11 Haziran 2015 Perşembe

Karaca Home Çeyiz Seti Şikayet !

Bu yazıyı yazarken çok daha farklı bir başlık atmak isterdim.. Ama ne yazık ki işler istediğim gibi olmadı..


Evde oturmuş hesap kitap yapıyordum. Seneye kadar ne kadar para biriktiririm , bir yerden başlamak gerekir mi diye düşündüm durdum. Sonrasında ise bari yemek takımımı alayım hazır kenarda biraz birikmiş var olur da sonlara doğru sıkışırsam kredi kartı kullanırım diye düşündüm. İlk başlarda kredi kartına yüklenmek istemedim. Taksit ödemek beni pek yoruyor artıkın.. Şu an varken nakit alayım ne de olsa seneye daha çoook var dedim :) 


Annemle plan yaptık hemen ertesi günü iş çıkışı Tepe Nautilus 'de buluştuk.Daha önceden iki arkadaşım Karaca Home 'un çeyiz setini almış. Bana öneri de bulundular bende internetten baktım çok detayını göremedim bir gidip de yerinde göreyim dedim.
Hani ben aklımda olanı alacağım için diğer mağazalara hiç bakmak istemedim.. Neyse girdik içeri. Tencereler falan hoştu ama hani çokta içime sinmiyordu "amann ne olacak alt tarafı yemek yapcam " derdinde olduğumdan bu takımı bu şekilde cep'e attım. Düdüklü tenceresinden , çaydanlığa ne bileyim cezvesine kadar herşey vardı.Fakat kırmızı çok cart durduğunu düşündüğüm için ben siyah kulplu olanını istedim.Okeylendi. 
Yemek takımı; Evde günlük yemek takımım var hiç açılmamış hediye gelmişti bize annem de çeyizime saklamıştı , tabaklarda çiçek deseni var turuncu beyazlı falan , değişik birşey onu da bir gün paylaşırım.. Alacağım takım misafirlerim için olacağından ince eleyip sık dokudum. Çok çeşit vardı. En son üstte ki modeli beğendim. Kenarları gri işlemeli . Bir de yine buna benzer altın işlemeli vardı gözümü aldı , bir de sarı rengine olan takıntım dan mıdır bilmiyorum onu eleyip bu gördüğünüz takımı aldım.
Çatal bıçak zaten çoğu standart ama yinede kontrol ettim. Bazı bıçak modelleri var böyle üçgen gibi gidiyor onlar pek kesmiyor daha önceden denedim onlardan da vardı o yüzden onu eleyip yine yukarı da ki çatal bıçak takımını aldım.



Hediye olarak da kahvaltı takımı hediye ediyorlardı.Herhalde içlerinden en çok beğendiğim en çok içime sineni kahvaltı takımı oldu. Baksanıza ne kadar cici , ne kadar şeker.. Bunlar da aynı şekilde misafirlerim içindi.

Normalde girişte de belirttiğim gibi bu başlığı Karaca Home Şikayet yerine, Çeyiz Alışverişi Part 1 olarak yazmak çok istedim.Fakat her işte bir hayır vardır diyerekten şimdi gelin görün neler oldu bir bir anlatayım ;

Ürünü 30 Mayıs Cuma günü aldık. Direkt depodan geleceklerini söyledikleri için Salı günü çıkış yapacaklarını 3 Haziran Çarşamba günü elimizde olacaklarını söyledikler. Hafta içi evde kimse yok annem'in izin durumu olursa ancak evde o durabilecekti. Neyse biz okeyledik onların telefonunu aldık çıktık. Ben kendime ilk defa çeyiz için bir şeyler almışım yorgun olsam da mutlu mutlu evin yolunu tuttum. Annem'in izin durumu değişiklik gösterdiği için Karacanın vermiş olduğu numarayı arayıp " Cumartesi gününe çekebilir misiniz " dedik. " Cumartesi kargolar yarım gün çalışıyor cuma günü arayın takip numarası verelim " dediler. Tamam dedim yine uzatmadım.Cuma günü aradım takip numarası verdiler bir de Yurt içi Kargo 'nun Çengelköy Şubesinin numarasını ..! Yani daha önceden zaten bununla ilgili şikayetim vardı kargo şubesine ulaşamadığım için,doğal olarak yine aradım yine ulaşamadım..Bu yüzden cumartesi günü ürünlerim gelmedi..

