6 Ağustos 2015 Perşembe

Anneanemde Kahvaltı ve Bowling

Yıllık iznimdeyken herhalde en çok gittiğim yer Anneannemler oldu :) Evde canım sıkılıyor hoop kendimi Anneannemde buluyordum.



21 Temmuz Salı günü aslında bir gün öncesinden " dışarda yiyelim " diye kararlaştırmıştık. Hem farklılık olur hemde temiz hava almış oluruz dedik. Ama Annem ve Anneannem sağolsunlar " ne gerek var " dediler.Bizde kendimizi Anneannemde mükellef bir kahvaltı yaparken bulduk .


Evet soframızda bir kuş sütü eksikti. Salamından sucuğuna , patatesinden pastırmasına herşey vardı.Ama her zaman için dışarda kahvaltı yapmanın ayrıcalığı farklıdır." Dışarda harcayacağımız parayı eve harcasak daha çok şey alırız " mantığıyla ilerlersek o zaman bütün kahvaltı mekanları kapansın :) İnsan biraz kafa dağıtmak , açık hava da birşeyler yiyip içmek istiyor.. Kahvaltı bahane aslında :) Bu aralar bende evden dışarı pek çıkamıyorum zaten. Nişanlımın dj lik işleri bir yandan , hava şartları bir yandan. Geçen cumartesi gezmeye gidelim diye heves ettim bir baktım ki şakır şakır yağmur yağıyor.Plan yapmıcam bundan sonra olmuyor ya :)


25 Temmuz Cuma günü yine evde canım sıkılmış hava da pek güzel nişanlıcığım , arkadaşlarım , annem hepsi çalışıyor . Evde otur otur nereye kadar dedim hoop kendimi yine Anneannemde buldum.
Fatoş Teyzem " Bowling'e gidelim " dedi.Bizde okeyledik. Ben , Emre, Fatoş Teyzem, Emine Teyzem Libadiye caddesi üzerinde ki Bab Bowling'e gittik.


15 dakikaya yakın yürüme mesafesi vardı. Soyak Sitesinin ve Migros'un hemen yan tarafında olan bu Bowling salonu çok aman aman büyük değildi. Hatta salonda sadece biz vardık diyebilirim. Eee hafta içi olmasına bağlıyorum. Fiyatı da kişi başı hatırladığım kadarıyla hafta içi 9 TL hafta sonu 10 TL Teyzemler ödediği için ( malum zorlasam da para almadıklarından ) hatırlardığım kadarıyla fiyat bilgileri bunlardı.Yine de pek uygun fiyatları ..


Bowling oynamayalı sanırım bir 3.5-4 yıl olmuştur. En son Nişanlıcığımla daha ilk flört dönemlerimizde Cevahir AVM ye gitmiştik orada oynamıştık :)


Çok inanarak atıyordum :) Şimdi şöyle gözlerim uzağı bulanık görüyordu. Gelen otobüsün numarasını , gelen minibüsün hangi yöne gittiğini , uzakta ki insanların bana mı baktıklarını anlayamayacak kadar gözlerimde birazcık bir bozulma var..Birazcık diyorum çünkü çok yüksek değil. Topları da görüyorum ama hafiften bulanık gördüğüm için kendimi odaklayamıyordum.. Numaralı gözlüğümü çıkardım gözlükle atıyordum doğru düzgün tutturamıyordum, gözlüksüz atıyordum en azında bir iki tane bırakıyordum :) Gözlükleyken gözlük düşecek diye korkuyordum bu yüzden kendimi odaklayamıyordum.


Skor gördüğünüz gibi :) Ben 1.yim. Fakat o 2. olan E var ya . o Emre'nin E'si yani aramızda 9 puan var. Aslında Emre önde gidiyordu  en son tur da o atamadı , ee bende en son tur da atınca puanlar otomatik benim oldu. Emre en son tur da atsaydı hepimiz 8 yaşında ki bir çocuğa yeniliyorduk :) Bu arada herkes Strike yaptı bir ben yapamadım yahu :) Bir günde ailecek gidelim diyoruz bakalım ..

Saygılar..

6 yorum:

  1. Bende.ilk.oynadigimda çok bilen eşimi yenmiştim😀hehe, harika goruntuler keyifleriniz bol olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nişanlım da ilk benle oynamıştı o beni yenmişti :) Acemi şansı derler ya o misal..
      Sevgiler..

      Sil
  2. o meşşşşhuuuurrr cümleyi okuyunca bana bi gülme geldi '' ne gerek var?'' Allah onları başımızdan eksik etmesin ya :)) :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım benim :)
      Zaten Annem'i ilk başta ikna ettim ama sonradan Anneannem devreye girdiği için pes ettim. Malum Anneannemi ikna etmek 2 kişi ikna etmekten daha zordu :) Başka zaman gideriz dedik şu an askıda :)

      Sil
  3. Disarda evde pek farketmiyor da bana, boyle sevdiklerinde kalabalik sofralar pek guzel pek istah acici oluyor^^ Daim olsun mutlu sofralarimiz!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım..
      Tabiiki de sevdiklerinle birlikte olduğun her yer güzel geliyor .. Biraz farklılık olsun dedik ne zamandır niyet ediyorduk da bir türlü gitmeye fırsat bulamadık.. Başka zaman artık :)

      Sil

Share