2 Temmuz 2015 Perşembe

Nuray'ın Doğum günü / Çengelköy - Erbap Cafe & Restaurant

21 Haziran Pazar günü eski badim Nuray'ın doğumgünüydü.Ömer abi ile Serhat iletişime geçmiş , Erbap Cafe & Restaurant'ta hem iftar yapalım hemde küçük bir pasta keselim diye düşünmüşler..


Erbap'la ilgili daha önceden post yazmıştım.Bu yüzden detaylara girmiyorum..
Ömer abi ilk başta Nuray'a sürpriz yapacakmış. Ama pek becerememiş. Nurayla mesajlaşıyorduk " biz hazırlanıyoruz " yazmıştı. Bende " Nereye gidiyorsunuz " dedim :) Nuray'da Ömer abiye " nereye gideceklerimizi bilmiyorlar " demiş . Nereden bilelim Ömer abinin sürpriz yapamadığını bende bozuntuya vermemeye çalıştım :)


Saat 20.00'dı Sevgilimle iftara 49 dk kala gittik. Nuraylar gitmişti. En üst katında (Teras katında ) rezervasyonumuz vardı..
İftar Menüsü 'sünün fotoğrafını özellikle çektim..Ben fix menü'den sipariş vermedim , bana açıkcası çok geliyordu o kadar para vericem bir de üstüne üstlük tabağımda bir ton yemek kalacaktı..Ben, Nuray ve Ecrin Hamburger söylemeye karar verdik. Garson " Ama iftardan sonra gelir gecikebilir bir 20 dk " dedi. Biz de " Olsun olsun " dedik. Çünkü biliyordum diğer yemeklerle birlikte hemen hemen aynı anda geleceğini..Sevgilim ; Cafe de Pris Soslu Piliç Bonfile ,Ömer Abi ; Kuzu kapama siparişi verdi.

Ben gerçekten iftar menülerinin bu kadar pahalı olmasını pek hoş bulmuyorum. Evet Çorbası var, İftariye'likleri var, Tatlısı var, Çayı var. Ama insan zaten bir çorba iki lokma da yemek yese tıka basa doluyor ki. En azından ben öyleyim..Hatta çoğu gittiğim zaman yemekleri hep bırakmışımdır ki tabakta yemek bırakmak hiç adetim değildir. Bu yüzden evde bile kendim yemekleri koyarım, hatta Sevgilimle evde yemek yiyeceğimiz zaman bile kendime az koyuyorum çünkü biliyorum ki Serhat tabağını bitiremicek. Nitekim öyle de oluyor o tabağını bitiremiyor ben devam ediyorum.. Sonuçta bu yemekleri bulamayan insanlar var.. Özellikle böyle mübarek günler de insan açlığı , sabrı , dirayetli olmayı daha çok öğreniyor..Demem o ki bence en fazla iftar yemeği 30 TL..Hadi çook çok zorlasan 40 TL olsun ama sonrası kesinlikle çok pahalıya giriyor. Bir de sıradan bir zaman değil. Ramazan ayı Mübarek ay. Havalar sıcak insanlar dışarda yemek yemek istiyor..Kış olsa evden çıkmak istemezsin, zaten iş çıkışında büyük bir çoğunluk yolda orucunu bir suyla açıyordur.Ama lütfen bu kadar da pahalı olmasın :)



Pek konuşasım pek içimi dökesim varmış benim de :)
Siparişleri verdik ve beklemeye başladık bu süre zarfın da güzel fotoğraflar çektik ve tatil mevzusunu konuştuk. 


                                          Ve en sonunda Didim'e gitme kararı aldık :)



Bu sırada soframıza Salata ve İftariye tabağı geldi. Tabii İftar menüsünden Serhat ve Ömer Abi söylediği için onlara göre geldi iftariye'likler.. Hepimiz bölüşerek yedik :)

Çorba 'da masada yerini aldı. Ezan okundu. Oruçlar açıldı. Fakat hala daha yemekler gelmedi. ? Bırakın bizim hamburgerleri diğerlerininki de gelmedi.. İşin tuhafı ne oldu. Çorba dan sonra çay dağıtıldı =D Pek anlam veremedik. Erbap Lütfen böyle şeyler olmazdı burada. Ne yaptınız siz :) ?


İftardan 15-20 dk sonra geldi yemekler ve ne oldu dersiniz ? Bizim hamburgerlerde aynı anda geldi.  Yani illa iftar menüsü yemeye gerek yoktu :) Ben zaten biliyordum böyle olacağını.. Yoksa bizimkiler gibi sipariş verseydim yemeklerin yarısı kalacaktı yazık günah :(

Ömer Abinin Kuzu Kapaması .. Tadı fena değildi.


Sevgilimin Cafe de Pris Soslu Piliç Bonfile'si.. Biraz baktım tadına güzeldi beğendim..


Sevgilim ve Ömer abi bir bahaneyle aşağı indiler :) Aradan bir 10 dk geçti geçmedi tekrar geldiler. 
Hepimiz koyu bir sohbete daldık ki bu sevimli küçük pasta geldi bir an ben bile sevindim sanki bilmiyormuş gibi " iyi ki doğdun nuray" diye başladık :) Herkes bize bakıyordu.


Mutlu Aile Tablosunun fotoğrafını çektim..Pastadan sonra tatlı seçeneklerinin içinde Güllaç ve Şekerpare vardı. Ömer abi Güllaç , Serhat Şekerpare söyledi. Şekerpareden bir tane yedim tıka basa doymuştuk artık. Eee önce pasta sonra şekerpare buda mide canım..

Dip Not : Yemekle ilgili postları iftar zamanına yakın veya iftardan sonra paylaşıyorum.. Ramazan ayı olduğu için bu konuda elimden geldiğince dikkat etmeye çalışıyorum..

Hayırlı Ramazanlar..
Saygılar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Share