 Neyse Pazartesi günü kavuştum ürünlerime (ama zor şartlarla artık şikayet maili falan yazdım hala dönmediler kim bilir ne zaman dönecekler) eve geldim yemek yiyip kontrol etmeye başladım. Abartısız söylüyorum inanın ki saat 19.30'da bir başladım 23.00'ı geçiyordu hala bitirememiştim. Keşke o kadar saat baktığıma da değseydi bide.. Baktım tabakların altında küçük küçük kırıklar var.Hadi o kadar umursamadım inanın o kadar umursamadım..Tabakların bazılarında çizik var, tencerelerin camında kırık , cezvenin içinde bile siyah siyah lekeler..Çıldırdım ya çıldırdım.. Çatal bıçaklarda da aynı şekilde çizikler , lekeler.. Oturup ağlayacaktım.Yahu o kadar parça set de 1 tane hadi olsun olsun 3-4 tane bir şey çıksın anlarım gidip değiştiririz her aldığımda aynı şey mi çıkar. Her kutuyu açtığımda muhakkak içinden bir tanesinde sorun yaşıyordum..Bir de üstüne üstlük o kadar tozluydu ki inanın sanki yazlığa gidersiniz de uzun zaman kullanılmaya kullanılmaya tozlanır aynı o şekilde toz var. Kaç kez elimi yıkamak için tuvalete gidip geldim haddi hesabı yok. Bir de benim allerjim var toza karşı..Hapşırık bir yandan , burun akıntısı bir yandan , baş ağrısı bir yandan..Annem geldiğinde , ben yarın giderim üzülme dedi.Dün gitti. Hepsini getirmeniz lazım demişler.. Haydaa ! Kargoyla da gönderin demiyorlar..!! Bu nasıl bir anlayışsa.. Neyse annemlerle akşam arabaya yükleyip gönderttik.. Ama yani taşıması hiç kolay şeyler de değil bakmayın bu kadar kolay söylediğime toplam 30-35 kilo rahat vardır..

Yarına iade edeceklerini söylediler merakla bekliyorum. Siz siz olun iki kez düşünün alırken.. İnternetten yorumlara da baktım da benim gibi şikayet eden çok varmış. Bazıları da aldıktan sonra hemen paslandığını söylemekte.. Valla alırken çok mutlu bir şekilde almıştım inanın bu kadar üzüleceğim aklıma gelmezdi...

Verdiğim para ise nakit olduğu için 1761 TL.. Evet çok uyguna aldım normalde böyle bir takımı bir arada almak bana 2.500 TL 'den aşağı olmaz ama olacaksa bari en iyi olsun. Bu ne ya ! Allahtan en baştan almışım da paramı geri alma ihtimalim oldu..

Saygılar..

6 yorum:

  1. kötü olmuş. öncesinde almayı düşünüyorum tarzı bir post yazsaydın ben sana karaca ve bernardo'dan uzak dur, kapısından bile girme yazardım. biraz da meslek icabı kararları takip ettiğim için az çok biliyorum nedir ne değildir. nakit alacaksan en garantisi eminönünden alışveriş. ben tencereleri filan hallettim ama misafirlik yemek takımı, kahvaltı takımı ve kadeh takımlarını yerimiz kalmadığı ve saklaması zor, kırılırsa çok üzüleceğim şeyler olduğu için sona sakladım ama çoktaaan gidip beğendim yerinde. orhan ithalat'ı çok tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla inanın bende bir an da karar verip gittim , bi iki arkadaşımın da aldığını duyunca sıkıntı çıkmaz diye düşündüm ama maalesef yanılmışım :( ne yapalım zararın neresinden dönersem kârdır . Tavsiye için teşekkürler dikkate alacağım :)
      Sevgiler..

      Sil
  2. Ben çeyiz setimi Bernardo'dan aldım.Hiçbir sorun yaşamadım aksine çok memnun kaldım çünkü değişmesini istediğim parçaları benim isteğime göre gönderdiler.bardaklarım ömür boyu garantiliydi.. kullanım aşamasında kırılan parçaları ücretsiz getirttiler.bu yüzden takımım bozulcak korkum yok.Gerçi ben alışveriş yapalı 9 yıl oluyor eğer hala aynı titizlikle çalışıyorlarsa tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sormayın gitsin artık Karaca'nın önünden geçerken korkar oldum. Hayır bir de çok severek aldım. Hani memnun kalmayıp iade etsem amenna da o kadar severek almıştım ki. Valla çok üzüldüm :( Bazıları çok öneriyor Bernardo'yu bazıları da hiç önermiyor.Şans bence bu işler ya öyle düşünüyorum artık :) Bakalım şu an biraz askıya aldım bu durumu araştırmaya devam edeceğim..
      Öneriniz için teşekkürler.
      Sevgiler..

      Sil
  3. Çok adı bir firmasının yalan dolan herşey sizde 1 yıl önce düdüklü tencere aldım 2 yıl garantili kapağının silikonunu 2 yıl içinde bedava veriyoruz dediler 2 yıl dolmadan faturasıyla aldigimiz karaca home gittik bu ürün elimizde yok. Uretilmiyormus elimizde yok. Sipariş verin bizi yapacak birşey olmadığını söyleyip gönderdiler.
    Peki HER YIL DÜDÜKLÜ TENCERE ÇEŞİTLERİ ÇIKIYOR YENİSİ ÇIKTIĞINDA ELIMIZDEKINI CÖPEMI ATALIM. Enazindan yedek parça bulundurması gerekmiyordu. Şikayetim giderilene kadar her yerde şikayetimi yapacagim. Hakkımda helal etmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben o günden sonra Karacan'ın hiçbir ürününü evime sokmadım , sokmayı da düşünmüyorum . Umarım probleminiz bir an önce çözümlenir .

      Sil

Share