlarla toplaştık , öncesinde birşeyler yedik sonra minibüse bindiğimiz gibi düğün salonunun oradaydık..Allahtan yakındı 5-6 dakika içinde varmıştık. O gün inanılmaz bir sıcak vardı. Salon büyüktü oyun oynama alanı da öyle fakat hem içerinin sıcaklığı hem dışarının sıcaklığı derken gün sonu hepimiz perttik :) Salon tipi klima hak getire..


Nilüferciğimin yanına uğradık. Elbiseyi Forewer New'den almıştı. Ben çok beğendim. Hatta hanımlar  aklınızda bulunsun bizim yaşlarımıza göre çok güzel elbiseler var. Biraz pahalı olabiliyor ama aldığınız tüm kıyafetler cuk diye oturuyor. 34 bedenseniz kısa boyluysanız da hiç üzülmeyin bende aynı durumdan muzdaribim ama Forewer New bu konuda küçük hanımları da düşünmüş.. Nişanım zamanımda ben denk gelmemiştim mağazasına her yerde de olmuyor zaten .


Komple şirket ekibimizle beklemedeyiz. Biraz geç başladı daha doğrusu Bayan Dj olacakmış . Oda kınadan iki gün önce netleşti. Bayan Dj unutmuş karşıya gitmiş. Onun yerine piyanist şantörü bekledik. Neyse geldi çok çabuk kurdu da eğlencemize başladık.
Yeşim Salkım'dan" Haydi kızlar kalkın göbek atmaya"ile giriş yaptı. Nilüfer'i ortaya aldık dans etmeye başladık. Bayağı bayağı eğleniyorduk. Bir yandan " şişelerrrr" çalıyor o bitiyor "misket havası " çalıyor falan eğlenceli geçiyordu. Çünkü ben böyle canlı müziği sevmiyorum canlı olunca ne pop çalınabiliyor ne başka birşey. Ankara havaları, misket , roman oda her yerde roman falan da çalmıyorlar yani..Ben mesela sadece dj olsun istiyorum hem pop çalsın , hem roman , hem halay..Yani hepsi karışık olsun. Diğer türlü inanın ellerim yoruluyor alkışlıyorum sadece :)


Nilüferciğim bizi odaya çağırdı taçları verdi , konuşma balonlarını verdi. Anam ben bizim masaya getirene kadar millet elimden alıyordu ki nilüfer özellikle biz de dursun istemişti. Hani onun bazı akrabalarını tanıyordum onlara bile kalmadan gelen geçen almış oldu.


Yorulmuştuk dinleniyorduk "Simge - Miş Miş "çaldı. Ben kalktım kızlar da arkamda sandım bir an bir döndüm tekim :) Tek başına hükümet kuruyordum. Bir yandan da " gelin gelin " diye bizimkilere sesleniyordum.


Shakira kemerleriyle fotoğraf çekelim dedik. Diğer kemerli arkadaşımız hamile :) Daha 5 aylık beklemedeyiz gelsin de sevelim diyoruz ..


Kına hazırlıkları başladı.Ben hemen kapıya doğru geçtim bol bol fotoğraf çektim.


Nilüfer çıktı ama ortada şarkı yok " siz söyleyeceksiniz " dedi piyanist şantör ama bizim sesler o kadar kötü ki kız hayatta ağlayamazdı =D zaten sonradan "Yüksek Yüksek tepelere " çaldı.Ben böyle günler de eğer fotoğraf çekeceksem sadece 1 kere turluyorum sonrasında duruyorum fotoğraf çekiyorum.



Normalde böyle anlarda hep çok duygulanırım ama bu sefer yine duygulandım da ağlamadım bilemedim çok kargaşa oldu. Ben ortaya geçtim başkaları da geldi. Ee zaten kızımızın ağlamaya niyeti yok bu sefer ağlamaktan çok güldük :)




Kına yakıldı. Bizim kız da gram gözyaşı yoktu :) Ben olsam ağlarım diyorum ama o an hiç belli olmuyor ya onu anladım normalde duygusalım ama mesela evlenme teklifi aldığımda , ne bileyim kız isteme de falan daha çok heyecan olduğu için hiç öyle ağlayamadım. Ay bakalım nasıl olacak ? :)


Bizim kızlar gittikten sonra bende oturdum artık. Bol bol fotoğraf çektim.


Gün sonu pertim çıkmıştı :)

Zaten şöyle söyleyeyim topuklu ayakkabıyla gittim.1 saat sonra babet'e döndüm ne yapayım rahat rahat oynayamıyordum :)


Darısı tüm bekarların başına .
Saygılar...

2 yorum:

  1. Piramit düğün salonu deyince içim kıpır kıpır oldu :) Türkiye'de oraya çok yakın oturuyoruz ve 8. sınıf balom orada olmuştu. Arkadaşına da mutluluklar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ne kadar güzel bir tesadüf olmuş :) Bende mutlu oldum şimdi..
      Teşekkür ederim.
      Sevgiler..

      Sil

Share